Toon posts:

[MOD] Harddisk Mod met Blue Led 8-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit heb ik niet zelf gedaan, maar ik kwam het toevallig tegen. Erg cool 8-)

Lees het hele verhaal hier: klik.

Afbeeldingslocatie: http://www.moddin.net/articles/hdd1/dscf2030.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.moddin.net/articles/hdd1/dscf2035.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.moddin.net/articles/hdd1/dscf2068.jpg

Sweet :7

De schijf werkt nog prima schijnbaar :)

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-04 12:39

TheProphet

unifi-forum.nl

Errug kewl zo,n schijf mod... :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
Is al een keer gepost. Als reply op een topic volgens mij, kan ook een topic zelf zijn geweest.
't Blijft mooi maar wat heb je er aan, je ziet 't toch niet als je kast dicht zit.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-04 12:39

TheProphet

unifi-forum.nl

Op maandag 25 februari 2002 06:18 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Is al een keer gepost. Als reply op een topic volgens mij, kan ook een topic zelf zijn geweest.
't Blijft mooi maar wat heb je er aan, je ziet 't toch niet als je kast dicht zit.
Het lijkt mij niet dat je dit in een closed case stopt he :?
Zo,n schijf prak je zo dicht mogenlijk bij je window mod B-) Wat denk je wel niet wat een werk dat geweest is.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 06:18 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Weet je toevallig welk topic?

Enne .. dit doe je natuurlijk alleen als je ook een window in je kast hebt zitten :)

• NitroX infinity
ik zou zo ff nie meer weten welk topic 't in stond.
heb de search al een beetje gebruikt.
En 't was ook maar 1 pic van die hdd mod.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Heb ik volgend weekend weer wat te doen!

Ik pak een oud 8GB maxtor schijfje, en ga daar es wat ledjes inzetten. Misschien ook wel een paar mee-knipperend met disk-activity.

De window in me case komt later wel! :P

Ik maak wel foto's!

...

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

ik heb het vaker gezien. lijkt me nuet zo moeilijk om te maken. Het enige probleem is niets te beschadigen en jammer genoeg is dat WEL moeilijk.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• NitroX infinity
heb een link gevonden van een topic waar 't in staat.
[topic=416897/1/999]
staat een link naar dat artikel maar ik meen dat ik ook een plaatje van die mod had gezien hiero.

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 13:13
snap het niet, hoe komt een normaal mens aan een 100% stofvrije ruimte(pakken aan, luchtsluis), een stofeeltje is funest...

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17
Op maandag 25 februari 2002 10:05 schreef lama het volgende:
snap het niet, hoe komt een normaal mens aan een 100% stofvrije ruimte(pakken aan, luchtsluis), een stofeeltje is funest...
Nou sommige mensen hebben op hun werk de beschikking over een stof vrije ruimte. En dan zetten ze hem daar gewoon even in elkaar met een doorzichtig bovenkantje :9~

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ziet er heel errug koel uit :9~
alleen wel jammer dat die foto's niet 100% scherp zijn ;(

als ik eens tijd over heb, en beschikking heb over een stofvrije ruimte, dan ga ik dat ook doen :P :P (niet dus, helaas :( )

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

Een tip die iemand ooit eens had over verven van kast. Gewoon in badkamer/douche dmv douchekop (dus niet via kraan) warm water een tijdje laten lopen. Daarna de damp een tijdje laten neerslaan en voila! Een "home-made" stofvrije ruimte. :Y)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op maandag 25 februari 2002 10:11 schreef JaJoah het volgende:
Een tip die iemand ooit eens had over verven van kast. Gewoon in badkamer/douche dmv douchekop (dus niet via kraan) warm water een tijdje laten lopen. Daarna de damp een tijdje laten neerslaan en voila! Een "home-made" stofvrije ruimte. :Y)
wel vochtig, maar dat boeit niet, 't is toch maar electronica :+

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:29

Yucko

One clown to rule them all !

Op maandag 25 februari 2002 10:13 schreef jwbagger het volgende:

[..]

wel vochtig, maar dat boeit niet, 't is toch maar electronica :+
Daarom zeg ik dus ff de damp laten neerslaan (en dus nog niet je hdd in die ruimte leggen/openmaken. Dat doe je dus daarna (na het neerslaan).

Waterdeeltjes hebben dan nl. de meeste stofdeeltjes neergeslagen.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1