ik moet het doen van mijn arme scgholieren inkomen, nu heb ik een p200 comp. maar wil een duron 1000 gaan samenstellen, kost veel(voor een scholier) dus d8 ik van om geld te besparen ken ik ook zelf een case in elkaar bouwen van een mooie flichtcase(echte dj case heb ik staan) of een van perspex, maar nu zag ik dat een voeding iets van minimaal 44 euro kost, terwijl je complete cases hebt voor 65 euro, dat is toch weinig verschil??? dan ken ik beter een compl.case nemen of niet, heb namelijk een mooie midi case 300 watt gezien, zilver, losse zijkleppen, mooie mod mogelijkheden, iemand nog tips???
kan en klaar kopen. dan past alles er precies in en heb je daar geen problemen van.
als je oude pc een atx kast heeft kun je die proberen
als je oude pc een atx kast heeft kun je die proberen
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Een case bouwen kost ook erg veel tijd en in sommige gevallen ook geld, dus misschien toch maar beter om die €20,- in die case te stoppen ipv in een zelfbouw/ombouw.
Zelf maken is kan duurder of goedkoper zijn. Ligt er gewoon aan wat je eisen zijn. Maar wel veel leuker
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
ja, die comp. is van mijn ouders, vandaar dat ik een eigen wil want ik heb al een blowhole gemaakt en ze vielen me zowat naar m'n keel
LOL@_ferry_Op zondag 24 februari 2002 22:18 schreef _ferry_ het volgende:
ja, die comp. is van mijn ouders, vandaar dat ik een eigen wil want ik heb al een blowhole gemaakt en ze vielen me zowat naar m'n keel
Ga je € 65 voor een case betalenOp zondag 24 februari 2002 22:08 schreef _ferry_ het volgende:
staan) of een van perspex, maar nu zag ik dat een voeding iets van minimaal 44 euro kost, terwijl je complete cases hebt voor 65 euro, dat is toch weinig verschil???
Ik heb me case gekocht voor 60 gulden (inc.voeding)
je kan beterz in jou geval die case kopen. ik ben nu zelf bezig met een case. en 1 ding staat vast dit gaat veel geld kosten... bij mij is dat niet zon probleem kheb namelijk de pcz al en krijg elke maand fl 500,= stage vergoeding maar voor jou is het denk ik wel een prob omdat je ook een pc nog moet kopen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ehm ... ik heb net de Chieftec Dragon gekocht voor 150Euro ..Op zondag 24 februari 2002 22:24 schreef Bartjuh het volgende:
[..]
Ga je € 65 voor een case betalen,gekkie
Ik heb me case gekocht voor 60 gulden (inc.voeding)
dus 65euro is nog goedkoop hoor.
Enne, 60piek ... je maakt zeker je kast nooit open toch ?
anders zou je al je vingers al kwijt zijn aan de scherpe randen aan de binnenkant van zo'n El Cheapo Kast.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Hmm heeft niet echt zin om hierop te besparen. Als je gaat werken in de tijd die je nodig zou hebben om een kast te bouwen kom je beter uit 
Neem gewoon een goedkope kast (-->pricewatch) En bedenk wel: hoe goedkoper de kast, hoe goedkoper de voeding (lees: hoe slechter de voeding). En dat kan effect hebben op de stabiliteit en geluidsproductie van je computer, ZEKER als je gaat oc-en.
Neem gewoon een goedkope kast (-->pricewatch) En bedenk wel: hoe goedkoper de kast, hoe goedkoper de voeding (lees: hoe slechter de voeding). En dat kan effect hebben op de stabiliteit en geluidsproductie van je computer, ZEKER als je gaat oc-en.
I reject your reality, and substitute my own.
Tsja, daar heb ik idd ervaring meeanders zou je al je vingers al kwijt zijn aan de scherpe randen aan de binnenkant van zo'n El Cheapo Kast.
Die oude Norrod kasten hadden een hoog hoe-haal-ik-mijn-vingers-zo-snel-mogelijk-open gehalte.
Automatiseren kan je leren!
Verwijderd
Misschien een beetje off-topic, maar als je dan toch zelf een kast wilt gaan bouwen....
Kijk hier fff http://www.bit-tech.net/article/72
Succes
Kijk hier fff http://www.bit-tech.net/article/72
Succes
ja, die kast die ik zag was toch wel errug mooi, dan neem ik een iets mindere voeding voor lief,
Verwijderd
Een echte Die-hard, komt hier bij ons zijn financiele problemen neerleggen 
Ik ben ook scholier, en niet echt problemen
ik ben geen armoede zaaier maar ik heb geen zin om 10000000 euro neer te gaan leggen voor een mooie kast, ik vind het ook leuk om zelf een kast te bouwen maar als een voeding aleen al zoveel kost ken ik beter een kast kopen. daaromOp maandag 25 februari 2002 19:44 schreef X-IoN het volgende:
Een echte Die-hard, komt hier bij ons zijn financiele problemen neerleggen
Verwijderd
Of ik heb hele stevige vingers of het is toeval, maar ik heb al heel wat kasten onder handen gehad, en ik heb nog mn vingers open gehaald...Op maandag 25 februari 2002 09:59 schreef YKW het volgende:
[..]
Tsja, daar heb ik idd ervaring mee
Die oude Norrod kasten hadden een hoog hoe-haal-ik-mijn-vingers-zo-snel-mogelijk-open gehalte.
Verwijderd
Neem n krantenwijkOp dinsdag 26 februari 2002 16:22 schreef _ferry_ het volgende:
[..]
ik ben geen armoede zaaier maar ik heb geen zin om 10000000 euro neer te gaan leggen voor een mooie kast, ik vind het ook leuk om zelf een kast te bouwen maar als een voeding aleen al zoveel kost ken ik beter een kast kopen. daarom
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)
oh die zijn geil, ken ik altijd nog dat zilvere kastje met dat geile neon groen bespuiten(heb wel neon geel) en heb ook mooie blacklite, dat word leuk, zilveren kast en dan neon geel logo eropOp dinsdag 26 februari 2002 16:32 schreef FlowDesign het volgende:
Alienware maakt errug vette kasten!
Dit is er één:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()