Toon posts:

wat is volgens jullie de beste webcam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste lezer,

Ik wil graag een webcam kopen, maar ik heb geen idee welke?
Hebben jullie een tip, of een goede ervaring met een specifieke cam?

Vrees dan niet, en plaats een re-ply.

TNX :7

Verwijderd

Ik heb zelf een Philips ToUcam Pro USB heeft een resolutie van 640x480 en 32 Fps :D echt een super mooi beeld hij staat bij www.informatique.nl hij kost €92.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 00:48

Brazza

Byte me!

deze foto's heb ik met een Philips pcvc690 gemaakt.
[topic=418346]

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op maandag 25 februari 2002 14:53 schreef rhalkes het volgende:
Ik heb zelf een Philips ToUcam Pro USB heeft een resolutie van 640x480 en 32 Fps :D echt een super mooi beeld hij staat bij www.informatique.nl hij kost €92.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
En geloof ik zelfs 60fps op 320x200. Geweldige specs heeft dat ding. Voor een vriendelijk prijsje. Je kunt geloof ik zelfs 1.3megapixel foto's nemen.. (maar dat doe je natuurlijk met je Fuji >:) )

Bij CPC heb je hem al voor 82 euro.

http://www.cpc.nl/ Ding zelf: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/product.jhtml?divId=0&groupId=PCSTUFF&catId=MULTIMEDIAPCPRODUCTS_CAT&subCatId=PCCAMERAS&productId=PCVC740K_00
640x480 en 32 fps
Ik wilde deze camera misschien ook halen. Maar 32fps aan 640x400 ja? Gewoon over een normale USB poort? En hoe snel is je pc?

• Yokozuna
Kun je niet ff een voorbeeld fimpie van 640x400x blaat aantal fps uploaden rhalkes? Als is't maar kort..

Lijkt mij echt vet tof 640x400 opnemen.

Verwijderd

uhhm ik heb hem gewoon in mijn usb geprikt kan foto's maken via xp zelf. Hoe maak ik die filmpjes dan :S

• Yokozuna
Ja? Zou je er geen online kunnen gooien?
Hoe maak ik die filmpjes dan :S
Je gebruikt een webcam toch vooral om wat shit op te nemen???

• joep_k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 23:42

joep_k

......

voor de foto's hoef je het iig niet te doen

hmmm

• joep_k
  • Laatst online: 11-08 23:42

joep_k

......

Op maandag 25 februari 2002 20:52 schreef rhalkes het volgende:
uhhm ik heb hem gewoon in mijn usb geprikt kan foto's maken via xp zelf. Hoe maak ik die filmpjes dan :S
als je XP hebt, heb je vast ook wel windows movie maker.
daarmee kan het heel makkelijk, gewoon record doen: change device... en de rest spreekt vanzelf

hmmm

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 09:54 schreef e1mwin het volgende:

Ik wil graag een webcam kopen, maar ik heb geen idee welke?
Hebben jullie een tip, of een goede ervaring met een specifieke cam?
Hoi e1mwin,

Om alle data in de voorgaande jaren verjaard nog enig nut te geven is de fameuze search bedacht waarmee je deze data uitermate effecient kan doorploegen om er aldoende een bevredigend antwoord op je prangende vraag te kunnen vinden.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ook jouw vraag in deze geweldige knowlegde dataverzameling al enige tientalle malen de revue is gepasseerd.

Voor vragen die niet op bovenstaande manier te beantwoorden zijn, zou dat alsnog een topic geopend kunnen worden ten einde volgende personen met eenzelfde probleem de gelegenheid te bieden op analoge wijze als hierboven beschreven een antwoord op hun vraag te vergaren.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56
Koop geen Creative Webcam3, zoals ik heb gedaan |:(

• Yokozuna
Op maandag 25 februari 2002 23:44 schreef MREn het volgende:

[..]

Hoi e1mwin,

Om alle data in de voorgaande jaren verjaard nog enig nut te geven is de fameuze search bedacht waarmee je deze data uitermate effecient kan doorploegen om er aldoende een bevredigend antwoord op je prangende vraag te kunnen vinden.

Ik ben er ten stelligste van overtuigd dat ook jouw vraag in deze geweldige knowlegde dataverzameling al enige tientalle malen de revue is gepasseerd.

Voor vragen die niet op bovenstaande manier te beantwoorden zijn, zou dat alsnog een topic geopend kunnen worden ten einde volgende personen met eenzelfde probleem de gelegenheid te bieden op analoge wijze als hierboven beschreven een antwoord op hun vraag te vergaren.
Jonge, doe normaal >:)

BTW. als je een webcam hebt weet je toch zeker wel hoe je filmpje moet opnemen :?
Hoe maak ik die filmpjes dan :S
Terwijl je daarvoor zei dat hij wel 640x400 kon met 32fps... Hoe kun je dat weten als je niet weet hoe een filmpie op te nemen?

• vinnie1908
  • Laatst online: 14-08 14:20

vinnie1908

Appel != peer

Op maandag 25 februari 2002 23:44 schreef MREn het volgende:

[..]

Hoi e1mwin,

LMAO

is weer eens iets anders dan de gebruikelijke www.google.com of SEARCH reply's

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Verwijderd

koop ook geen spycam 100
Pagina: 1