Toon posts:

beeldscherm capturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik mijn eigen monitor kan canpuren (avi van maken) (en nee niet gewoon filmen :Z )

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je een dual head of tv-out of VIVO kaart hebt is het vrij simpel, gewoon ff op een camera of video/dvd recorder aansluiten die hap en dat vervolgens omzetten naar een avi.

Heb je dit niet dan zul je even moeten kijken of er geen progjes voor zijn. Heb eigenlijk geen idee of je dit met een progje als adobe premiere kan doen, eimand...?
edit:

Je hebt natuurlijk wel een VIVO kaart nodig (of iemand die je kent) om de video weer terug te krijgen op je pc'tje, weet eigenlijk niet of je een VIVO door kan lussen (dus de video uit direct aansluiten op de video in) maar dit lijkt me ook niet echt handig aangezien capturen toch wel wat proc. kracht opeist en je waarschijnlijk van iets mo0ois een videootje wil maken. Waar wil je eigenlijk beelden van hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen tv-out hier enkel een dc10 kaart. Ik wil een paar korte scenes van een website van mij als video hebben...

Verwijderd

Je hebt hier zeker weten een programmatje voor, je moet even zoeken op "Netmeeting opnemen" of zo iets dergelijks, toen kwam ik het tegen.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:46
HlpDsK had daar een proggie voor...

Kweet alleen de naam niet... ff zoeken

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Dit kwam ik tegen in de search, kijk naar de laatste paar reply's

[topic=355900/1/50]

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Verwijderd

Bij TV-shoots doen we het altijd wel met een camera hoor, das harstikke duidelijk en geeft mooi het beeldscherm effect weer... maarja, das voor TV, waar ga jij het voor gebruiken?

Misschien kan je iets doen met een beamer, die heeft meestal wel een video-doorlus. (maarja, moet je wel een beamer hebben)

trouwens, dit is echt een typisch: "LANG LEVEN DE AMIGA" topic, haha, alles gewoon rechtstreeks naar je TV, vandaar dat ik nu lenzen heb maartoch, t was een koele tijd :9

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op maandag 25 februari 2002 13:50 schreef 007larovisuals het volgende:
Bij TV-shoots doen we het altijd wel met een camera hoor, das harstikke duidelijk en geeft mooi het beeldscherm effect weer... maarja, das voor TV, waar ga jij het voor gebruiken?

Misschien kan je iets doen met een beamer, die heeft meestal wel een video-doorlus. (maarja, moet je wel een beamer hebben)

trouwens, dit is echt een typisch: "LANG LEVEN DE AMIGA" topic, haha, alles gewoon rechtstreeks naar je TV, vandaar dat ik nu lenzen heb maartoch, t was een koele tijd :9
Hehe je vergeet alleen erbij te zeggen dat het dan of op een LCD scherm moet of dat je een traploos instelbare sluitertijd op je camera moet hebben zitten ;)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Pagina: 1