Toon posts:

Gamepoort om stuur op aan te sluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

Mijn zwager heeft sinds kort een andere pc gekocht. Met een hele mooie geintergreerde geluidskaart. Het vervelende is alleen dat hier geen gamepoort op zit. Het jammere hieraan is dat hij mijn M$ force feedback stuurtje in gebruik heeft om race spellen te spelen. En op zijn nieuwe P4 - 1.7 GH gaat dat natuurlijk als een trein :)
Vervelende is dat er geen poort op zit om dat kreng op aan te sluiten.
Weet 1 van jullie of je die dingen apart kunt kopen? En of ze uberhaupt bestaan?
Een andere optie is natuurlijk om een geluidskaart te plaatsen met gamepoort, maar ja, dat is een beetje dubbelop zal ik maar zeggen!
We hebben ook al geprobeerd met een verlengstukje het "om te buigen" naar een usb poort. Mocht ook niet baten :'(

Alvast bedankt!

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023

Vai

Ik weet wel dat er usb -> gameport adapters bestaan, misschien dat iets is?

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Sitecom heeft van die USB naar gameport kabeltjes... die zouden goed moeten werken.. Of bouw er gewoon een leuk geluidskaartje in, creative soundblaster 128 ofzo... is ook nog eens niet al te duur.

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023

Vai

als er een ISA slot inzit misschien heb je hier wat aan?

http://www.compoint.be/prod.html

ff bij kabels & accesoires kijken

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

Verwijderd

Losse gameports bestaan zeer zeker wel....
..anders koop je een cheape gluidskaart met gameport dr bij?

Werkt ook wel.. en dan ben je voor weinig klaar..

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 18:32

Eraser127

Nijkerk

ik heb ook onboard (uitgeschakeld) maar wel een gameport hoor, boven de drie audio plugjes :?

My Discogs

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Toen ik nog een p1 120 mhz had heb ik eens een kaartje gekocht waar alleen maar 2 gamepoorts op zaten dus die dingen bestaan wel.

Verwijderd

moved AVH >> HA
Pagina: 1