[Lite-mods] De tussenstand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat vinden we ervan?

ik vind dat het een uitstekende keuze is, en dat het goed uitpakt. Vooral de laatste week heb ik weinig LA topics gezien, en beginnen de mensen het een beetje te snappen.

Wat denken de mods ervan, en gaat dit ook gebeuren in andere fora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik vind het ook goed gaan, of het gaat gebeuren in andere forums is niet aan mij om te bepalen, maar aan de HGA's en de GoT-raad.

Als die het nodig vinden, zal het wel gebeuren ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Of het in andere fora ook gaat gebeuren weet ik niet. Wat me wel opviel was dat gebruikers weinig accepteerden van de lite-mods in het begin, iets wat nu al een stuk minder is.

Het is in AV in ieder geval niet nodig :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Ik ben er zeer over te spreken, en ze verzetten de meerderheid van het werk. Van mij mogen ze blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:59
Op maandag 25 februari 2002 11:39 schreef wasigh het volgende:
Ik ben er zeer over te spreken, en ze verzetten de meerderheid van het werk. Van mij mogen ze blijven :)
hoev jij nie zo veel meer te doen he :D

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat erg goed vind ik, lite-mods maken het ook mogelijk dingen waar die paar full-mods niet aan toe komen toch te doen, bijvoorbeeld topic titels verduidelijken. Dat vind ik erg prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
In w&l is dit denk ik niet nodig aangezien we al met z'n drieeen er zitten. Dus in w&l hoef je het voorlopig nog niet te verwachten.

(ik reageer puur even voor mijn forum :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

aha, dus het idee van dit draadje kan de implementatie-fase ingaan :)

[topic=391762]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

[Lite-mods] De tussenstand

Lite mod's 4 - Users 0 :?
</humor>

het gaat wel aardig volgens mij :)
maar tis meer aan ACM/Tom ed om daar iets over te zeggen ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Wat denken de mods ervan
D2k, ik had het NIET tegen jou dus >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Een groot succes :) De litemods zijn al meer gehaat dan de reguliere mods ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 14:35 schreef Nielsz het volgende:

[..]

D2k, ik had het NIET tegen jou dus >:) ;)
hij's een lite-mod toch? :? :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 14:42 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

hij's een lite-mod toch? :? :P
Ik had het nu tegen de beleidsbepalers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sja, het gaat best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ben er erg tevreden over eigenlijk.. gaat prima :) complimentje bij deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik wil graag een dubbele ++ voor mbravenboer geven. Hi krijgt het voor mekaar om keer op keer ijzig beleefd en hoffelijk te blijven bij elk topic dat hij sluit.

Meestal met een zeer uitvoerig melding van het hoe en waarom sluiten van het topic.. dat verdient wat mij betreft wel de GoT HoffelijkheidsAward 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Gordijnstok over mbravenboer
Eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 25 februari 2002 14:41 schreef raptorix het volgende:
Een groot succes :) De litemods zijn al meer gehaat dan de reguliere mods ;)
Hey, daar ben ik soms hard voor aan het werken hoor, dat moet je niet zo licht op pakken, dat vereist de juiste tactieken e.d.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
  • Laatst online: 10-09 11:45
Vind het steeds zieker worden. De regels die hier gelden lijken wel op militair niveau bepaald. Er komen zometeen nog meer mods, lite-mods, admin, whatever! dan gebruikers.
Ik open net een draadje wat leuk loopt. We praten twee posts over iets anders. Er komt een lite-mod langs die schreeuwt VI RULEZ! en sluit vervolgens mijn topic.
Resultaat. Dag zinvolle discussie. Naar mijn mening zijn de lite-mods gewoon wannabe mods. Ik geloof best dat ze een hoop werk uit hande nemen van de mods, maar vind het gewoon ziek dat het zo moet. Erg jammer.. Maar ja. Das mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 16-09 09:16
Op dinsdag 26 februari 2002 13:45 schreef kaandorp het volgende:
Naar mijn mening zijn de lite-mods gewoon wannabe mods.
:?

De lite-mods zijn juist gekozen door users.. Zijn het dan wannabe-mods?

Als je trouwens die discussie toen gevolgd had, had je kunnen weten dat er lite-mods bij zijn die juist geen full-mod willen worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
Sorry... Bedoelde het ook niet zo rot.

Ben alleen pissed over het feit dat zo'n lite-mod mijn topic heeft gesloten omdat het (heel even) over iets anders ging.

La maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op dinsdag 26 februari 2002 13:52 schreef kaandorp het volgende:
Sorry... Bedoelde het ook niet zo rot.

Ben alleen pissed over het feit dat zo'n lite-mod mijn topic heeft gesloten omdat het (heel even) over iets anders ging.

La maar...
Vind je het erg om dit gezeik dan in een aparte LA-topic te plaatsen?
Als ik je topic had gesloten (kweenie welke magoed) had je dus ineens een andere mening over lite-mods gehad :?
Er komen zometeen nog meer mods, lite-mods, admin, whatever! dan gebruikers.
Zodra we meer dan 100 moderators per dag erbij krijgen kan je daar es over klagen. Zolang het er niet meer dan 1a2 per maand zijn lijkt me niet dat meer is dan uit de lucht gegrepen onzin.
Naar mijn mening zijn de lite-mods gewoon wannabe mods.
Ik zal het je nog sterker vertellen, technisch gesproken _zijn_ ze mod... Hoezo wannabe :?
Ik geloof best dat ze een hoop werk uit hande nemen van de mods, maar vind het gewoon ziek dat het zo moet. Erg jammer.. Maar ja. Das mijn mening.
Sja, daar ben je niet de enige mee: [topic=422598/1/100]

