Photoshop 7!

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 15:45
Hey,

ik weet dat hij eigenlijk in software moet, maar omdat deze naar 'mijn' mening beter hier past post ik 'm hier maar (move 'm maar als jullie toch van niet vinden).

Photoshop 7:
  • * File Browser to visually browse and retrieve images * Healing Brush to effortlessly remove artifacts such as dust, scratches, blemishes, and wrinkles while preserving shading, lighting, and texture * Web output enhancements to easily apply transparency or partial transparency to Web page elements, including seamless edges that blend into any Web background * Single, enhanced Rollover palette to manage Web page rollovers, animations, and image maps more easily * New "selected" rollover state for creating more sophisticated Web site navigation bars without hand-coding * Customizable workspace for saving the arrangement of palettes and settings for tools, and instant access to a personalized Photoshop desktop * New Auto Color Command for reliable color correction * Password protection to limit access to Photoshop PDF files, helping to secure image integrity * Built-in Spell Checker for search-and-replace operations and spell-check in multiple languages within the same file * Enhanced Picture Packages to allow you to print multiple images on one page, choose different page sizes, and add custom labels, such as copyright notices or captions * More Web Gallery templates to easily show work online by posting a gallery page of images, and include watermark and copyright information to protect images * Full compatibility with Mac OS 9 and support for the newest enhancements of Mac OS X and Microsoft® Windows® XP * XMP support for embedding metadata in application files to easily repurpose, archive, and automate files in a workflow * New Painting Engine to simulate traditional painting techniques * Pattern Maker plug-in to create realistic or abstract patterns such as grass, rocks, and sand simply by selecting a section of an image * Enhanced Liquify (distorting) tool to allow you to view other layers, zoom, pan, and undo multiple steps even save custom meshes and apply them to other files
Vooral die Healing Brush en Password Protection opties lijken me een goeie vooruitgang, wat jullie?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

de file browsing lijkt me ook wel fijn, zeker omdat ACDSee met de versie buggier wordt.

Personalized desktop is ook wel handy...

En de mogelijkheid om meerdere afbeeldingen op 1 pagina te printen lijkt me ook wel ok, dat scheelt weer een hoop gedrag en gedrop van het een nar het andere document.

wanneer komt ie uit, stond dat er bij?
edit:
oh d'r zit een linkie bij :)

www.jurgroessen.nl

• TangLeFuzZ
Klopt, die opties lijken me ook erg fijn, ik gebruik nu altijd nog een oude versie van Acdsee want die nieuwe zijn te 'zwaar' voor een filebrowsertje, en dat is de enige reden waarom ik heb proggie nodig heb.

Vind het trouwens raar dat ze daar nu pas mee komen, in PSP bijvoorbeeld zit ie al erg lang (versie 4 oid?)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Thanks for inquiring about Adobe® Photoshop® 7.0. This product will be available to preorder in mid-March 2002. To receive a notice via e-mail, please complete the form below.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

New Painting Engine klinkt ook goed. Hopelijk bedoelen ze daarmee dat het meer de realistische kant op gaat in combinatie met de Wacom, like Painter.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Oefening
  • Niet online
Mmm, staan best een paar nuttige dingen bij als file browser (ook een paar niet nuttige als spellingscontrole trouwens).

Toch maar eens ff downloaden kopen dan, in de hoop dat er geen ramvretende bugs inzitten zoals dat het geval was bij de release van 6. :)

[edit]
Dat painting hoeft van mij niet zo, ik gebruik het liever als fotobewerkingsprogramma dan als tekenprogramma :)

• TangLeFuzZ
Op maandag 25 februari 2002 09:48 schreef Nelis het volgende:
(ook een paar niet nuttige als spellingcontrole trouwens).
Precies, die vind ik ook wel erg zinloos, maar ach; je zult er waarschijnlijk ook wel geen last van hebben.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Deze keer ga ik denk ik wel m'n baas aansporen om te gaan upgraden naar v 7, versie 6 vond ik de moeite niet, en bleek achteraf terecht. Versietje 10 van Illustrator erbij en weer compleet up-to-date. Ben benieuwd wanneer de release datum is.

