http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#20 :
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd of Gathering of Tweakers, en
Bovenstaande wordt nadrukkelijk niet gewaardeerd of Gathering of Tweakers, en
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
kijk eens in je sig, daar staat ook al een typo van JaymzOp zondag 24 februari 2002 21:13 schreef Robin Vreuls het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#20 :
[..]
Ik wou net hetzelfde zeggenOp zondag 24 februari 2002 21:16 schreef SH007 het volgende:
kijk eens in je sig, daar staat ook al een typo van Jaymz
Als je iets graag wilt delen met ons, vul dan het homepageveld in je profile in. Het plaasten van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat niet bij het minste of geringste. Dat is namelijk bloedje irritant.
Als we dan toch aan het mierenwippen zijn...Notes systeem
Je waarschuwingen worden overigens bijgehouden in een 'notes-systeem' (zeg maar een soort 'Post-IT') zodat er ook zichtbaar ? wie er wat fout (of goed) gedaan heeft.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew
Verwijderd
(Soft-air) guns/spudguns?
Wapens zijn sowieso niet echt de core business van de tweakerij, dus we verzoeken jullie de nodige terughoudendheid te verkrachten.
Verwijderd
Verwijderd
We gaan rustig doorOp zondag 24 februari 2002 21:38 schreef WorkForce het volgende:
[..]
[..]
Als we dan toch aan het mierenwippen zijn...
"Topictitel" lijkt me 1 woord.Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als "HELP, MIJN PC CRASHT" is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als "Pc crasht zodra Winamp gestart wordt" of iets in die trend. Hou het netjes, ook een topic titel kan een (aanleiding tot) flame zijn.
Moet volgens mij "Houd" zijn.Omschrijf je probleem ook duidelijk. Naast een goede titel is dát ook van belang. Leg duidelijk uit wat er mis is, wat je geprobeerd hebt, wat de 'symptomen' zijn en post evt. de (relevante) specs van je pc. Screendumps van je problemen kunnen ook helpen. Hoe duidelijker je het omschrijft hoe eerder/beter je geholpen kan worden aan een oplossing. Houdt er trouwens rekening mee dat je niet altijd binnen 5 min een antwoord hebt. Wacht geduldig af, er komt vanzelf iemand die het (waarschijnlijk) wel weet.
"in" ertussen.[quote]Er zijn wel een hoop subforums zeg! Wat moet nou waar?
Bij de meeste subforums wijst het zich vanzelf; een vraag over harde schijven hoort niet Software Algemeen thuis, dat is duidelijk (toch?).
techforms is sowieso fout. Ook het door elkaar gebruiken van forums en fora is uiterst verwarrend voor een mierenneuker.Toegang tot de Huiskamer krijg je als je 60 dagen geregistreerd bent EN 150 of meer posts in de techforms gedaan hebt.
[..]
Dat is een post in een van de tech fora
Kan wel, maar ik denk dat dit op de "welles/nietes" constructie slaat."welles/niets"
Spatie tussen "staan." en "Na"Na deze 5 minuten kan dat nog steeds alleen nu zal er een melding onder je post komen te staan.Na 24 uur kan je je post helemaal niet meer wijzigen. Een moderator kan je post nog wel wijzigen, mocht daar aanleiding voor zijn.
Na een : komt doorgaans geen hoofdletter.Uploaden doe je zoals gezegd via je profiel: Bij 'plaatje opsturen'
"uploaden"Webicon:
Dit icon kun je bijv op de webspace van je provider zetten, hier oploaden of ergens rechtstreeks vandaan kopiëren.
1 keer een lijkt me genoeg.De maximale grootte voor de webicons is vastgesteld op 100 Kb. Als je een een mooie image hebt, en hij is te groot kun je proberen deze te tweaken.
Zijn gewoon websites, sitechecks en enquêtes?Reclame, enquete's, personeel-advertenties en dergelijke.
Oftewel: Het reclame maken voor:
Dienst(verlening).
Website's en sitecheck's
[..]
Voor enquete's kun je het beste de HGA van de betreffende hoofdgroep van te voren om zijn mening vragen.
"Interessants"Denk je nu écht iets interresants te hebben kun je het beste even een moderator aanschieten, of een topic in Lieve Adjes openen.
"common sense" en een punt achter de zin.Er zijn weliswaar zogeheten "grijze gebieden", waarbij het niet zwart/wit duidelijk is wat wel en niet kan, maar het is dan aan de mod of admin die het bericht leest om wel of niet in te grijpen. Ga voor jezelf uit van het 'common sence' principe
Verwijderd
Op zondag 24 februari 2002 22:28 schreef Mr.Durden het volgende:
techforms is sowieso fout. Ook het door elkaar gebruiken van forums en fora is uiterst verwarrend voor een mierenneuker.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Moet met "dt"Op zondag 24 februari 2002 22:28 schreef Mr.Durden het volgende:
Moet volgens mij "Houd" zijn.
