[word] paginanummering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34537

Topicstarter
Ik heb een Word-document van zo'n 15 pagina's lang. Het is iets voor school en een eis is dat ik paginanummering heb, dus dat had ik gedaan. Maar ik heb een pagina liggend gemaakt omdat ik hier een schema moest tekenen en nu is de paginanummering door de war. Na de liggende pagina begint de nummering weer opnieuw.

Weet iemand hoe dit verholpen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19150

opnieuw nummeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34537

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 21:19 schreef Godzilla het volgende:
opnieuw nummeren?
nee, daar was ik zelf ook al op gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22322

... je moet de pagina niet liggend maken, maar je schema een kwart slag draaien, komt toch op hetzelfde neer :)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Op zich zou hij automatisch moeten doornummeren. Waarschijnlijk is er door de liggende pagina ergens een pagina-einde ingevoegd. Na een pagina-einde begint de nummering opnieuw.
Probeer eens de verborgen tekens weer te geven (met dat knopje met dat gekke tekentje :) ) en haal dan de paginaeinden weg. Wat je ook kunt proberen is om de pagina niet liggend te maken door 'deze sectie' liggend te maken, maar door eerst 'vanaf dit punt' alles liggend te maken en dan vanaf de volgende pagina 'vanaf dit punt' weer alles staand te maken.

In geval van nood: via kop/voettekst de paginanummers verwijderen en opnieuw invoegen, misschien dat het dan wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdB
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 15:15
Op maandag 25 februari 2002 11:53 schreef Millennyum het volgende:
Op zich zou hij automatisch moeten doornummeren. Waarschijnlijk is er door de liggende pagina ergens een pagina-einde ingevoegd. Na een pagina-einde begint de nummering opnieuw.
Nieuwe paginanummering na een pagina-einde? Nee hoor.
Misschien wel: kijk even onder help 'sections', waarschijnlijk is Word na je liggende pagina een nieuwe section (weet niet hoe in Word NL) gestart.

Athlon 800 @ A7V133; 256MB; 40GB, GeForce2MX-GS 205/205

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15841

Ik had ook een vraag aangaande paginanummering in Word. Ik wil graag mijn bijlagen nummeren met behulp van Romeinse nummering.

Dus de eerste (stel) 15 pagina's gewoon 1-15, en daarna I, II enzovoorts. Is dit mogelijk? Ik heb al wel geprobeerd om aan te geven dat de nummering opnieuw moet starten met andere opmaak, maar dat werkt alleen vanaf de eerste pagina.

Iemand een suggestie, anders dan een nieuw document aanmaken, natuurlijk :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31082

nou, als je zou werken met secties voorkom je in Word al een hoop probs ivm aangepaste kop- voetteksten...
ff basiscursus Word erbij nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15841

Basiscursus word is niet nodig, maar secties... geweldig! Je bent een schat :) Had die dingen nog nooit gebruikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31082

Op maandag 25 februari 2002 13:10 schreef FizGig het volgende:
Basiscursus word is niet nodig, maar secties... geweldig! Je bent een schat :) Had die dingen nog nooit gebruikt!
:9 Nu maar hopen dat FizGig een vrouwtje is... Anders verkies ik liever om geen schatje te zijn :P

nm, kheb het al gezien int profiel... too bad :(
Pagina: 1