Idd functies als spellingscontrole vind ik redelijke onzin, maar die New Painting Engine lijkt me ook errug boeiend, kijken hoever 'ie het tretkt tegenover Painter. Hopelijk kan die filebrowser een beetje tippen aan ACDSee 4, maar ook dat lijkt me redelijk stug, aangezien me die alles behalve tegenviel.

Al met al heel wat verwachtingen.
Adobe kennend gaan ze die wel waarmaken. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Spelling kan best handig zijn :) als het werkt ...

|{ brrr }] |

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 10:10 schreef Yellow het volgende:
De spellingscontrole in MS Word werkt ook naar behoren... PS zal er niet beter van worden, dus jammer dat ze dat erin hebben gedaan.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op maandag 25 februari 2002 09:59 schreef willem169 het volgende:
versie 6 vond ik de moeite niet, en bleek achteraf terecht.
* DeFeCt werd anders erg blij van de layer managment optie, de uitgebreide texttool, verregaande vector integratie voor masking etc. en de nieuwe effect opties.

Flickr

• Willem
DeFeCt het volgende:
* DeFeCt werd anders erg blij van de layer managment optie, de uitgebreide texttool, verregaande vector integratie voor masking etc. en de nieuwe effect opties.
* Willem mist en miste dus niets in versie 5.5 na het proberen van 6...

Denk dat het -as always- op persoonlijke voorkeur neerkomt. ;)
Vectorintegratie gebruik ik toch niet, Illustrator is my kinda tool...

• maratropa
  • Niet online
new paint engine? hmmmm. Web gallery template ook handig voor html leek als ik.

specs

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-08 22:40
* ronjon vind de update-rebate van Quark naar Indesign ook een leuke actie van Adobe

http://www.adobe.com/products/indesign/crossgrade.html

• FireWire
  • Niet online

FireWire

I taste like chicken...

Heerlijk proggie gaat ook deze versie worden zie ik al, maar zijn me actions wel om te zetten?

\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/

• Willem
gladiool:
new paint engine? hmmmm. Web gallery template ook handig voor html leek als ik.
Ben benieuwd wat voor HTML Photoshop gaat uitpoepen. Ik ken nog steeds geen WYSIWYG editor die "normale" code schijt. Zelfs als je een Flash movie publiceerd, krijg je brakke shit.

• Willem
ronjon:
* ronjon vind de update-rebate van Quark naar Indesign ook een leuke actie van Adobe

http://www.adobe.com/products/indesign/crossgrade.html
Lol, dat hebben de marketing Sjako's van Adobe goed bekeken, zo'n actie.
Is dit het begin van de ondergang van Quark ?

• ronjon
Op maandag 25 februari 2002 10:46 schreef willem169 het volgende:

[..]

Lol, dat hebben de marketing Sjako's van Adobe goed bekeken, zo'n actie.
Is dit het begin van de ondergang van Quark ?
of worden nu de marketing-geschutskoepels geopend, en kunnen we een leuke reactie terugverwachten van Quark?

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 10:45 schreef willem169 het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat voor HTML Photoshop gaat uitpoepen. Ik ken nog steeds geen WYSIWYG editor die "normale" code schijt. Zelfs als je een Flash movie publiceerd, krijg je brakke shit.
Valt reuze mee

• Willem
ronjon:
Of worden nu de marketing-geschutskoepels geopend, en kunnen we een leuke reactie terugverwachten van Quark?
Lijkt me best leuk, dat is alleen maar in het voordeel van de consument. Producten worden er vast niet duurder op. Oh,when? had geloof ik eens gepost dat Macromedia ook zoiets had gedaan op FlashForward(?)... de concurrent echt keihard terug pakken door de gratis verkregen softwarepakketjes in te ruilen voor Flash of iets dergelijks.

