Ik heb een Epox 8kHAL (lightversie van de 8kHA+) Daar zitten twee latjes van 256MB Apacer in en een XP1800+. Als ik de PC aanzet dan blijft de monitor in standby, en er komen continue beeps uit de speaker. tuut...tuut...tuut enz. 
Nu heb ik dat al eens gehad ooit en dat was het geheugen dat niet goed vast zat. Nou, ik heb me al de pleuris geduwd op die latjes en nog piept ie zo.
De eigenlijke vraag is nu: Kan het zijn dat de processor stuk is? Wat gebeurt er eigenlijk als de processor stuk is. Heb je nog beeld (van de vga BIOS of zo), gaat de pc loeien of doet hij exact zoals de mijne nu en zit ik met een kapotte cpu? Dat zou dan mijn eerste zijn
Ik kan voor die beeps niks anders vinden dan geheugenprobleem
Nu heb ik dat al eens gehad ooit en dat was het geheugen dat niet goed vast zat. Nou, ik heb me al de pleuris geduwd op die latjes en nog piept ie zo.
De eigenlijke vraag is nu: Kan het zijn dat de processor stuk is? Wat gebeurt er eigenlijk als de processor stuk is. Heb je nog beeld (van de vga BIOS of zo), gaat de pc loeien of doet hij exact zoals de mijne nu en zit ik met een kapotte cpu? Dat zou dan mijn eerste zijn
Ik kan voor die beeps niks anders vinden dan geheugenprobleem
* Insert streetcred enhancing system specs and other toys here *