Toon posts:

wat te kopen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na lang wachten heb ik besloten toch maar een nieuwe compu te kopen (is ook wel nodig met mijn brakke 266je) :) Ik heb 950 piek, en ik moet een mobo, proc, geheugen, kast en een cooler (ook een beetje overclocken). Ik heb hier ook nog een Viper v770 32mb liggen, die moet er ook maar in, aangezien ik geen geld heb voor een lompe geforce :)

Mork

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 20:11
Eeuuuh...

Check this out

Verwijderd

Een gameboy color met een AGP slot ?

FF serieus :+

Abit KT7 (fl 395)
AMD Duron (fl 209)
128MB SDRAM PC133 (fl 369)
Chrome Orb Socket A (fl 67)
AOpen HX-08 Midi Tower (fl 149)

Totaal kom ik op fl 1189 dus ik zou nog ff sparen dan heb je tenminste iets zinnigs. Anders krijg je een AMD k6-2 en 64MB ram enzo en daar zit je ook niet op te wachten. En verschil tussen PC100 en PC133 is ook maar 15 piek dus daar moet je niet op bezuinigen. Een kast kan altijd goedkoper maar ik moest ff wat uitzoeken en deze zijn aardig goed. Chrome orb spreektvoor zich goede goedkope koeler. Anders krijg je er 1 van 110 piek. AMD duron is gewoon goeie proc en lkkr OC-baar. En ABIT is stabiel en goed mobo. Je kan ook een ASUS nemen maar die is weer 420 piek. Maar ik zou nog ff sparen tot je 1250 piek heb. Kom je al iets vdr mee. :)

Eigenlijk best gestoord mijn GeForce2 kost net zoveel als deze upgrade LOL :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eerst die abit KT7 kopen, en duron 700.
en een kast + cooler. Memory koop ik later wel, eerst maar een paar maandjes op 100 mhz.