Enge lol.

• Willem
Nelis:
Valt reuze mee
Vind dat ze in ieder geval alle elementen mogen gaan quoten, en alle nutteloze spaties er tussenuit halen. Maar, vooral die quotes ergeren me. Dat ze dat na versie 4 er nog steeds niet uitgehaald hebben... apart.

• ronjon
Op maandag 25 februari 2002 10:56 schreef willem169 het volgende:

[..]

Lijkt me best leuk, dat is alleen maar in het voordeel van de consument. Producten worden er vast niet duurder op. Oh,when? had geloof ik eens gepost dat Macromedia ook zoiets had gedaan op FlashForward(?)... de concurrent echt keihard terug pakken door de gratis verkregen softwarepakketjes in te ruilen voor Flash of iets dergelijks.

Enge lol.
als de consument (ik dus *D ) daar beter van wordt, is het altijd goed.
* ronjon denkt met weemoed terug aan de gas-oorlog van een aantal jaren geleden tussen de verschillende pomphouders in zijn geboorte-durp Ugchelen (parel van Gelderland 1986)

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Screenshots van Photoshop 7 voor de MAC.

Ook van Flash 6 btw.

• Blamm
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Op maandag 25 februari 2002 10:10 schreef Yellow het volgende:
Krijg je straks van die roodgekartelde lijntjes onder verkeerd gespelde woorden :P
Ziet er lekker uit op je foto

• Oefening
  • Niet online
Voor spelling heb ik word, dat werkt prima. Even knippen en plakken ga je ook niet dood van, terwijl zo'n functie wel alleen maar extra geheugen in beslag neemt

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-09 08:50

s3mt3x

I choose not to know...

Word t vast sneller van.

NOT!

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

* Healing Brush to effortlessly remove artifacts such as dust, scratches, blemishes, and wrinkles while preserving shading, lighting, and texture
Handig, maar dan moet het wel werken zoals ze hier zeggen uiteraard :)
Het 'restaureren' van ouwe foto's wordt op deze manier een koud kunstje?
* Customizable workspace for saving the arrangement of palettes and settings for tools, and instant access to a personalized Photoshop desktop
Mh, ook intressant, denk aan collega's die op dezelfde PC moeten werken maar wel verschillende settings hebben.
* Password protection to limit access to Photoshop PDF files, helping to secure image integrity
Mh, opzich handig, maar als men (de gebruiken) dan passwords van slechts 7 chars gaat gebruiken dan is het useless. Dat is binnen 2 dagen te kraken met de juiste tools.
Het maakt het uiteraard wel moeilijker.
* New Painting Engine to simulate traditional painting techniques
Well thought, Painter capabilities erbij.
Opzich, niet geheel *Photo*shop misschien, maar wel handig.
(maw, indien deze engine vergelijkbaar is met Painter, trekt men een hoop mensen weg van dit programma waarschijnlijk)
* Pattern Maker plug-in to create realistic or abstract patterns such as grass, rocks, and sand simply by selecting a section of an image
Knap. Niet dat ik het direct zal gebruiken maar wel knap dat het kan :)

Ik moet zeggen dat er mooi, belangrijke functies zijn toegevoegd. Als het werkt zoals het er staat, gaat dit mensen trekken verwacht ik.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Het mooie bij upgrades van Photoshop vind ik altijd dat de upgrades op het eerste gezicht vaak niet echt het geld waard lijken, maar als je er een tijdje mee werkt merk je dat de upgrades verdomd handig zijn en je eigenlijk (bwvs) niet meer zonder kunt! :)

Het blijft een verbazingwekkend pakket :7

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

fantastisch pakket alleen mogen ze van mij wel aan de interface doen. Ziet er zo cheap uit.

M'n eerste photoshop pakket dat ik ga kopen *D

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lekkere prijs ook trouwens :) Ik ken wel wat mensen die blij zullen gaan zijn hiermee :)

Ik hoop dat ze er een keer iets in gaan doen waarmee je de mappen in je layer schermpje ook kunt onderbrengen in mappen, een boomstructuur dus. Dan heb je meer overzicht.

