Toon posts:

asus 7700 pro/t tv-out probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een asus 7700 pro/t met drie uitgangen monitor tulp of s-video. als ik tv-out wil kan het maar op een kanaal tegelijk.. wat doe ik voudt en hoe kan ik en mijn monitor gebruiker en hetzelfde beeld op bijvoorbeeld via een beemer projecteren ?

phoenix-amd

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
het beste is gewoon de monitor uitgang op de beamer aanluien en dan de monitor op een beamer doorkoppelen dit kan op de meeste beamers, maar dat je het niet op 2 schermen kan zien ligt aan de drivers, of het kan zijn dat je de tv als primair beeldscherm inmoet stellen, dat was bij mij ook een oplossing, ik heb dan wel geen asus 7700 pro maar wel tv out en het werkte toen perfect zonder problemen

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een asus 7100 met tv-out. Deze kaart ondersteund simpelweg geen twin-view. Echter met tvtool kan je wel beeld op zowel je tv als op je monitor krijgen (800x600 @50hz)...

Intentionally left blank

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op een beamer zit meestal een monitor poort voor doorlussen.

• Almachtige
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07-2019
Jij hebt geloof ik een geforce 2 GTS en deze ondersteund helaas geen twinview. Dus je kan niet op het ene scherm iets anders tonen dan op het andere scherm.

Als je het beeld op 2 schermen tegelijk wilt tonen, dan moet je op het bureablad op de rechtermuis klikken en dan properties, dan in de laatste tabblad op advanced klikken.
Er staat dan ergens iets met cloon, deze moet je dan aanvinken en dan op ok drukken.

Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T