Ik heb een Pentium 120 hier staan om hem te repareren nu had ik eerst alles geinstalleerd en daarna een 2e hd (quantum) erbij in gezet. Heb hem op ide1 staan waar de eerste hd ook opzit en heb hem op slave gezet. (1e staat op master) Maar in windows 98 SE ziet hij de HD niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Volgens mij (als ik dat zo lees) heb je gewoon geen partitie aangemaakt en dan ziet ie 'm niet. Fdisken dus die handel.
Ik heb hem in mijn eigen pc geformat (fat32) en daarna heb ik er wat bestanden opgezet en daarna in die pc gezet.
Maar als ik die schijf moet fdisk dan moet ik dus ook de eerste hd fdisken
Maar als ik die schijf moet fdisk dan moet ik dus ook de eerste hd fdisken
Verwijderd
hoe groot is die nieuwe hdd? meer dan 8gb? dan moet je waarscheinlijk een appart tooltje gebruikenOp zondag 24 februari 2002 20:15 schreef NickName het volgende:
Ik heb hem in mijn eigen pc geformat (fat32) en daarna heb ik er wat bestanden opgezet en daarna in die pc gezet
250mb HD (quantum)Op zondag 24 februari 2002 20:16 schreef gpvelzen het volgende:
[..]
hoe groot is die nieuwe hdd? meer dan 8gb? dan moet je waarscheinlijk een appart tooltje gebruiken
ziet de bios hem wel, ik denk dat deze hd te klein isOp zondag 24 februari 2002 20:17 schreef NickName het volgende:
[..]
250mb HD (quantum)
probeer hem anders op een andere controller
Wordt de HDD wel in de bios gezien, wanneer je autodetect doet?
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
eerst in de bios alles op auto zetten, en probeer het zeker eens op de 2e ide poort en bij een nieuwe schijf is de kans groot dat je fdisk nodig hebt
Pagina: 1