Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 6310 en een 6210 en nu viel mij op dat als in de inbox veel berichtjes staat het vervelend lang duurd voordat de telefoon deze map opent ik heb het ook getest met mijn 6210 en die doet het niet. Nadat ik mijn inbox wis opent hij de map wel snel bij mijn telecom dealer zeiden ze dat ze dit verhaal ook al van iemand anders hadden gehoord, het is ook altijd wat

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

ja en nu? :? of wou je dit gewoon effe kwijt?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Almachtige
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07-2019
Zozo, interessant :Z :Z :Z

Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 21:07
Op maandag 25 februari 2002 11:08 schreef Windhoosje het volgende:
ja en nu? :? of wou je dit gewoon effe kwijt?
En nu was de vraag eigenlijk (denk ik): wie heeft er nog meer last van. En de ervaringen van andere mensen met deze telefoon. Best duidelijk...
Maar ik heb heel ff met die telefoon 'gewerkt' maar ik had er niet echt overdreven last van hoor... Op zich wel logisch dat de telefoon iets trager wordt omdat alle sms'jes geladen worden in je inbox en om ze allemaal weer te geven.

• Kukel
Op maandag 25 februari 2002 11:12 schreef Almachtige het volgende:
Zozo, interessant :Z :Z :Z
Nee, dat is interessant |:(
evenals dit bericht

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op maandag 25 februari 2002 11:12 schreef k u k e l het volgende:

[..]

En nu was de vraag eigenlijk (denk ik): wie heeft er nog meer last van. En de ervaringen van andere mensen met deze telefoon. Best duidelijk...
Maar ik heb heel ff met die telefoon 'gewerkt' maar ik had er niet echt overdreven last van hoor... Op zich wel logisch dat de telefoon iets trager wordt omdat alle sms'jes geladen worden in je inbox en om ze allemaal weer te geven.
idd das wel logisch...maar zolang zal dat nooit duren toch?

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Mijn 6210 opent de inbox langzamer naarmate er meer berichtjes inzitten, sla ze anders gewoon op in het archief? :z

Jacob

PS Dit hoort eigenlijk in Internet en Telefonie

Verwijderd

Topicstarter
het duurd vervelend lang en inderdaad ik vroeg me af of er meerdere mensen last van hadden. Maar goed laat maar zitten

• Kukel
Op maandag 25 februari 2002 11:19 schreef PaNeL het volgende:
het duurd vervelend lang en inderdaad ik vroeg me af of er meerdere mensen last van hadden. Maar goed laat maar zitten
Wat vind je vervelend lang eigenlijk?
Op maandag 25 februari 2002 11:18 schreef JacobZ het volgende:
sla ze anders gewoon op in het archief? :z
idd... doe ik ook, de belangrijkere smsjes in het archief opslaan. Erg handig vind ik

Verwijderd

Topicstarter
als er 50 berichten in staan duurd het zeker een sec of 15 terwijl met mijn 6210 het bij 50 berichtjes maar een paar seconden is. En voor de mensen die niet snappen wat het probleem is 15 sec is echt te lang om een mapje te openen en ik snap de oplossing ook wel door de smsjes te verplaatsen of te wissen maar maar dat is niet echt de oplossing. Maar ik denk dat het echt aan mijn gsm is en zal vanmiddag terug gaan naar de dealer

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

GaMeOvEr

Is een hork.

Deze mag wel naar I&T toe. :)

Move GT -> I&T.

Aannames zijn fataal.

• Kukel
15 seconden vind ik inderdaad ook wel erg lang. Ik open nog sneller met zo'n 70 berichten alleen in inbox... Het duurd natuurlijk wel wat langer, maar zeker niet meer dan 5 seconden.
Moet wel wat mis zijn dan... dat is geen tijd meer om ff een smsje te openen.

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:40

Petuhr

FreeBSD

Ik moet die van mij nog steeds binnen krijgen :(

De silveren is echt niet te leveren :'(

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dat komt gewoon doordat ie de nummers moet matchen matchen met de namen die opgeslagen in de sim kaart!

Verwijderd

het kan ook komen doordat het geheugen van de gsm (dus niet van de sim kaart) vol is!
Gooi oude notieties eruit en spraakopdrachten die je niet gebruikt *D

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 16:33 schreef k u k e l het volgende:
15 seconden vind ik inderdaad ook wel erg lang. Ik open nog sneller met zo'n 70 berichten alleen in inbox... Het duurd natuurlijk wel wat langer, maar zeker niet meer dan 5 seconden.
Moet wel wat mis zijn dan... dat is geen tijd meer om ff een smsje te openen.
Hey k u k e l !!
Jij hier...

maar goed, met mijn 6310 gaat het net zo snel als met mijn 6210. best snel dus. :)

Verwijderd

Topicstarter
Het was een fout in mijn toestel heb vorige week een nieuwe gekregen en die heeft het probleem niet.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
uhmz, ik zal de mijne dan toch eens checken.

Je zegt een nieuwe te hebben gekregen, welke SW versie heeft die?

Ik kom wel zo nu en dan nog wat kleine buggies tegen in de phone maar overall werkt ie goed.

Wat ik wel irritant vind is dat je van die kalendaritem dingen met alarm niet meer kunt uitstellen maar alleen maar kunt viewen en exitten... (ja je leest het goed, engelse taal omdat daar de tijdelijke profielbug niet inzit)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Nokia Rotterdam zei afgelopen zaterdag, nog 2 weekjes ongeveer voor de nieuwe software update, maarja....wat 2 bij ons is, is 4 bij Nokia..

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 06:46

freddyathlon

McLaren Mercedes

Inderdaad. Heb het ook gemerkt. Ik heb ergens op een Italiaanse site gelezen, waarvan ik de url kwijtben, dat het met de nieuwe software versie moet zijn opgelost.

Alle 6310's met software-versie 04.10 hebben deze bug.

Controleer je versie met *#0000#

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-03 06:46

freddyathlon

McLaren Mercedes

Er is nu een 6310 met de versie 04.15 Misschien dat die beter is...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Anders moet je hem formateren :P
Pagina: 1