(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Psst, quote tags aubOp maandag 25 februari 2002 09:38 schreef spook het volgende:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=470158
Is dit nu een eerste klas trol of ben ik paranoia ?
Ik zou het niet weten eigenlijk, zo veel verstand heb ik niet van grafische chipsets
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
WTF is nu ook weer een troll?
"Luie mensen worden ook moe!"
Nooit naar david de kabouter gekeken?Op maandag 25 februari 2002 09:51 schreef Pindkaas het volgende:
Dat is een mooie, het zou heel goed een subtiele troll kunnen zijn, maar net zo goed een eerlijke opmerking.Op maandag 25 februari vroeg spook zich iets af:
Is dit nu een eerste klas trol of ben ik paranoia ?
Wat mij betreft mag 'ie op "+1 gemodereerd" blijven staan.
Als iedereen zo subtiel zou zijn, dan vind ik het wel prachtig zo
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11#11Op maandag 25 februari 2002 09:51 schreef Pindkaas het volgende:
• Troll : ongezouten mening die grof/ongefundeerd is en onder de gordel
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik vind dat er toch duidelijk een goede chip zoals ATi staat. Hij typt niet dat ATi roelt of beter is dan welke chip dan ook. Hij geeft ook aan dat hij ATi als voorbeeld neemt voor een goede chip 
imo staat hij goed op +1 gemodereerd
Je kunt het ook lezen dat er tot nu toe geen gebruik van een goede chip gemaakt kon worden en dan is het een trol naar alle andere chip bouwers. In dat geval zou het een hele mooie goed gebrachte trol kunnen zijn en zou die een +1 grandiose trol verdienen.Op maandag 25 februari 2002 11:07 schreef Robin Vreuls het volgende:
Ik vind dat er toch duidelijk een goede chip zoals ATi staat. Hij typt niet dat ATi roelt of beter is dan welke chip dan ook. Hij geeft ook aan dat hij ATi als voorbeeld neemt voor een goede chip
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Geen Troll IMO, het is volgens mij iig niet zo bedoeld. 
Maar ik kan het ook fout hebben....
Maar ik kan het ook fout hebben....
Het is misschien te snel getypt maar het is geen troll, het is meer het geven van een omschrijving van hoe andere merken hun voordeel ermee doen.
Alleen vergeet je dat die bouwers al lang NVIDIA chips kunnen gebruiken, waardoor die plankjesbouwers dus allang goede chips kunnen gebruiken.Op maandag 25 februari 2002 13:28 schreef JimmyPop het volgende:
Het is misschien te snel getypt maar het is geen troll, het is meer het geven van een omschrijving van hoe andere merken hun voordeel ermee doen.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1