[Siemens M35] gaat aan, dan geen werkende knoppen!

Pagina: 1
Acties:

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 19:25

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Ik heb hier mijn Ziemens M35i (orignele gele uit september 2000)... :)

Nu is vandaag mijn Ziemens een beetje gek gaan doen |:(

Als ik 'm aanzet, dan dan werkt 't wel nog, maar ik kan mijn toetsenbord dus niet gebruiken! :(

Dat reageerd dus totaal niet meer :( |:( :'(

En er staat zo'n leuk envelopje en ik wil stiekem toch wel eens weten wat daar allemaal instaat ;)

Ook zonder simkaart (als je dat SOS scherm krijgt) kun je nix doen met 't toestenbord, hij gaat nog wel gewoon aan, maar uit gaat ie ook al niet meer :(

Batterij eruit gehaald en sim eruit, weer erin, hij blijft dit doen :( |:(

Ik heb het al eens eerder gehad, toen deed die het naar 2 dagen ineens weer ;) :)
Maar nu is het weer zover! :( :r

Wat is hier van de oorzaak en wat is de oplossing... :?

En nee, géén nieuwe telefoon kopen :+ . Dat is geen oplossing! :S :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn S35i. Dit proces was wel versneld door een lading baco :)

Hij ging wel aan maar daarna kon ik niks meer doen. Hij viel soms ook spontaan uit. Ik heb hem 1 dag voor verloop van garantie ingeleverd en na 2 MAANDEN!!!!!, nog steeds pissed over, een nieuwe gekregen.

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn s35i was ook "per ongeluk" in een glas (pasoa) gevallen, met als gevolg dat de knopjes het niet meer deden.

Heb dat ding open gemaakt netjes schoon gemaakt en nu doet alles het weer(behalve de tril functie :'( )

Verwijderd

wat een smileyfestival :+
Maar ik denk dat jou probleem te maken heeft met de contacten van je toetsenbord. Ik zou zeggen maak je telefoon eens open en ga t ff bekijken :)

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
ja, maar hij gaat wel aan! :?

En ik ga dat ding niet echt open maken, na wat ik allemaal gelezen heb van andere gebruikers over de problemen daarmee! :'(

Tja ik deed er altijd alles mee wat niet mocht!

Voorbeeld: >:)
Douchen, ik stond (als ik niet veel tijd had dan hé!) ermee onder de douche te bellen >:) ;) :7 (tja ff dinkies regelen)

ehm, hij is een keertje in de plee gedonderd, na lang schoonmaken wassie weer fris en schoon >:) ;) }:O

Hij is een keertje van een trap af gesodemieterd, hij werkte ook nog gewoon daarna! :)

Kortom hij overleefde alles! :)
Hij doet zo gek sinds gistermorgen! :?

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Op maandag 25 februari 2002 15:25 schreef zwahiel het volgende:
ja, maar hij gaat wel aan! :?

En ik ga dat ding niet echt open maken, na wat ik allemaal gelezen heb van andere gebruikers over de problemen daarmee! :'(
ik heb de mijne net even (voor het eerst) open en dicht gegaan

leverde geen probleem op

eerst even in dat verbredinkje in de naad aan de top een schaar-punt gestopt en gedraaid, toen floepte ie iets open. Toen de platte kant van de schaar in de lengte in de nu brede naad gedaan en daarmee verder open geduwd
vervolgens langs de rand steeds een stukje verderop openduwen
(vaag verhaal :?)

vervolgens ben ik tot de conclusie gekomen dat dat ding er van binnen wel leuk uitziet, maar dat die ledjes zoooo klein zijn dat ik ze nooit zelf kan vervangen

en toen weer dicht gedaan: geen problemen

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
heb 'm net open gehad, helemaal schoon gemaakt, alles netjes er weer in gestopt, maar het probleem blijft :( :'(

Hij gaat aan, dus het toetsenbord werkt, en dan doet ie nix meer :'(

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-01 09:40
Je moet hem eens een "harde reset" geven. Dit doe je door middel van de batterij eruit te halen, 10 seconden op de aanknop drukken, de knop loslaten en dan de batterij er weer in doen!

Ik hoop dat het helpt.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 14:16 schreef RutgerFR het volgende:
Je moet hem eens een "harde reset" geven. Dit doe je door middel van de batterij eruit te halen, 10 seconden op de aanknop drukken, de knop loslaten en dan de batterij er weer in doen!

Ik hoop dat het helpt.
Doet ut niet :(

Hij gaat nog wel aan, maar dan doet 't toetsenbord het compleet niet meer :S :( :'(

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
yeah! Wat een ding wat een ding!

Lijkt net of ie de griep had, is nu weer helemaal genezen! >:)

Gisteravond deed ie het nog steeds niet, maar vanmorgen werkte alles in eens weer als vanouds! >:)

Geweldig man! Super, mega vet! Kan ik weer bellen.... :?

Toch maar ff opzoek gaan naar een nieuwe telefoon, natuurlijk ook een Siemens! >:)

Want Siemens is gewoon makkelijk, lijkt op Winhoos, met linker en rechter muisknoppen, dus lekker makkelijk

Pagina: 1