Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om de Sony cmd J70 te kopen :P, ik heb de J5 heel even gehad, maar das een zeer fijn foontje! B-)
Ik had alleen ff vraagje in het Phonehouse-foldertje stond:
- Downloadable games
- mobile chat
Spellen downloaden, werkt dat hetzelfde als met de Nokia 3330? :? en mobile chat, is dat ook volgens de ' Nokia standaard', zeg maar, kan je dan ook met Nokia's chatten?
en misschien hebben jullie al ervaringen met het toestel?
ik heb er zelf wel een goed gevoel over! *D

bvd,

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand ff reageren? (met een nuttig antwoord ;))

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
U vraagt wij draaien :9~
http://www.sonyericssonmobile.com/nl/spg.jsp?template=PS1&B=ie&PID=9789&LM=PSM_V
Alles wat je er over zou willen weten.

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

Ik heb het toestel net even in mijn handen gehad van een collega, maar ik vind het maar een fragiel dingetje.

Het design is heel mooi, en er zitten mooie grafische en audio functies ingebouwd.
Maar ik denk dat je de coating er zo vanaf krabt en dat als je er ergens mee tegenaan stoot dat er dan een hoek afbreekt.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Als je tevreden was over de J5 dan is de J70 natuurlijk een aanrader. Het toestel ziet er mooi uit, strak en niet zo plastic. De functies zijn ook goed, het telefoonboek is zeer uitgebreid. noki_JA heeft gelijk wat betreft de kwetsbare behuizing. Maar van alle ondergewaardeerde telefoonmerken is Sony er zeker één.
Ik heb trouwens veel vertrouwen in de samenwerking tussen Sony en Ericsson. Het beste uit Japan en Scandinavië samen, dat belooft wat!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 21:04

Klippy

Still Game

Ik heb 'm vorige week gehaald :)

Zeer leuk dingetje vind ik, had eerst een C1 en ben maar bij Sony gebleven. Vooral dat scrolldingetje doet 't erg goed met m'n linkse poot :)

Maar fragiel :?
Kan ik niet zeggen hoor, voelt erg goed aan. Als ik daarna de 8210 van m'n broertje pak voelt dat net fragiel.
Voor de rest super dingetje, goede grootte, mooie functies, supergroot en duidelijk display.

Allen chat ben ik niet tegengekomen :?
En downloadable games weet ik ook niks van, maar heb je waarschijnlijk die USB kabel voor nodig.

Voor derest erg tevreden, alleen jammer dat je geen beltonen kan componeren, maar dat boeit me ook niet zo. Vind 't zelf iig beter dan zo'n standaard Nokia.

Ik maak wel ff foto als 'ie naast de 8210 ligt, want ik vind 'm kleiner dan ik gedacht had.

Edit: Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://liquidsilver.reallyrules.com/got/J70-8210.html

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 23:48 schreef haas het volgende:
Ik heb trouwens veel vertrouwen in de samenwerking tussen Sony en Ericsson. Het beste uit Japan en Scandinavië samen, dat belooft wat!
Dat belooft zeker wat ja! Ik denk dat dit voor beide partijen een goede stap vooruit is. Voor ericcson gaat het design erop vooruit, en sony zal betere telefoons gaan maken.

Wat sony denk ik een beetje verkeerd heeft gedaan is om zich in teveel markten tegelijk te storten, dat gaat ten koste van het product.

Heb zelf ooit de CMD-C1 gehad, prachtdesign, leuke functies, maar een k#t accu dat erin zat! Sindsdien ben ik er een beetje klaar mee.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 21:04

Klippy

Still Game

Accu van de J70 is iig stukken beter, 3 uur is 'ie vol en na 5 dagen veel gebruikt te hebben gebruikt half leeg.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Ik weet niet zeker maar volgens mij is het enige verschil tussen de J70 en de J5/6 de behuizing. Software is het zelfde volgens mij. Correct me if I'm wrong. Ik zit er trouwens ook aan te denken om hem aan te schaffen. :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Topicstarter
Mobiel chatten dat is gewoon dat ie berichten onder elkaar kan plaatsen, opzich niets bijzonders, wel handig. Het downloaden van games kan wel, maar volgens de phonehouse heb je voor 15 euro een registratiecode die je bij wap in moet voeren en dan kan je drie kwartier gaan downen, dus das nogal prijzig. Maar ik heb hem vanmiddag gereserveerd, dus... binnenkort meer ! :)

mzzls
Pagina: 1