Voor de rest ben ik gewoon benieuwd :)

Verwijderd

Ik hoop dat ze er een keer iets in gaan doen waarmee je de mappen in je layer schermpje ook kunt onderbrengen in mappen, een boomstructuur dus. Dan heb je meer overzicht.
same here. best vervelend dat dat niet kan. Volgens mij kan er nog heel wat getuned worden aan de interface van nu.

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op maandag 25 februari 2002 14:53 schreef Blue-eagle het volgende:
Het heeft zes versies geduurd voordat er uberhaupt layermappies bestonden.... easy does it :)

Flickr

Verwijderd

weet iemand wat die healing tool precies inhoud? bij dat screenshot zag ik een zebra met 8 oren... is het dan niet gewoon iets als de clone-stamp?

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Op maandag 25 februari 2002 16:56 schreef PyroDaan het volgende:
weet iemand wat die healing tool precies inhoud? bij dat screenshot zag ik een zebra met 8 oren... is het dan niet gewoon iets als de clone-stamp?
Een geavenceerde clonestamp

Clonestamp v2 zeg maar :)

Flickr

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 16:56 schreef PyroDaan het volgende:
lijkt op clone-stamp, maar is wat handiger, "slimmer" d8 ik...

• RSP
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

en ik zit nog met ps 5.5, meer kan in iet betalen :+

• RRX
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

Healing tool :D

Afbeeldingslocatie: http://www.netprofessional.nl/images/artikelen/0202/photoshop0big.jpg

volgens mij is die zebra d'r niet beter op geworden :+

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 18:00 schreef RRX het volgende:
Healing tool :D

[afbeelding]

volgens mij is die zebra d'r niet beter op geworden :+
LOL :P Neej man nu is het n superieure Zebra, met ver5voudigd (heb ik goed geteld?) gehoor. :+
maar t is iig netter dan de clonebrush

• Booster

Booster

Superuser

Zover ik heb begrepen maakt de healing tool gebruik van goeie stukken op een layer om slechte te corrigeren.
Je kunt er dus ook mee clonen inderdaad :+

• Oefening
  • Niet online
Vreemd is wel dat de 'gewone' clone stamp tool er nog steeds in zit.

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 18:32 schreef Nelis het volgende:
Vreemd is wel dat de 'gewone' clone stamp tool er nog steeds in zit.
waarschijnlijk omdat die healing brush op de manier werkt zoals Booster al zei, en dus op sommige fronten anders zou werken dan je gewent ben van de clone stamp tool.

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Op maandag 25 februari 2002 11:01 schreef ronjon het volgende:

[..]

als de consument (ik dus *D ) daar beter van wordt, is het altijd goed.
* ronjon denkt met weemoed terug aan de gas-oorlog van een aantal jaren geleden tussen de verschillende pomphouders in zijn geboorte-durp Ugchelen (parel van Gelderland 1986)
/mij scrollt door de pagina
/mij schrikt op bij het woord Ugchelen..

Mijn durp!!

Anyhoe
Mooi dat ze eindelijk een file-browser hebben, het is een vaste PSP gewoonte van me.
En het feit dat er nieuwe (painter)opties inzitten geeft me weer een extra impuls om eindelijk eens een tekentablet te kopen

Ben benieuwd wat de healing brush nou precies is

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

Verwijderd

Ik vind customizable workspace wel errug fijn, de baas zijn over het programma waarmee je werkt. :D

File browser lijkt me ook errug handig, want hiervoor gebruik ik altijd AcdSee. Ik moet dan altijd switchen van Photoshop modus naar AcdSee. Dat kost tijd.

Enhanced Picture Packages, dit (vind ik) is alleen handig voor de mensen die niet over een dtp pakket beschikken.

