Transport Tycoon probleem met treinen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik speel gelukkig weer TTDLX onder Windows XP. Heerlijk om weer te spelen. Maar nu heb ik een probleem. Naarmate het spel vordert krijg je treinen die uit twee delen bestaan (voor kant en achterkant, zoals bijvoorbeeld de T.I.M.). Als ik nu zo'n trein koop, kreig ik maar 1 locomotief i.p.v. 2, betaal maar de helft, maar ga ook maar half zo hard. Hoe krijg ik zo'n trein compleet, want als ik nu nog zo'n locomotief koop zet hij hem als nieuwe trein neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

gewoon koppelen in zo'n depot toch :? (slepen droppen...)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Werkt helaas niet. Heb het op alle manieren geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heel goed idee :) Die ga ik ook maar weer ff opgraven!

Alleen dat probleem van jou heb ik nooit gehad? Heel vaag zeg! Terwijl ik het spel bijna dood gespeeld heb :7
tKannie aan XP liggen want dan zouden de prijs en snelheid niet door de helft gegaan zijn.. Dat zou wel een prachtige bug in windooz zijn ! *D
Maar ik zoek em ff op, als ik t spel vind ga ik ff snel testen en laat ik je nog wel weten of ik het ook heb ;)
Op zondag 24 februari 2002 21:57 schreef DJ^ het volgende:
gewoon koppelen in zo'n depot toch :? (slepen droppen...)
Ehm nee, bij aanschaf van de trein moeten er meteen 2 delen verschijnen. Als je dan wagons aanschaft worden die er automatisch tussen geschoven. Volges mij kan je niet eens losse achterdelen kopen :?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je volgens mij teveel wagons aan je originele loc! Normaal heb je ruimte voor xx wagons + 1 loc, en dat wordt dan xx-1 wagons + 2 locs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Nope, ook bij een nieuwe trein doet ie dat. Vrij irritant begint het te worden. Scheelt aardig wat snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
ik speel trouwens met versie 3.02.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Control indrukken en dan Buy doen... dan krijg je de 2e loco

Edit: ff wat uitleg :)
Het is met de TTDPatch mogelijk om meerdere loco's te gebruiken in 1 trein. Om dit te doen moet je dus de Control indrukken, en dan op Buy klikken.
Dit heeft ook als gevolg dat wanneer je een 2-delige trein koopt, je maar 1 deel krijgt :)
Mocht de loco trouwens verkeerd om staan (verkeerde kant naar voren zeg maar), dan moet je 'm verslepen, en dan de Shift (volgens mij was die het) indrukken... Als je dan los laat staat 'ie andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

Wehehe die is bijna leuker dan het geintje met tunneltjes bouwen en vervolgens 3 miljard rotzooi krijgen (als je met dollars speelt is het 3 miljard :)).

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 23:26
Het is echt een verslavend spel... :7
Alleen heb ik het bovenstaande probje nooit gehad :?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
Op maandag 25 februari 2002 07:23 schreef zephyer het volgende:
Het is echt een verslavend spel... :7
Alleen heb ik het bovenstaande probje nooit gehad :?
als je tunnel TE lang wordt gaan de kosten bij je totaal in plaats van eraf :7

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whow, hoe heb je dat master spel aan de praat gekregen onder XP... op 2000 werkte die niet en nu onder XP ook niet bij mij dan...

Please zeg me hoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Inderdaad Patch even in je ttdlx map zetten. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 22:37 schreef oVRoM het volgende:
Control indrukken en dan Buy doen... dan krijg je de 2e loco

Edit: ff wat uitleg :)
Het is met de TTDPatch mogelijk om meerdere loco's te gebruiken in 1 trein. Om dit te doen moet je dus de Control indrukken, en dan op Buy klikken.
Dit heeft ook als gevolg dat wanneer je een 2-delige trein koopt, je maar 1 deel krijgt :)
Mocht de loco trouwens verkeerd om staan (verkeerde kant naar voren zeg maar), dan moet je 'm verslepen, en dan de Shift (volgens mij was die het) indrukken... Als je dan los laat staat 'ie andersom.
Het werkt THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kopen wil ik hem graag! ben alleen nog nooit een winkel tegen gekomen waar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 15:04 schreef Beunhaas_ het volgende:
Kopen wil ik hem graag! ben alleen nog nooit een winkel tegen gekomen waar :(
Ik heb 'm net vorige week besteld bij amazon.co.uk... Inclusief shipping e.d. kost ie 9.75 pond, dus zo'n € 16.
Pagina: 1