Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
ja, en als nou iedereen dat gaat zeggen, hebben we strax 30 reacties met move.to/26. En aangezien je toch niet kan moven..de moderators van /15 kunnen dat ook wel beoordelen hoor.Op maandag 25 februari 2002 09:37 schreef Wacky het volgende:
Move.to/[forum=26]
Sinds wanneer moeten vragen nav. slotjes in SUOp maandag 25 februari 2002 09:37 schreef Wacky het volgende:
Move.to/[forum=26]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik vind nelske's sluitpost wel heel duidelijk hoor? Gewoon doen wat daar staat lijkt me:
Kom a.u.b. met een iets gedetaileerdere uitleg en de stappen die je al genomen hebt.
Plaats daarbij ook even de stappen die je onder Windows genomen hebt en of het normaal printen naar een samba printer onder Windows wel werkt.
Het is niet voor niks dat op dit topic na ruim 5 uur nog geen reply is gekomen.
Nou goed...
Maar ik blijf erbij als diegene die freesco draaien en met samba werken genoeg info hebben.
Diegene die er niet meewerken hebben misschien niet genoeg info, maar daar hoef ik ook geen reactie van.
De instellingen op de clients is niet relevant aangezien ik aangeef dat het met IBMLPR wel werkt.
I.P.V. te sluiten kan er ook gewoon om meer info gevraagd worden zoals dat vaker gebeurt, maar ik blijf erbij dat er genoeg info staat.
Maargoed ik weet in iedergeval waar het ongeveer aanligt uit een Freesco forum dus laat em maar lekker dicht.
Maar ik blijf erbij als diegene die freesco draaien en met samba werken genoeg info hebben.
Diegene die er niet meewerken hebben misschien niet genoeg info, maar daar hoef ik ook geen reactie van.
De instellingen op de clients is niet relevant aangezien ik aangeef dat het met IBMLPR wel werkt.
I.P.V. te sluiten kan er ook gewoon om meer info gevraagd worden zoals dat vaker gebeurt, maar ik blijf erbij dat er genoeg info staat.
Maargoed ik weet in iedergeval waar het ongeveer aanligt uit een Freesco forum dus laat em maar lekker dicht.
Verwijderd
M'n printer doet het niet, lossen jullie het even op voor me?
Okee, bovenstaande is lichtelijk overdreven, maar zo komt het wel over.
De antwoorden op deze vraag hoeven echt niet perse uit de hoek van een Freesco gebruiker te komen, aangezien samba gewoon op zowel Unix als Linux draait. Er verandert echt niks aan samba omdat het draait onder Freesco hoor.
Ik ga er van uit dat je [topic=319439] gelezen hebt. Met een probleem waarbij je niet aangeeft welke stappen je odernomen hebt precies schiet je niks op. Zoals ik al zei, was het niet voor niks dat er na 5 uur nog geen reply gekomen was op je topic. De reden daarvan is echt niet dat je probleem zo enorm moeilijk was/is, maar meer het feit dat mensen geen zin hebben om zelf te gaan zitten puzzelen wat je precieze probleem nou is en waar het aan ligt.
Okee, bovenstaande is lichtelijk overdreven, maar zo komt het wel over.
De antwoorden op deze vraag hoeven echt niet perse uit de hoek van een Freesco gebruiker te komen, aangezien samba gewoon op zowel Unix als Linux draait. Er verandert echt niks aan samba omdat het draait onder Freesco hoor.
Ik ga er van uit dat je [topic=319439] gelezen hebt. Met een probleem waarbij je niet aangeeft welke stappen je odernomen hebt precies schiet je niks op. Zoals ik al zei, was het niet voor niks dat er na 5 uur nog geen reply gekomen was op je topic. De reden daarvan is echt niet dat je probleem zo enorm moeilijk was/is, maar meer het feit dat mensen geen zin hebben om zelf te gaan zitten puzzelen wat je precieze probleem nou is en waar het aan ligt.
Quote van ander forum (hier kwam ik later achter):Op maandag 25 februari 2002 19:39 schreef nelske het volgende:
Freesco is dus zeer anders omdat bepaalde dingen er uit zijnUnforunally to use printing with samba you'll need a "real" lpd daemon on freesco with a queue mechanism (lpr/lpq/lprm/lpc).
This is not available to my knowledge on freesco, correct me if I'm wrong!
I don't know if anyone has succeeded in getting printing to work with samba on his freesco box. I'm certainly interrested to know how to pull this of too.
gehaald om het klein te houden.Mensen met freesco ervaring is dus welgewenst omdat het erg veel verschilt van elke andere distro.
Verwijderd
Juist en waar ligt dit aan?Op maandag 25 februari 2002 20:21 schreef mikenl het volgende:
[..]
Quote van ander forum (hier kwam ik later achter):
[..]
Freesco is dus zeer anders omdat bepaalde dingen er uit zijn
gehaald om het klein te houden.Mensen met freesco ervaring is dus welgewenst omdat het erg veel verschilt van elke andere distro.
Aan de lpd daemon en niet aan samba. Een antwoord als deze was gegarandeerd in NOS ook gekomen, als je vraag duidelijk met relavante info gesteld zou zijn. Overigens kan samba maar met iets van 4 lpd-daemons overweg. Zie daarvoor www.samba.org
Klopt helemaal, maar ik heb niets nieuws verteld behalve de reactie uit een ander forum (exact dezelfde post) die ik later kreeg dan dat het topic gesloten was.
Ik wist dus niet dat die deamon er niet inzat, als ik dat geweten had had ik er ook niet om gevraagd.
Ik wist dus niet dat die deamon er niet inzat, als ik dat geweten had had ik er ook niet om gevraagd.
Verwijderd
Mjah, ik gok dat ze op het andere forum wat dat betreft een wat soepeler beleid voeren.
Wij zijn nu eenmaal zo arogant om bepaalde eisen te stellen aan een openingspost
Zie daarvoor ook het hierboven genoemde (nieuwe) beleid in NOS.
Wij zijn nu eenmaal zo arogant om bepaalde eisen te stellen aan een openingspost
Zie daarvoor ook het hierboven genoemde (nieuwe) beleid in NOS.
Ik blijf nog steeds erbij dat ik alle relevante info die IK WIST gepost heb, maarja of dat genoeg is blijft een punt om over te strijden.
Pagina: 1