• RRX

RRX

@life-

zit net ff een beetje http://www.adobe.com/products/photoshop/pdfs/nfh.pdf door te "bladeren" en dit:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/raymondr/psp.jpg

lijkt me ook zéer handig :9~

• TangLeFuzZ
Op maandag 25 februari 2002 20:49 schreef RRX het volgende:
zit net ff een beetje http://www.adobe.com/products/photoshop/pdfs/nfh.pdf door te "bladeren" en dit:

[afbeelding]

Wow ja, ik had niet verwacht dat dat allemaal zo automatisch gebeurde!
Dat is zeker wel een betere optie ja...

• ZOMERZON
  • Laatst online: 13-03 11:45

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

hoe ziet de interface eruit......same old ?

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Same old ja, heb alleen nog maar Mac screenies gezien, maar zou er wel op rekenen, misschien iets meer illustrator 10 achtig...

|{ brrr }] |

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 16:19
Op maandag 25 februari 2002 20:49 schreef RRX het volgende:

[afbeelding]

wow vet handig! hoe zit dat met customizable workspace? vinnet nu al customizable genoeg, kan eiglijk geen interfaceveranderingen verzinnen, ohja dat je toolbar 90 kan draaien en maar 1 kolom of rij van kan maken zou handig zijn.

[edit]
ff over het linkje naar het plaatje: PSP = paintshoppro, doen we niet aan he ;) pshop alleen hier :)

• RRX

RRX

@life-

Op maandag 25 februari 2002 23:50 schreef Helox-in-a-box het volgende:

[..]

[..]

[edit]
ff over het linkje naar het plaatje: PSP = paintshoppro, doen we niet aan he ;) pshop alleen hier :)
:P

ik bedoelde met die afkorting:

PhotoShop Patterns :) ut beesie mot toch een naampie hebben :)

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

En...zouden ze t eindelijk voor mekaar hebben om de volgende bug (die er al sinds 2.5 inzit) eruit te krijgen?

- Open een image
- druk op 'f' om fullscreen te editen (zorg dat de statusbar aanstaat)
- zoom flink in
- probeer de onderste rij pixels te bewerken

offeh...niet? Hebben we alleen maar n00b features toegevoegd? Hmmm?

• TangLeFuzZ
Dat is een zwaar irritante bug ja,
ik ken er nog een:

Selecteer iets, druk op TAB om het scherm leeg te krijgen, ga naar EDIT en dan naar resize oid, als je je dan bedenkt en helemaal niet wilt resizen dan zit je ook goed in de knoop!

• Booster

Booster

Superuser

Op donderdag 28 februari 2002 09:40 schreef TangLeFuzZ het volgende:
Dat is een zwaar irritante bug ja,
ik ken er nog een:

Selecteer iets, druk op TAB om het scherm leeg te krijgen, ga naar EDIT en dan naar resize oid, als je je dan bedenkt en helemaal niet wilt resizen dan zit je ook goed in de knoop!
ESCape? werkt goed bij mij opzich...

Die bug met die status-bar die in de weg zit vind ik opzich wel humor. Zoveel opties, zo'n geweldig programma, zo'n simpele bug :+

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Een bug die al 10 jaar bestaat...daar kan ik de humor toch echt niet van inzien. Ik denk dan eerder dat je schijt hebt aan je klanten.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Dat ze schijt hebben aan hun klanten vin ik beetje onzin. Het is niet dat je niet om die bug heen kan ofzo....

• Oefening
  • Niet online
Op donderdag 28 februari 2002 11:23 schreef s3mt3x het volgende:
Een bug die al 10 jaar bestaat...daar kan ik de humor toch echt niet van inzien. Ik denk dan eerder dat je schijt hebt aan je klanten.
Heb je ze over die bug gemaild dan? Zoniet dan moet je ook niet zeuren vind ik

• s3mt3x

s3mt3x

I choose not to know...

Dan heb jij nog niet veel ervaring met Adobeproducten en hun customersupport te maken gehad.

