sorry ik heb geen oplossing
maare
ik dacht dat een V5 helemaal niet paste op een A7v ???????
er zou iets in de weg zitten dacht ik
met mijn v3 werkt dit nog wel eens:
eerst hem als een standaard PCI kaart installeren, rebooten en dan pas die echte drivers erover knallen
maare
ik dacht dat een V5 helemaal niet paste op een A7v ???????
er zou iets in de weg zitten dacht ik
met mijn v3 werkt dit nog wel eens:
eerst hem als een standaard PCI kaart installeren, rebooten en dan pas die echte drivers erover knallen
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Ja dacht ik eerst ook, maar het past toch wel hoor, ook met een ata100 connector erop!
Je kunt toch gewoon handmatig de monitor veranderen?? het enige wat windows installeert voor een scherm is een lijstje met resoluties.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Dat had ik ook met m'n voodoo3 en voodoo banshee (een of andere voodoo ziekte?).
Idd eerst standaard pci kaartje installeren, rebooten, v5 drivers installeren. En daarna moet je een andere monitor installeren, als jouw monitor gewoon in de lijst staat selecteer die. En anders een standaard 1600x1200 monitor ofzo, die pakt alle reso's wel
Of bedoelde je dat het tabblad om je monitor te wijzigen weg is?
Probeer dan is bij configuratiescherm --> nieuwe hardware --> nieuwe monitor installeren.
Anders ff in veilige modus opstarten en kijken of het tabblad erbij staat.
Idd eerst standaard pci kaartje installeren, rebooten, v5 drivers installeren. En daarna moet je een andere monitor installeren, als jouw monitor gewoon in de lijst staat selecteer die. En anders een standaard 1600x1200 monitor ofzo, die pakt alle reso's wel
Of bedoelde je dat het tabblad om je monitor te wijzigen weg is?
Probeer dan is bij configuratiescherm --> nieuwe hardware --> nieuwe monitor installeren.
Anders ff in veilige modus opstarten en kijken of het tabblad erbij staat.
Het werkt al wel weer (maar vraag met niet hoe). Zou het mogelijke zijn om er van die dikke socket A heatsinks op te plakken zodat er geen fans meer ophoeven?
Pagina: 1