selmade casemod of case kopen

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ik moet het doen van mijn arme scgholieren inkomen, nu heb ik een p200 comp. maar wil een duron 1000 gaan samenstellen, kost veel(voor een scholier) dus d8 ik van om geld te besparen ken ik ook zelf een case in elkaar bouwen van een mooie flichtcase(echte dj case heb ik staan) of een van perspex, maar nu zag ik dat een voeding iets van minimaal 44 euro kost, terwijl je complete cases hebt voor 65 euro, dat is toch weinig verschil??? dan ken ik beter een compl.case nemen of niet, heb namelijk een mooie midi case 300 watt gezien, zilver, losse zijkleppen, mooie mod mogelijkheden, iemand nog tips???

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

kan en klaar kopen. dan past alles er precies in en heb je daar geen problemen van.
als je oude pc een atx kast heeft kun je die proberen 8-)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Een case bouwen kost ook erg veel tijd en in sommige gevallen ook geld, dus misschien toch maar beter om die €20,- in die case te stoppen ipv in een zelfbouw/ombouw.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zelf maken is kan duurder of goedkoper zijn. Ligt er gewoon aan wat je eisen zijn. Maar wel veel leuker

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ja, die comp. is van mijn ouders, vandaar dat ik een eigen wil want ik heb al een blowhole gemaakt en ze vielen me zowat naar m'n keel :(

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
en als ik een mooie window erin maak, blacklite blauwe led's, stealth, ken hij ook al behoorlijk mooi worden, stealth kost nix, window van mn vaders werk, leds kopen en klaar

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op zondag 24 februari 2002 22:18 schreef _ferry_ het volgende:
ja, die comp. is van mijn ouders, vandaar dat ik een eigen wil want ik heb al een blowhole gemaakt en ze vielen me zowat naar m'n keel :(
LOL@_ferry_ :D

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op zondag 24 februari 2002 22:08 schreef _ferry_ het volgende:
staan) of een van perspex, maar nu zag ik dat een voeding iets van minimaal 44 euro kost, terwijl je complete cases hebt voor 65 euro, dat is toch weinig verschil???
Ga je € 65 voor een case betalen :? ,gekkie :+
Ik heb me case gekocht voor 60 gulden (inc.voeding) :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

je kan beterz in jou geval die case kopen. ik ben nu zelf bezig met een case. en 1 ding staat vast dit gaat veel geld kosten... bij mij is dat niet zon probleem kheb namelijk de pcz al en krijg elke maand fl 500,= stage vergoeding maar voor jou is het denk ik wel een prob omdat je ook een pc nog moet kopen..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op zondag 24 februari 2002 22:24 schreef Bartjuh het volgende:

[..]

Ga je € 65 voor een case betalen :? ,gekkie :+
Ik heb me case gekocht voor 60 gulden (inc.voeding) :)
ehm ... ik heb net de Chieftec Dragon gekocht voor 150Euro ..

dus 65euro is nog goedkoop hoor.

Enne, 60piek ... je maakt zeker je kast nooit open toch ?
anders zou je al je vingers al kwijt zijn aan de scherpe randen aan de binnenkant van zo'n El Cheapo Kast.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm heeft niet echt zin om hierop te besparen. Als je gaat werken in de tijd die je nodig zou hebben om een kast te bouwen kom je beter uit :P
Neem gewoon een goedkope kast (-->pricewatch) En bedenk wel: hoe goedkoper de kast, hoe goedkoper de voeding (lees: hoe slechter de voeding). En dat kan effect hebben op de stabiliteit en geluidsproductie van je computer, ZEKER als je gaat oc-en.

I reject your reality, and substitute my own.

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

anders zou je al je vingers al kwijt zijn aan de scherpe randen aan de binnenkant van zo'n El Cheapo Kast.
Tsja, daar heb ik idd ervaring mee |:(
Die oude Norrod kasten hadden een hoog hoe-haal-ik-mijn-vingers-zo-snel-mogelijk-open gehalte.

Automatiseren kan je leren!

Verwijderd

Misschien een beetje off-topic, maar als je dan toch zelf een kast wilt gaan bouwen....

Kijk hier fff http://www.bit-tech.net/article/72

Succes

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
ja, die kast die ik zag was toch wel errug mooi, dan neem ik een iets mindere voeding voor lief,

Verwijderd

ik had bij gistron eem kast met voeding voor €35.

Verwijderd

Een echte Die-hard, komt hier bij ons zijn financiele problemen neerleggen :'(

Ik ben ook scholier, en niet echt problemen :9

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 19:44 schreef X-IoN het volgende:
Een echte Die-hard, komt hier bij ons zijn financiele problemen neerleggen :'(

Ik ben ook scholier, en niet echt problemen :9
ik ben geen armoede zaaier maar ik heb geen zin om 10000000 euro neer te gaan leggen voor een mooie kast, ik vind het ook leuk om zelf een kast te bouwen maar als een voeding aleen al zoveel kost ken ik beter een kast kopen. daarom

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 09:59 schreef YKW het volgende:

[..]

Tsja, daar heb ik idd ervaring mee |:(
Die oude Norrod kasten hadden een hoog hoe-haal-ik-mijn-vingers-zo-snel-mogelijk-open gehalte.
Of ik heb hele stevige vingers of het is toeval, maar ik heb al heel wat kasten onder handen gehad, en ik heb nog mn vingers open gehaald...

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 16:22 schreef _ferry_ het volgende:

[..]

ik ben geen armoede zaaier maar ik heb geen zin om 10000000 euro neer te gaan leggen voor een mooie kast, ik vind het ook leuk om zelf een kast te bouwen maar als een voeding aleen al zoveel kost ken ik beter een kast kopen. daarom
Neem n krantenwijk :P

• FlowDesign
  • Laatst online: 01:12
Alienware maakt errug vette kasten!
Dit is er één:
Afbeeldingslocatie: http://www.alienware.com/main/images/dragon_green_big.jpg

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 16:32 schreef FlowDesign het volgende:
Alienware maakt errug vette kasten!
Dit is er één:
[afbeelding]

>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
oh die zijn geil, ken ik altijd nog dat zilvere kastje met dat geile neon groen bespuiten(heb wel neon geel) en heb ook mooie blacklite, dat word leuk, zilveren kast en dan neon geel logo erop
Pagina: 1