Letterlijk gezegd tegen een klant (niet tegen mij overigens), tijdens de enorme toestanden rond Illustrator 9 (aka can-o'-worms):
"Ja meneer, had u maar een Mac moeten kopen"

|:(

bugs? what bugs: http://www.bugnet.com/analysis/no_bugs.html
(scrollen naar adobe, situatie is _niet_ veranderd)
Submit er maar es een. Nope, not a bug..feature...ehrm...by design!

Oh ja, om bugs heen werken kan natuurlijk altijd. Vraag dat maar aan elke computergebruiker: met Ctrl-Alt-Delete kun je gegarandeerd om elke bug heen.

Maar wat mij betreft is de verhouding marketing:innovatie bij Adobe momenteel ongeveer 80:20. Net zoals bij MS dus.

• Vinzzz243
  • Laatst online: 22-01-2025
Op maandag 25 februari 2002 18:09 schreef Akira het volgende:

[..]

LOL :P Neej man nu is het n superieure Zebra, met ver5voudigd (heb ik goed geteld?) gehoor. :+
maar t is iig netter dan de clonebrush
afgelopen vrijdag een seminar van Adobe bijgewoond...
erg mooi hoe die gasten daar een of andere vent op een plaatje veranderden...mooi spul...

Verwijderd

En hebben sommigen ondertussen PS7 gecheckt? (Want it's there!)
Wat vinden jullie ervan?

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 13:56 schreef anyway het volgende:
En hebben sommigen ondertussen PS7 gecheckt? (Want it's there!)
Wat vinden jullie ervan?
ik heb het sinds kort, en het is niet echt vernieuwens... als je 5.5 of 6.0 hebt, koop ps7 dan niet! het enige echte nieuwe ten opzicht van 6.0 is de healing brush, die is wel handig, maar verder zijn er alleen kleine verbeteringen, nieuwe brushes, nieuwe styles, nieuwe patterns, etc...

Verwijderd

ik heb er gisteren even naar gekeken en mee gespeeld en moet zeggen wat ik gezien heb vond ik :9~

En best of all ik had heel veel gezeik met bepaalde handelingen met 6.1 en win xp en met 7 is dat verholpen.

• Willem
Heb 'em ook al even mogen testen, en hier gaan we absoluut upgraden. Vind het echt wel de moeite. Had meer problemen van de overgang 5.5 <> 6.x maar naar 7 is echt een must imho.

Verwijderd

Ik heb hem ook al. Niet veel vernieuwends. Wel blij dat ik hem heb. :) Filebrowser, healingbrush, patchtool... zijn allemaal handige nieuwe dingen.

Ik heb gemerkt dat PS7 zwaarder is geworden (op een Celly 800, 386MB) dan PS6. Dat vind ik minder. Het duurt langer om te laden, en dingen in de filebrowser doen is soms ook traag.

Interface is zelfde, lijkt sterk op v6.

Verwijderd

hmm, ik had juist het gevoel dat ps7 sneller laad dan 6...

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
Op maandag 25 februari 2002 10:45 schreef willem169 het volgende:

[..]

Homesite doet het wel aardig goed hoor met die code... (als een van de weinigen!!!)

Trying is the first step towards faillure...

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 17:09 schreef _.Luke._ het volgende:

[..]

Homesite doet het wel aardig goed hoor met die code... (als een van de weinigen!!!)
Doed, Homesite is geen WYSIWYG-editor. Dingen als Dreamweaver ed wel. De code die Dreamweaver schrijft valt me trouwens niets tegen. Niet voor niets dat ik complexe pagina's meestal in Dreamweaver bouw. Ook bij middelgrote sites is de Template-functie erg handig. Al helemaal als iedereen binnen het bedrijf met Dreamweaver werkt. Zo kun je bij wijze van spreken een 'administratieve kracht' je sites laten vullen. Maar dat geheel terzijde en compleet offtopic ;).

• Zakkenwasser
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 18:03 schreef SpiritX het volgende:

[..]

