Ik erger me nogal aan mijn uitvallende USB-poorten. Oplossingen in de search werken niet voor mij. Ik las echter in een aantal threads dat er ook problemen zijn met USB-hubs. Wat is nu een goede externe USB-hub (aparte stroomvoorziening) die probleemloos werkt onder Windows XP?
Verwijderd
Ik heb een sitecom gevalletje, 4*USB, 2*PS/2, LPT en Seriële aansluiting extra. Ideaal gevalletje eigenlijk, nog nooit problemen mee gehad.
Ik zoek eigenlijk alleen een USB-hub. Sitecom produceert die ook. Zijn deze erg geschikt of leveren deze nogal eens problemen op?
uitvallende usb klinkt meer als het aloude via probleem. Andere HUB zal daarvoor geen uitkomst bieden. kijk eens rond op dit forum naar alles wat te maken heeft met Via (4in1 drivers), usb filter en patches.
Sja... dat heb ik dus allemaal al gedaan. Ik heb de laatste updates van VIA geïnstalleerd en ook de USB patch geïnstalleerd. Het probleem zit niet in de standaard USB-poorten op het mobo maar de 3 Asus uitbreidings poorten storen elkaar. Als ik de Plantronics headset inplug valt de scanner uit en vice versa.
Ik denk dat een externe USB Hub, aangesloten op 1 van de 2 standaard USB poorten voor mij een oplossing kunnen bieden.
Ik denk dat een externe USB Hub, aangesloten op 1 van de 2 standaard USB poorten voor mij een oplossing kunnen bieden.
Is er dan niemand die een externe USB-hub met externe voeding hier in gebruik heeft onder XP?
Pagina: 1