nVidia of iiyama?

Pagina: 1
Acties:

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb een iiyama vision master pro410 en sinds kort een creative geforce ddr. er is 1 probleem: in (bijvoorbeeld) 3dmark2000 schokt het beeld soms. het lijkt wel of er een horizontale lijn loopt van onder naar boven. boven die lijn is alles goed, maar onder die lijn zit het beeld een paar millimeter naar rechts (of linx, dat wisselt). die 'lijn' 'loopt' met ongeveer 1cm/sec (van onder naar boven dus). dit is alleen bij 3d, in windhoos doet ie het goed.

ik heb al geprobeerd om de vsync-functie aan/uit te zetten maar dat heeft geen resultaat.

weet iemand waar dit aan ligt en hoe het op te lossen is?

---

owja, mijn os is winMe, maar dat zal er wel nix mee te maken hebben...

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-08 17:18
Toch lijkt het erg op zo'n VSync probleem. Heb je in dat tabblad Direct3D VSync op always on gezet?

• doubleduh
  • Niet online
ik heb alles geprobeerd, vsync on/off en het aantal frames dat ie 'ahead' moet renderen heb ik ook gevarieerd van 0 tot 30, maar geen resultaat.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Heb je het alleen in het benchmarken in 3DMark2000 of ook in de demo (met vsync aan op het nVidia driver-tabje)? 3DMark zet namelijk zelf vsync uit bij het benchen, maakt niet uit wat er ingesteld staat in de drivers. Maar als die streep met een constante snelheid over het beeld gaat lijkt het me toch geen vsync probleem ...

PC Specs

• doubleduh
  • Niet online
in de demo doet ie het ook :( (met vsync aan) ik heb ook geprobeerd om er een screenshot van te maken, maar die ziet er goed uit, zonder streep...

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Dan is het je monitor...
Pagina: 1