Doed, Homesite is geen WYSIWYG-editor. Dingen als Dreamweaver ed wel. De code die Dreamweaver schrijft valt me trouwens niets tegen. Niet voor niets dat ik complexe pagina's meestal in Dreamweaver bouw. Ook bij middelgrote sites is de Template-functie erg handig. Al helemaal als iedereen binnen het bedrijf met Dreamweaver werkt. Zo kun je bij wijze van spreken een 'administratieve kracht' je sites laten vullen. Maar dat geheel terzijde en compleet offtopic ;).
homesite is wel een WYSIWYG-editor. tenzij jij revereerd dat je niet altijd krijgt wat je ziet :+

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Pelle

🚴‍♂️

Op donderdag 25 april 2002 21:27 schreef DaNCe2k het volgende:
homesite is wel een WYSIWYG-editor. tenzij jij revereerd dat je niet altijd krijgt wat je ziet :+
Praat geen poep :)
WYSIWYG is sleur en pleur. Ik teken een tabelletje. Ik sleep een knopje. Enzovoorts. En dat is Homesite dus niet.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 14:22 schreef Junt het volgende:

[..]

ik heb het sinds kort, en het is niet echt vernieuwens... als je 5.5 of 6.0 hebt, koop ps7 dan niet! het enige echte nieuwe ten opzicht van 6.0 is de healing brush, die is wel handig, maar verder zijn er alleen kleine verbeteringen, nieuwe brushes, nieuwe styles, nieuwe patterns, etc...
dat vind ik dus ook, het is niet echt nodig om dat te hebben als je 5.5 of hoger hebt.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 14:22 schreef Junt het volgende:

[..]

:X kopen? :X

• OzBoz

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op donderdag 25 april 2002 15:58 schreef Junt het volgende:
hmm, ik had juist het gevoel dat ps7 sneller laad dan 6...
Sterker nog, PS7 is in gebruik ook sneller en naast wat nieuwe dingen die standaard genoemd worden alleen door het feit dat het lekkerder werkt al de moeite waard. Tellen we daar nog een nieuwe anti-alias functie bij op nl 'sharp' (erg lekker voor kleine teksten die anders een vleg worden) dan is 7 gewoon een stuk beter en zeker de moeite waard.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Flaman
  • Laatst online: 03-12-2022
Op donderdag 25 april 2002 22:05 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Sterker nog, PS7 is in gebruik ook sneller en naast wat nieuwe dingen die standaard genoemd worden alleen door het feit dat het lekkerder werkt al de moeite waard. Tellen we daar nog een nieuwe anti-alias functie bij op nl 'sharp' (erg lekker voor kleine teksten die anders een vleg worden) dan is 7 gewoon een stuk beter en zeker de moeite waard.
ik hou van jou sig :)

En over photoshop 7 kan ik beamen dat het zeer veel sneller draait. Mijn baas had en alleen iets te snel gekocht, maar gelukkig goede koop.

• Willem
Flaman:
ik hou van jou sig :)

En over photoshop 7 kan ik beamen dat het zeer veel sneller draait. Mijn baas had en alleen iets te snel gekocht, maar gelukkig goede koop.
Apart, je kunt toch nog niet kopen in Nederland?

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Bij Inmac kon je 'm al een tijdje terug kopen, weet alleen niet of ze 'm al op voorraad hadden.

• _.Luke._
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07-2021
Op donderdag 25 april 2002 21:33 schreef Pelle het volgende:

[..]

Praat geen poep :)
WYSIWYG is sleur en pleur. Ik teken een tabelletje. Ik sleep een knopje. Enzovoorts. En dat is Homesite dus niet.
Nope
WYSIWYG != sleur en pleur;

WYSIWYG = het laten weergeven van een site in html op exact dezelfde manier zoals je die in je ontwikkelomgeving heb aangegeven. Dat dit dan meestal gepaard gaat met een sleur en pleur interface staat daar compleet buiten!

Trying is the first step towards faillure...

Pagina: 1