Verwijderd
Het mag allebei, het ligt eraan hoe je iemand aanspreekt.Op zondag 24 februari 2002 23:59 schreef Robin Vreuls het volgende:
Moet met "dt"
Nope.. "d" Aangezien er gesproken wordt van "je" verder in die zin.Op zondag 24 februari 2002 23:59 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Moet met "dt"
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik heb toch echter geleerd dat het erachter moet staan en niet 6 meter verderopOp maandag 25 februari 2002 00:02 schreef Merely het volgende:
[..]
Nope.. "d" Aangezien er gesproken wordt van "je" verder in die zin.
Verwijderd
ojaOp maandag 25 februari 2002 01:19 schreef nelske het volgende:
Zal ik het verlossende antwoord dan maar even geven (denk ik)
Het is houd
Het is gebiedende wijs.
Je zegt ook niet "loopt naar de maan"
Dat zou er idd staan als jij de FAQ'ert bentOp maandag 25 februari 2002 01:21 schreef HlpDsK het volgende:
Ik laat die D gewoon helemaal weg. Hou op!
Verwijderd
Dat is correct Nederlands hoorOp maandag 25 februari 2002 01:19 schreef nelske het volgende:
Je zegt ook niet "loopt naar de maan"
Eh.Op maandag 25 februari 2002 01:58 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Dat is correct Nederlands hoor
Ehm, loopt naar de maan kan echt, ook al klinkt het vrij RotterdamsOp maandag 25 februari 2002 01:58 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Eh.
Gebiedende wijs
Volgens mij is het toch echt "loop naar de maan"
En ja, het is Houd.
Gebiedende wijs, werkwoord is houDen -> houd
Alleen de spreektaal is idd 'houw', dat zorgt voor de verwarring.
Jaymz weet overigens vrij goed hoe de nedarlandse spelling is. Ik houD me alleen meer bezig met die inhoud, omdat ik die gewoonweg belangrijker vinD
De islam kan uw vrijheid schaden
Hmmz... Niet helemaal waar:Op maandag 25 februari 2002 08:12 schreef Wokschotel het volgende:
[..]
Ehm, loopt naar de maan kan echt, ook al klinkt het vrij RotterdamsHet is de gebiedende wijs in de u-vorm. Hier op t.net zullen we het maar bij houd houwuh
Verwijderd
"potentiële". Ik ben ook niet zeker of "het risico op" wel correct is. Het lijkt mij een contaminatie van "de kans op" en "het risico van".Flamewars dragen ook niks bij aan het forum; laat je niet uit de tent lokken. Als een mod of admin een (potentïele) flamewar tegenkomt lopen de deelnemers, maar in ieder geval de starter van de war, het risico op een waarschuwing.
"mailadressen"Veel ISP's geven meerdere mail-adressen weg dus normaliter is dit geen probleem.
Wat is er mis met "per"De toegangseisen voor het Thema Forum verschillen pèr thema.
"resulteert""
• Opsomming" resulteerd in:
"programmaatjes"Op het web zijn genoeg (gratis) programmatjes te vinden om dit voor elkaar te krijgen, zoals hier bijvoorbeeld.
"Nicks"Nick's die héél erg op een nick van de crew lijkt (Jayms/Jaynz/JaymZ/jaymz bijvoorbeeld) zullen niet in behandeling worden genomen.
"gewelddadige" en niksPlaatjes of filmpjes van bloederige moorden, geweldadige overvallen, vreselijk ongelukken en andere zaken waar mens en/of dier het slachtoffer zijn zijn ook niet welkom.
"personeelsadvertenties"Reclame, enquete's, personeel-advertenties en dergelijke.
Die enquete's hadden we al gehad, maar ik zet mijn vraag tekens bij van te voren, moet dat niet "van tevoren" zijnVoor enquete's kun je het beste de HGA van de betreffende hoofdgroep van te voren om zijn mening vragen.
Moet dat niet "het account" zijnDe gebruiker is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade aan tweakers.net/GoT die voortvloeit uit het gebruik van de account van gebruiker.
Aannames zijn fataal.
lees nog maar ff opnieuwOp maandag 25 februari 2002 15:41 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
... en twee keer "zijn"
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
Verrek, sorryOp maandag 25 februari 2002 15:44 schreef Groentenboer het volgende:
[..]
lees nog maar ff opnieuw
Zullen we daar maar lijken van maken?Nick's die héél erg op een nick van de crew lijkt (Jayms/Jaynz/JaymZ/jaymz bijvoorbeeld) zullen niet in behandeling worden genomen
Vergelijk jij mij met een lijk ?Op maandag 25 februari 2002 15:48 schreef MikeN het volgende:
Uit reactie Mr. Durden/faq:
[..]
Zullen we daar maar lijken van maken?
Op maandag 25 februari 2002 15:50 schreef Jaymz het volgende:
Vergelijk jij mij met een lijk ?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
nergesOp maandag 25 februari 2002 15:45 schreef Mr.Durden het volgende:
Waar haal jij die quote vandaan![]()
Verwijderd
Nee, bewust weggelatenOp maandag 25 februari 2002 22:13 schreef Phreak het volgende:
[..]
U vergeet den punt
bewust weggelatenOp maandag 25 februari 2002 21:56 schreef HlpDsK het volgende:
Nergens
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq