Toon posts:

Proc testen die al misschien dood is?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Daar,

Een vriend van me heeft sinds een paar dagen een dode pc, hij geeft geen beeld meer, zijn geheugen, video en al zijn al uitgetest bij iemand anders, maar nu moet hij het processortje testen, zijn athlon xp 1500+ 1.33 gighz, maar ik ben de enige die hetzelfde mobo heeft als hem en dus met een athlon, is het aan te raden om dat ding uit te testen? dus niet dat ik dadelijk wat aan mijn bak heb als die kapoet is of zo?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is niet 100% veilig om 'm in jouw bord te testen. Ik zou gewoon even naar de comp boer gaan(waar je vriend dat ding gekocht heeft) en vragen of ze 'm daar even willen testen.

Verwijderd

Volgens mij kan je dat gewoon proberen, zolang je de cooler maar gewoon goed aansluit. En als die het dan doet, das is de mobo van je vriend kapot of zijn ram.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 21:02 schreef SH007 het volgende:
Het is niet 100% veilig om 'm in jouw bord te testen. Ik zou gewoon even naar de comp boer gaan(waar je vriend dat ding gekocht heeft) en vragen of ze 'm daar even willen testen.
Hoezo is dat niet 100 procent veilig? wat kan er gebeuren, ik heb dit nog nooit gedaan dus vandaar.

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 21:03 schreef Nightbat het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet 100 procent veilig? wat kan er gebeuren, ik heb dit nog nooit gedaan dus vandaar.
er kan bijv. kortsluiting ontstaan, maar die kans is neit erg groot.