ik heb hier een serverthe draaien WinNT 4.0+SP6+laatste patches, hier draait PCA10.5 op om hem te remonte te managen, maar als ik met mn eigencomputer connect, blijft mn eigen bak na een paar minuten hangen! normaal blijft ie NOOIT hangen, alleen als ik PCA gebruik! hoe ken dit?
Heb je ooit weleens van geduld gehoord???
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
hehe eindelijk een reactie..
jep, reinstall, update, alles geprobeert...
echt: zodra ik PCA draai (op mn bak) dan heb ik nog een minuut of 5 (als ik geluk heb) en dan hangt ie...
echt: zodra ik PCA draai (op mn bak) dan heb ik nog een minuut of 5 (als ik geluk heb) en dan hangt ie...
Je mag best wat geduldiger zijn, topics omhoogschoppen binnen korte tijd, en ZO vaak achter elkaar is uitermate irritant. Heb je toevallig de FAQ al door gelezen? denk het niet, dus ik raad je aan om dat ff te doen.Op maandag 25 februari 2002 16:36 schreef OGangstah het volgende:
hehe eindelijk een reactie..
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.