Hardware bestellen in buitenland

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:57
Weet er iemand goeie hardware sites in the USA/elders?
Of heeft er ervaring mee?

Het schijnt niet echt goedkoper te zijn maar ik wil toch even vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 10:53
Het is wel goedkoper, zolang de verzendkosten niet zo hoog komen.
Meestal begint het echter bij 20$...

www.3dfxcool.com berekend niet veel, en is daarom wel handig om wat te bestellen, mede door de goeie service.

Je kunt ook niet overal wat kopen in de VS, omdat niet iedereen buitenlandse credit-cards accepteerd

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 16:23
zou er eens goed over nadenken of het wel de moeite waard is voor het bedrag wat je bespaard. Levertijd en garantie zijn misschien niet al te snel/makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Laatst online: 20-03 22:07

afterburn

No more...

Ik bestel geheugen altijd bij Crucial. Is goedkoper dan hier, snelle, betrouwbare en goedkope levering via FedEx. Ook kun je bestellen via Engeland, dus zonder extra kosten en (nog) lagere verzendkosten.

http://www.crucial.com

Oh ja, voor het geval je het niet weet, Crucial is de sales afdeling van Micron memory

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03-2024
Heb dinsdagnacht (dus woensdag) wat bij matrox-uk besteld, werd woensdagmiddag gebeld over probleem met credit-card, werd opgelost, en 's avonds stond ups al met het pakje aan de deur, dus gewoon binnen 24 uur, was geloof ik wel ....@#$%^^&$&*( hmmm.... ik heb geen pond teken bij de hand, dan maar zo: was geloof ik wel 10 pond verpak- en verzend kosten.

• Gman
phuck!
Da's dus eeh...33 piek ofzo?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:17

tazzman

a real boardmonkey

Een VISA card is overal ter wereld een VISA card.. een EuroCard/Mastercard is overal ter wereld een EuroCard/Mastercard.

Zolang je een VISA/Eurocard/Mastercard creditcard heb je geen probleem.

Ik reis zelf veel en ik heb in geen enkel land ooit problemen gehad met zowel een VISA dan wel EuroCard/Mastercard creditcard..behalve dat een betreffende winkel helemaal geen creditcard accepteerd.

In Duitsland worden er veel minder creditcards gebruikt dan hier. Je hebt daar een soort "Euro-card/bankpas" van een bank zelf (Dit is GEEN EuroCard/Mastercard creditcard zoals wij die hier kennen!!) en deze werkt ook als creditcard (krabbeltjes zetten - en je krijgt een rekening aan het eind van de maand of het wordt van je rekening afgeschreven). Deze "euro-card/bankpas" wordt bijna overal geaccepteerd.. een VISA/EuroCard/Mastercard creditcard eigenlijk zeer weinig... alleen in grote restaurants en (grote) winkels.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Gman
Ik heb al wel betaald via m'n credit card.
Ideaal.

Ware het niet dat ik alijd vergeet hoeveel er nog door de creditcard wordt afgeschreven.

Maar als ik dit zo lees kan ik prima in Engeland bestellen.

Pianoman: Wat is de link van matorx-uk dan?
Heb wat geprobeerd maar kom er niet achter.

• Gman
FF Hooghouden...

• pianoman
  • Laatst online: 12-03-2024
gewoon via de online winkel van matrox op:
http://shop.matrox.com/europe/

heb vandaag het kaartje gehad, op de g400 geplugd, kabel erin, tv aan en werken. Echt geweldig. Iemand zei laatst in een andere posting dat je beter een mpegII kaart kan hebben dan tvout, nou dat geldt dan niet voor de matrox want die is echt perfect. Films zien er gewoon superstrak uit op dat ding, kan niet wachten tot ik mijn dvd driveje heb (oh ja en processor). Want mpegI is het nog net niet helemaal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Weet iemand misschien een Duitse site?

Volgens mij moet dat wel schelen.

Ik wil nl. een digicam kopen, en voor zulke bedragen scheeld het een hoooop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12166

http://www.alternate.de/
Deze winkel staat ook in NL, maar daar is die verekte duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Niet online

php

Als het 10 pond is, maak er dan maar 37,90 van. De pond staat hoog. (We kopen met het bedrijf nogal eens uit Engeland.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

WE kopen MET HET BEDRIJF:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Niet online

php

Ikke werken bij de bedrijf en inkopen doen van de bedrijf, ikke inkoper, begrijp? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13308

Op donderdag 07 september 2000 16:01 schreef tazzman het volgende:
Een VISA card is overal ter wereld een VISA card.. een EuroCard/Mastercard is overal ter wereld een EuroCard/Mastercard.

Zolang je een VISA/Eurocard/Mastercard creditcard heb je geen probleem.
IN een winkel ja. Maar op het internet niet. Vaak kunnen ze een Master of VISA card met "billing adres" buiten de USA niet verifieren en weigeren ze.

Man hou op, ik probeer nou al een week wat te bestellen met een Master Card (Postbank Gold), cpu en koelertje .. twee firmas en twee maal interNOT bestellen dus. :( Maar er is nog hoop, we gaan door tot we aan het gaatje zijn.

Maar kleren dat gaat wel goed :) Grotere bedrijven kunnen het wel, de kleintjes lopen nog achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Up we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14666

Onderstaande URL wijst naar een soort PriceWatch voor Duitsland:

http://www.hardware-guide.de/

Ciao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand toevallig een URL in de VS of Duitsland waar ze goedkoop processoren verkopen & internationaal leveren :?

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

stunter

Kijk voor de USA pricewatch hier

Is er iemand die via E-bay hardware koopt kan soms enorm schelen ook op nieuwe producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Nog een duitse site :

www.kmelektronik.de/root/index.html
Pagina: 1