Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Hij ging wel aan maar daarna kon ik niks meer doen. Hij viel soms ook spontaan uit. Ik heb hem 1 dag voor verloop van garantie ingeleverd en na 2 MAANDEN!!!!!, nog steeds pissed over, een nieuwe gekregen.
Heb dat ding open gemaakt netjes schoon gemaakt en nu doet alles het weer(behalve de tril functie
Verwijderd
Maar ik denk dat jou probleem te maken heeft met de contacten van je toetsenbord. Ik zou zeggen maak je telefoon eens open en ga t ff bekijken
En ik ga dat ding niet echt open maken, na wat ik allemaal gelezen heb van andere gebruikers over de problemen daarmee!
Tja ik deed er altijd alles mee wat niet mocht!
Voorbeeld:
Douchen, ik stond (als ik niet veel tijd had dan hé!) ermee onder de douche te bellen
ehm, hij is een keertje in de plee gedonderd, na lang schoonmaken wassie weer fris en schoon
Hij is een keertje van een trap af gesodemieterd, hij werkte ook nog gewoon daarna!
Kortom hij overleefde alles!
Hij doet zo gek sinds gistermorgen!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
ik heb de mijne net even (voor het eerst) open en dicht gegaanOp maandag 25 februari 2002 15:25 schreef zwahiel het volgende:
ja, maar hij gaat wel aan!
En ik ga dat ding niet echt open maken, na wat ik allemaal gelezen heb van andere gebruikers over de problemen daarmee!
leverde geen probleem op
eerst even in dat verbredinkje in de naad aan de top een schaar-punt gestopt en gedraaid, toen floepte ie iets open. Toen de platte kant van de schaar in de lengte in de nu brede naad gedaan en daarmee verder open geduwd
vervolgens langs de rand steeds een stukje verderop openduwen
(vaag verhaal
vervolgens ben ik tot de conclusie gekomen dat dat ding er van binnen wel leuk uitziet, maar dat die ledjes zoooo klein zijn dat ik ze nooit zelf kan vervangen
en toen weer dicht gedaan: geen problemen
Hij gaat aan, dus het toetsenbord werkt, en dan doet ie nix meer
Ik hoop dat het helpt.
Doet ut nietOp dinsdag 26 februari 2002 14:16 schreef RutgerFR het volgende:
Je moet hem eens een "harde reset" geven. Dit doe je door middel van de batterij eruit te halen, 10 seconden op de aanknop drukken, de knop loslaten en dan de batterij er weer in doen!
Ik hoop dat het helpt.
Hij gaat nog wel aan, maar dan doet 't toetsenbord het compleet niet meer
Lijkt net of ie de griep had, is nu weer helemaal genezen!
Gisteravond deed ie het nog steeds niet, maar vanmorgen werkte alles in eens weer als vanouds!
Geweldig man! Super, mega vet! Kan ik weer bellen....
Toch maar ff opzoek gaan naar een nieuwe telefoon, natuurlijk ook een Siemens!
Want Siemens is gewoon makkelijk, lijkt op Winhoos, met linker en rechter muisknoppen, dus lekker makkelijk