Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Of er zit ergens een connector niet helemaal goed vast
webOS all the way!
Geheugen kaduuk
Voedingprobleem
Hitteprobleem
Of er zit wat los
Edit: ik reageer een beetje laat
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Ik heb het btw als ik mijn TB1333 op 1800 wil laten draaien
En als je nu eens opstart met insert ingedrukt?? dan start je bij veel mobos op met default settings..Op maandag 25 februari 2002 08:54 schreef Mike-Shinoda het volgende:
Het kan idd meerdere oorzaken hebben, zoek ff zou ik zeggen.
Ik heb het btw als ik mijn TB1333 op 1800 wil laten draaien, dan wil hij niet opstarten en dan moet ik de CMOS reseten (met jumpert).
Blijft geheugen, mobo, connector en voeding over. Geheugen valt af, want das echt pas nieuw en daarvoor waren de problemen ook al. Vervangen van geheugen heeft dus geen effect gehad. Zal de connectorren is langslopen. Hopelijk ligt het daaraan. Anders kan het nog weleens een duur grapje worden.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Geen nieuwe kaarten in de PC geplant?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nope, geen nieuwe kaarten. Als het het voltage is dan zou het opgelost kunnen worden door er kaarten uit te halen lijkt me. Zit nl 1 overbodige kaart in.Op maandag 25 februari 2002 19:22 schreef Snow_King het volgende:
Heeel weird!
Geen nieuwe kaarten in de PC geplant?
Niet per se. Oudere voedingen willen nog wel eens wat minder prik geven, en als er niet genoeg over blijft om te booten zal het eruithalen van kaarten ook niet per se helpen (maar kan ook geen kwaad).Op maandag 25 februari 2002 22:05 schreef Terror het volgende:
[..]
Als het het voltage is dan zou het opgelost kunnen worden door er kaarten uit te halen lijkt me. Zit nl 1 overbodige kaart in.
Je kan niet even een andere voeding proberen? Of leen ergens een multimeter.
Hoezo? Loop je vaak te stofzuigen in je PC?Op dinsdag 26 februari 2002 20:23 schreef Terror het volgende:
Dat gaat niet lukken. Heb wel voedingen liggen maar die zijn echt brak. BTW kan statische elektriciteit hier een rol spelen? Dacht ik net pas aan.
Het zou in theorie vast kunnen maar het lijkt me stug, dan zou het toch andere symptomen hebben denk ik. Afhankelijk van de brakheid van de voeding zou je 't even kunnen proberen door alleen het mobo en de CD speler stroom te geven met zo'n oude voeding. Als 'ie dan wel boot weet je iig waar het aan ligt.
Ah, even verkeerd begrepen...Op dinsdag 26 februari 2002 23:05 schreef Terror het volgende:
Uh, hij boot wel. Hij valt na een paar uur gewoon weg. Spontaan resetten. Booten is geen punt. Na die reseten dan blijft ie effe in een reset mood waarna die gewoon weer opstart. Me van het weekend is wat testjes doen.
Dan zou ik die brakke voeding achterwegen laten