Hallo medetweakers.
Ik heb een spel gekocht [ ja echt waar] Medal OF honur.
nu draait het op mijn pc echt KUT .
Specs:
EagleTech MB830+
Amd Duron 850mhz@850MHz
256 Sd ram.
Hercules 3d prophet 4000XT 32Mb Tv-out.
Soundblaster 128 PCI
Maxtor 6.4 GB
Seagate 40 GB
Samsung 24.10.40 brander.
En de andere gebruikelijke shit.
Het spel loopt echt triest gewoon.20-30 FPS in 640x480 16 bit alles op low.
Bij mijn neef op een Packard Bell pentium 3 800 mhz 128 mb ram en Riva tnt2 16mb loopt het in 1024x786 alles op high in 32 bit SOEPEL !!
Bij mij dus niet.
Wat is nu het geval.Ik denk dat het aan mijn nieuwe moederbord ligt.Sinds ik een nieuw Moederbord heb loopt Q3 Arena ook stukken minder snel dan eerst met mijn oude Plankie [ MSI k7t Pro 2 ] maar die is overleden
] .
Toen liepen mijn spellen zoals RTCW en Q3 soepel nu niet meer.
.
Hab al nieuwste Drivers voor video kaart maar dat hielp geen sjoegge.
AGP 4x staat enabled AGP apperature size staat op 128 MB .
verder loopt mijn video kaart echt gewoon benenden de maat van wat ie eerst deed op mijn MSI bordje.
Wat mij ook op is gevallen : Hij geeft bij DXdiag aan dat de AGP oppervlakte blabla niet beschikbaar is
Bij mijn MSI bordje altijd wel
Kortom. IK mis MIJN MSI
HOE los ik sit probleem op > En hoe krijg ik mijn spellen weer soepel? [ mijn spellen lopen ECHT beneden de maat ]
/edit De chipstet is denk ik SIS maar dat weet ik niet zeker.kan het ook niet in het boekje vinden.Misschien moet ik wel drivers hebben voor die chipset
Zater er niet bij in ieder geval.
Ik heb een spel gekocht [ ja echt waar] Medal OF honur.
nu draait het op mijn pc echt KUT .
Specs:
EagleTech MB830+
Amd Duron 850mhz@850MHz
256 Sd ram.
Hercules 3d prophet 4000XT 32Mb Tv-out.
Soundblaster 128 PCI
Maxtor 6.4 GB
Seagate 40 GB
Samsung 24.10.40 brander.
En de andere gebruikelijke shit.
Het spel loopt echt triest gewoon.20-30 FPS in 640x480 16 bit alles op low.
Bij mijn neef op een Packard Bell pentium 3 800 mhz 128 mb ram en Riva tnt2 16mb loopt het in 1024x786 alles op high in 32 bit SOEPEL !!
Bij mij dus niet.
Wat is nu het geval.Ik denk dat het aan mijn nieuwe moederbord ligt.Sinds ik een nieuw Moederbord heb loopt Q3 Arena ook stukken minder snel dan eerst met mijn oude Plankie [ MSI k7t Pro 2 ] maar die is overleden
Toen liepen mijn spellen zoals RTCW en Q3 soepel nu niet meer.
Hab al nieuwste Drivers voor video kaart maar dat hielp geen sjoegge.
AGP 4x staat enabled AGP apperature size staat op 128 MB .
verder loopt mijn video kaart echt gewoon benenden de maat van wat ie eerst deed op mijn MSI bordje.
Wat mij ook op is gevallen : Hij geeft bij DXdiag aan dat de AGP oppervlakte blabla niet beschikbaar is
Bij mijn MSI bordje altijd wel
Kortom. IK mis MIJN MSI
HOE los ik sit probleem op > En hoe krijg ik mijn spellen weer soepel? [ mijn spellen lopen ECHT beneden de maat ]
/edit De chipstet is denk ik SIS maar dat weet ik niet zeker.kan het ook niet in het boekje vinden.Misschien moet ik wel drivers hebben voor die chipset