Toon posts:

Dubbele cd-spelers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben beginnend dj en heb geen bakken met geld, nu wil ik wel een dubbele cd-spelerset hebben om te draaien, het kunnen ook wel 2 losse zijn, dat maakt niet uit. Maar wat kan ik het beste kopen dan? Het moet gewoon niet extreem duur zijn, ik heb net nieuwe boxen gekocht en een versterker en mijn bankrekening is (helaas) niet onuitputtelijk.

B.v.D.

Verwijderd

wat is je budget?? en heb je al een mengpaneel??
anders zou ik voor het volgende gaan.

mengpaneel: Behringer dx500
cdspelers: 2x Gemini cdj20

is leuk om mee te beginnen en je bent rond de 900 Euro kwijt (gok ik)

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op zondag 24 februari 2002 22:54 schreef Arne_F het volgende:
wat is je budget?? en heb je al een mengpaneel??
anders zou ik voor het volgende gaan.

mengpaneel: Behringer dx500
cdspelers: 2x Gemini cdj20

is leuk om mee te beginnen en je bent rond de 900 Euro kwijt (gok ik)
Ga dan voor de nieuwe VMX serie, volgens mij is de DX500 allang overal uitverkocht namelijk.
Conijn in Eindhoven heeft de nieuwe lijn van Behringer al binnen de de rest komt binnen een paar weken als het goed is.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mengpaneel van een kennis gekregen voor een prikkie, dus dat is geregeld, alleen de cd-spelers, en het mag ook 2 in 1 zijn, maakt niet uit, het moet gewoon redelijk zijn en gewoon alle cd's pakken. Ook gekopieerde cd's. Verder moet ie niet na een half jaar ermee ophouden.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 23:17
wat mag het kosten ?

Verwijderd

Topicstarter
tnx, en met niet veel bedoel ik gewoon zo rond de 1200 gulden, dus €550 ongeveer, ik heb niet te veel om mee te gooien, ik loop ook stage, dus extra werken zit er voorlopig niet in. :(

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Aight, wat heb je voor mengpaneeltje als ik vragen mag?

En voor 500 EYPO gaat het je wel lukken, neem maar eens een kijkje. Het is geen overtopped créme de la créme maar toch alleraardigst ;)

http://www.feedback.nl
http://www.conijnmuziek.nl/

Daar heb je in ieder geval spul voor rond die prijs.
En als je zelf verder even zoekt op DJ gear oid dan vind je ook nog wel wat.

Je zou ook eens kunnen informeren bij bijv. Display elektronica wat de IMG Stgae Line producten kosten, die zien er ook wel fris uit en zijn geod betaalbaar. Ik ken het merk niet uit ervaring maar het lijkt me niet slecht.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
K'heb een ouwe gekregen van het Merk Inkel. dat is inmiddels al uitgekocht door een ander merk. Hij heeft 2 stereokanalen en 6 mono, met VU-meters enzo, wel leuk.
Zit alles op en aan wat een gemiddelde DJ nodig heeft.

Verwijderd

kijk hier eens, mooi beginnersspul voor niet al te vel geld..., koop alleen niet zo'n pakket, want daar heb je op langere termijn weinig meer aan, en verder...koop draaitafels:)
www.djgear.nl
}:O

Verwijderd

Sorry hoor.maar zo'n groot mengpaneel is onzin om mee te beginnen.

Koop dan wel zo'n dj mixertje van gemini erbij..zijn veel cooler.
En cd spelers? Ik had de gemini 110..zijn vet relaxed om te beginnen.
Opvolgers daarvan staat op geminidj.com een zilvere is het volgens mij....ben je tegen de 675 gulden kwijt dacht ik..

veel succes ermee...en kijk goed rond

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 14:35

Sebazztiaan

sebas!

Vraag voor de grap eens een gids aan van skytronic, ze hebben een eigen merk en dat is heel goed spul, voor heel weinig

maar ja, verwacht geen cdj1000 of 2600F kwaliteit, want dat kan niet voor dat geld, maar redelijk goed spul!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 01 maart 2002 19:14 schreef PC_verslaafde het volgende:
Sorry hoor.maar zo'n groot mengpaneel is onzin om mee te beginnen.

Koop dan wel zo'n dj mixertje van gemini erbij..zijn veel cooler.
En cd spelers? Ik had de gemini 110..zijn vet relaxed om te beginnen.
Opvolgers daarvan staat op geminidj.com een zilvere is het volgens mij....ben je tegen de 675 gulden kwijt dacht ik..

veel succes ermee...en kijk goed rond
Ja duh,

Maar ik heb em ook heel goedkoop kunnen overnemen, denk je dan echt dat ik er nog eens 1tje ga kopen in de winkel?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zaterdag 02 maart 2002 08:38 schreef Flex82 het volgende:
Ja duh,

Maar ik heb em ook heel goedkoop kunnen overnemen, denk je dan echt dat ik er nog eens 1tje ga kopen in de winkel?
Dat hoeft ook niet; in principe valt er met elke mengtafel met een parametrische EQ in de broodjes wel te mixen. * Kaj. mixt met een D&R Aircom broadcast-tafel. :P
Er zit dan weliswaar geen crossfader op, maar die heb ik nog niet echt gemist.

/edit: er zit dus geen x-fader op..

Verwijderd

Topicstarter
Daarom, nu nog goeie cd-spelers.

En ik heb een DAP 600D zien staan, is dat wat? Voor €450

Verwijderd

Topicstarter
Nou? Niemand?

• Powermage
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 14:25
ik zou zelf voor de dap DAP 800 D gaan.
deze hebben wat meer functie's. je kan ook makkelijker een stukje zoeken, die heeft namelijk zo'n draaiknop.
dat heeft de 600 niet.

BTW Skytronic is :r
ik heb er zelf boxen van gekocht, ik kan de nu weer ophalen bij de winkel, ze waren dus in no time kapot.

Join the club

Pagina: 1