Toon posts:

GTA3..... auto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar je die BF Injection kan vinden?? ik zie hem nergen! Heb hem nodig om in te leveren in een garage.. heb alles al alleen deze nog...
En hoe kom je aan een FBI car?? Ik wil niet eerst 5 sterren krijgen en dan een FBI car jatten is te moeilijk :)
THX!!

Verwijderd

wat is ur ineen met de GTA rage?

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-01 19:36
BF injection: hij staat af en toe op het eerste eiland (portland) bij de telefoon. Daar heb je eerder zo'n grietje opgehaald (maria, of hoe heette ze ook alweer)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Wirf
Op zondag 24 februari 2002 21:46 schreef OrkBozz het volgende:
GTA is cool :)

Verwijderd

Die BF Injection staat ergens op een soort parkeerplaats in Portland. Er is daar ook zo'n telefooncel en het is vlakbij de 'Pay & Spray'.

Volgens mij zul je toch echt een FBI auto moeten jatten hoor, en dan meteen inleveren bij het vrachtschip, zodat je hem later weer opnieuw kan bestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Jeetje is al zo lang geleden :p dat ik in portland ben geweest... ik zal ff gaan zoeken dan!

FBI moet je die nou jatten.. als ik dan uit mijn auto stap word ik meteen dood geschoten.. hmm wordt moeilijk..

thx anyway

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 21:46 schreef OrkBozz het volgende:
ja gta is zekers koel B-)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Even tussendoor, maar wanneer wordt die game verwacht op de pc?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:05
Valt wel mee hoor FBI auto jatten. Gewoon 5 sterren halen, daarna doorcrossen tot dat je een blokkade van FBI auto's vind (blijf in de buurt van je hide-out), jat dan een een FBI-auto uit blokkade, rij naar je hideout duw in garage, save en load.
En klaar is kees.

• Wirf
hoe krijg je eigenlijk zo'n mr whoopee...?

ik heb dat ding nog nooit gezien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem gevonden ! die bf injection!

ik had een keer met sterren gesaved... maar na het saven bleven die sterren staan :? beetje vreemd...

die mr woopee of zo is toch die ijswagen?? je moet gewoon met de brandweer die blus missies doen.. als je er een paar gedaan hebt moet je ook zo;n mr woopee blussen.. na blussen jat je hem gewoon >:)

• Wirf
Op zondag 24 februari 2002 22:57 schreef normal888 het volgende:
die mr woopee of zo is toch die ijswagen?? je moet gewoon met de brandweer die blus missies doen.. als je er een paar gedaan hebt moet je ook zo;n mr woopee blussen.. na blussen jat je hem gewoon >:)
hmm.. shit... ik kantel altijd om met zo'n brandweerwagen :(

Verwijderd

Topicstarter
Brandweer wagen valt wel mee... Die ambulance is pas triest... Iemand al GTA3 HELEMAAAAL uitgespeeld?? Dus ook telefoon missie en zo en alle pakketjes gevonde/??

Verwijderd

Ik heb alle missies maar ik moet nog 3 hidden packages........ ik ken ze alleen nie vinden |:(

Suc6 met het verder uitspelen van GTA3.....

Verwijderd

Die ijswagen Mr. Whoopy rijdt meestal bij de dam in de buurt met die irritante jingle :r (Shoreside Vale)

• Wirf
Op zondag 24 februari 2002 23:21 schreef S1l3ntHit het volgende:
Die ijswagen Mr. Whoopy rijdt meestal bij de dam in de buurt met die irritante jingle :r (Shoreside Vale)
Hmm... moet ik maar eens op stake-out gaan daar (donuts erbij enzo ;) )

Pagina: 1