Wil het "niet meer nodig zijn" dan zullen we een usertje of 25000 moeten wegsturen zodat we weer met een vrij klein team kwa crew verder kunnen...
Ik geloof niet dat dat echt een oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik vind die litemods ook een grote verbetering. Alleen de aanpassingen aan de topic titels scheelt al veel onnodig leeswerk :) En ik vind het ook goed dat er een hele lading topics dichtgegooid worden vooral als ze beneden ieder nivo zijn.

dus litemodders...

gogogo!!! :)

ps: is nog steeds voor een scheiding tussen talen op /14 want er staan zo veel topics dat je door de bomen het bos niet meer ziet. En misschien dat er dan ook weer eens vaker een discussie gevoerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Dus voortaan als je het er niet mee eens bent mag je me mailen /icq-en en dan zouden we eventueel in goed overleg tot heropening kunnen komen (komt btw vaker voor dat mensen mij een net mailtje sturen van "zus en zo" en goed onderbouwt dat de thread gewoon weer open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaandorp
Ik liet me een beetje gaan. Sorry. Maar ik baal er gewoon van dat er zo'n strenge sfeer heerst hiero.
Vroeger had je het gevoel alsof je een deel van GoT was. Tegenwoordig heb ik het gevoel alsof ik blij moet zijn dat ik in het grote GoT board mag posten. En moet ik mijn posts 3 keer nalezen omdat ik misschien wel eens een half uur te kort op de search heb gezeten.

En om nu niet alleen te zeiken, maar ook ff mee te helpen.. Het volgende idee! :P

Misschien kunnen de mods i.p.v. een topic sluiten een topic een bepaalde status geven.
Bijvoorbeeld "newbie vraag". Zodat de gevorderde mensen hier alleen de niet-newbie vragen kunnen filteren. Ik ben namelijk best bereid om newbie vragen te beantwoorden. Vind het zelfs wel leuk. Maar begrijp ook goed dat het best irritant kan zijn voor anderen. Dus als je nu een onderscheid maakt, dan wordt het al een stuk gezelliger misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op dinsdag 26 februari 2002 16:14 schreef kaandorp het volgende:
Ik liet me een beetje gaan. Sorry. Maar ik baal er gewoon van dat er zo'n strenge sfeer heerst hiero.
Vroeger had je het gevoel alsof je een deel van GoT was. Tegenwoordig heb ik het gevoel alsof ik blij moet zijn dat ik in het grote GoT board mag posten. En moet ik mijn posts 3 keer nalezen omdat ik misschien wel eens een half uur te kort op de search heb gezeten.
das helaas een gevolg van de "nieuwe" users.
Tis maar goed dat je mijn echte reply niet gezien hebt ;) die was nl ook niet echt vriendelijk /understatement
En om nu niet alleen te zeiken, maar ook ff mee te helpen.. Het volgende idee! :P

Misschien kunnen de mods i.p.v. een topic sluiten een topic een bepaalde status geven.
Bijvoorbeeld "newbie vraag". Zodat de gevorderde mensen hier alleen de niet-newbie vragen kunnen filteren. Ik ben namelijk best bereid om newbie vragen te beantwoorden. Vind het zelfs wel leuk. Maar begrijp ook goed dat het best irritant kan zijn voor anderen. Dus als je nu een onderscheid maakt, dan wordt het al een stuk gezelliger misschien.
tnx maar het lijkt mij nix :) (maar dit topic was oorspronkelijk al voor de beleidsmakers en dat ben ik niet :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hehe dat 'newbie-topics' lijkt me wel een goed plan. Kan je mij daar direct uit bannen >:) Dan kan ik ook geen hulpeloze newbies diep de frustratie in jagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

Op dinsdag 26 februari 2002 18:29 schreef Grum_ het volgende:
Hehe dat 'newbie-topics' lijkt me wel een goed plan.[..]
Is hetzelfde idee als een tweede webboard naast de huidige voor de "newbees" krijg je nog steeds meer mensen die gewoon vragen gaan stellen zonder maar op een woord te zoeken bij de search. Omdat men het toch wel beantwoord.

Dat is echter, zover ik weet, niet de doelstelling voor /14.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

* chem vergeet helemaal dat-ie ook lite-mod is ;)

nou, ik vind het goed gaan. buitengewoon goed zelfs.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 11:31 schreef chem het volgende:
* chem vergeet helemaal dat-ie ook lite-mod is ;)

nou, ik vind het goed gaan. buitengewoon goed zelfs.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Ik heb al eerder gepleit voor meer (lite)mods, ik vind het dan ook een goede ontwikkeling! :)

(PS: * Azrael wil graag globalomnilitemod worden ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Nu ik nog een keer door de bocht :
zie:
[topic=411717/2]

Ik ben zeer te spreken over onze nieuwe lite modders. Ik hoef lang niet zoveel topics meer door te kijken omdat ze de topic namen aanpassen. En ik vind dat er ook steeds meer : hee. fix dit ff voor mij topics komen en die mogen dicht geklapt worden want het voegt totaal niets toe aan /14

En als ze een topic dichtgooien krijg je zeker goeie uitleg bij waarom hij op slot is gezet en daar nemen sommmige mods niet eens de moeite voor!

Maar ik lees dat er steeds meer mensen op GoT komen, en dus ook steeds meer mensen op /14 Misschien wordt het eens tijd om /14 op te splitsen, in script en non scripting ofzo (en aub geen flame over wat nou wel en geen script taal is)
Pagina: 1