Toon posts:

Probleem met LG 8x4x32x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb ik al bijna een jaar een LG-brander. Bevalt op zich goed, maar ik vind dat er wel te vaak cd'tjes mislukken. Bij 8x gaat het regelmatig mis, en met 4x ook nog wel eens. Zelfs is er een keer een cd mislukt bij 2x, dat is toch vaag? Meestal loopt de buffer leeg en dan kapt ie er dus mee.
Ik gebruik Easy Cd 4, met patch. Systeempje is een pII350, 196MB en een Seagat 6,5 gig schijfje (UDMA). Op zich zou dit toch goed moeten gaan? Misschien heeft iemand een idee waar dit door kan komen? Alvast bedankt.

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-04 22:17
hoevol staat je hd? en is die niet egt vol, kan het aan het interne geheugen liggen, maar dat hoeft het niet zo te zijn, maar dat zijn dingen die ik wel eens meegemaakt heb en ook de oplossing waren

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 12:52

me1299

$ondertitel

doe je nix tijdens het branden? Kijk eens of DMA wel aanstaat voor je hardeschijf.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Topicstarter
M'n harde schijf is niet vol, en ik doe ook nix tijdens het branden. Daarnaast brand ik gewoon van een image naar de cd. Dat zou toch met 8x goed moeten gaan....

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ben je niet stiekem overgegaan naar Windows XP of zo?
Staat nu DMA niet meer aan (in XP)?

Verwijderd

Topicstarter
DMA staat gewoon netjes aan, en ik ben helaas niet stiekum op XP overgegaan. Is dat beter dan (voor branden)?

• Gianni Rombios
  • Niet online
Nou ik kon onder XP ineens niet meer 12x on the fly branden en zou ineens terug moeten naar 4x :( (mijn brander doet niet aan 8x (Plextor 24x), maar dat is opgelost met een andere cdromspeler. Beter is het (dus) vaak niet nee. Ik zou het ook eens met Nero proberen :?
Pagina: 1