Toon posts:

Problemen bij installatie videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb nieuwe videokaart geinstalleerd(GF4-MX440)

Nu lopen bij het opstarten van spellen(o.a. Unreal T., Ghost Recon), deze spellen vast. Bij Unreal T. krijg ik de melding terug dat iets met Direct3D van doen heeft. En bij Ghost Recon is het gewoon gebeurt en hangt 'ie gewoon en krijg dus geen meldingen.

Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen en kan zo gauw ook niet meer informatie geven.

Alvast bedankt

Groetjes,

Ivo

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 22:24
Op zondag 24 februari 2002 19:59 schreef Ivo_archer het volgende:
Hallo,

Heb nieuwe videokaart geinstalleerd(GF4-MX440)

Nu lopen bij het opstarten van spellen(o.a. Unreal T., Ghost Recon), deze spellen vast. Bij Unreal T. krijg ik de melding terug dat iets met Direct3D van doen heeft. En bij Ghost Recon is het gewoon gebeurt en hangt 'ie gewoon en krijg dus geen meldingen.

Ik heb geen idee waar het aan zou kunnen liggen en kan zo gauw ook niet meer informatie geven.

Alvast bedankt

Groetjes,

Ivo
Moet je even kijken of je goede drivers hebt (en eventueel updaten).

En mensen, vooraf, ik denk niet dat hij er op zit te wachten hoe slecht dit ding is, dus hou die opmerkingen even voor je :P

Kijk ook even of al je drivers voor de verschillende onderdelen wel gelijk zijn, en niet over elkaar heen geschreven zijn

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 20:02 schreef Red Nalie het volgende:

[..]

Moet je even kijken of je goede drivers hebt (en eventueel updaten).

En mensen, vooraf, ik denk niet dat hij er op zit te wachten hoe slecht dit ding is, dus hou die opmerkingen even voor je :P

Kijk ook even of al je drivers voor de verschillende onderdelen wel gelijk zijn, en niet over elkaar heen geschreven zijn
Ja, kweet, ben een beetje vroeg >:), maar ik MOEST een andere kaart, met m'n oude kon ik niet echt veel meer, bedoel, nieuwe spellen enzo. Verder
Maar het stomme is. Voor ik vanmiddag enkele settings heb veranderd(o.a. de AGP van 1x naar 4x) werktte het wél. Daarna dus niet meer.

Naar welke drivers moet ik ZEKER kijken?

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 22:24
Op zondag 24 februari 2002 20:24 schreef Ivo_archer het volgende:

[..]

Ja, kweet, ben een beetje vroeg >:), maar ik MOEST een andere kaart, met m'n oude kon ik niet echt veel meer, bedoel, nieuwe spellen enzo. Verder
Maar het stomme is. Voor ik vanmiddag enkele settings heb veranderd(o.a. de AGP van 1x naar 4x) werktte het wél. Daarna dus niet meer.

Naar welke drivers moet ik ZEKER kijken?
Van je.....videokaart :?

lol, even grondig onderzoeken of daar alles wel mee klopt, en anders even voor de zekerheid de nieuwste installen NVIDIA

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 20:31 schreef Red Nalie het volgende:

[..]

Van je.....videokaart :?

lol, even grondig onderzoeken of daar alles wel mee klopt, en anders even voor de zekerheid de nieuwste installen NVIDIA

Verwijderd

neem ook de nieuwste agp drivers vande fabrikant van je moederbord (Via, Intel, AMD of SiS)
Pagina: 1