Dell voeding

Pagina: 1
Acties:

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 20:45
Hey mensen,

na veel gekloot en research ben ik er achter gekomen dat dell weer iets leuks heeft/had.
Er moet een speciale voeding bij het moederbord van Dell.
Geen flauw idee wat voor "soort" moederbord het is maar zat bij een P1 200Mhz MMX.

Er moet een ATX stekker in en een stekker die lijkt op die van een AT of een P4 stekker.
Nu hoorde ik van iemand in een winkel dat je die dingen opzich wel makkelijk zelf kan maken.
Alleen moet je wel weten hoeveel volt er door welk draadje gaat.
Heb de stekkertjes enzo nog wel.

Heeft iemand dit zelfde probleem wel eens gehad of heeft iemand hier wel een overzichtje van ?
Op de site van Dell was er nogal weinig over dit onderwerp te vinden. :(

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
[topic=421239/1/50]

Hier heeft iemand een voeding en vraagt zich af wat voor een het is. Het lijkt me net die die jij nodig hebt.

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

Nee die topic waar je naar verwijst gaat gewoon over een standaard P4 voeding. Terwijl M@NIC het heeft over een voeding voor een P200.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik weet niet hoeveel volt er doorgaat.
Alleen kan ik je zeggen welke draadjes eraan zitten:

3x wit/blauw + 3x zwart

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

ff zoeken op google voor een plaatje, vast wel te vinden en anders bel ff Dell weten ze vast wel of hun website!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-07 20:45
Op maandag 25 februari 2002 12:09 schreef Elendil het volgende:
ff zoeken op google voor een plaatje, vast wel te vinden en anders bel ff Dell weten ze vast wel of hun website!
Nope geen plaatje, en trouwens dat stekkertje ziet er hetzelfde uit als zo'n AT of P4 stekker :z
Ennuh m'n suport is afgelopen, en willen me dus niet meer helpen :(
Pagina: 1