Review Powercolor GF3 Ti200

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 22:24
Ik hoop dat dit mag *D

Ik ben dus op zoek naar een review van de Powercolor GF3 Ti200, heb namelijk al gegoogled maar daar komt ook niet veel nuttigs uit.

Wie weet toevallig waar ik zo'n ding ken vinden, wil em namelijk misschien aanschaffen (heb nu een Gf2 Ti). In dit geval is het geen geval van GELD maar een geval van welke kaart, dus ik wil geen reacties van "je kan beter een $videokaart namen".

Ik ben dus specifiek op zoek naar een review van dat ding.

<zie hier, geen groet want dat mag niet *D>

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb 'm ook en het is een prima kaart.
2D is zelfs beter dan bij m'n oude Asus V7700 GTS Deluxe.
Er zit ook TV out en een DVI aansluiting op de mijne.
Ik heb 'm trouwens bij Gistron gekocht voor €200,- goedkoper was ie nergens te vinden.
Volgens mij heeft Gistron zelfs nog een foutje gemaakt en mij de versie met DVI verkocht, die verkopen ze normaal voor €380,-
Ik ben er in elk geval heel erg tevreden mee.

Niet?
[Specs]

• FailFr8er
Op zondag 24 februari 2002 19:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb 'm ook en het is een prima kaart.
2D is zelfs beter dan bij m'n oude Asus V7700 GTS Deluxe.
Er zit ook TV out en een DVI aansluiting op de mijne.
Ik heb 'm trouwens bij Gistron gekocht voor €200,- goedkoper was ie nergens te vinden.
Volgens mij heeft Gistron zelfs nog een foutje gemaakt en mij de versie met DVI verkocht, die verkopen ze normaal voor €380,-
Ik ben er in elk geval heel erg tevreden mee.
Aha, wilde hem namelijk ook gaan kopen, maar ik ken em nergen mee vergelijken. Aangezien vragen over welke vidcard ik nou moet nemen niet mogen, wil ik graag een review hebben waarin ik wel ken vergelijken snap je :P

• FailFr8er
*kick*

Iemand?

Of iemand die hem heeft met MSN of ICQ die voor mij een benchmark kan doen ofzow :?

(lieft review)

Verwijderd

Zo snel schoppen hoeft ook weer niet hoor.

Als je een beetje hebt opgelet dan weet je dat de perfomance onderling niet zo gek veel verschilt.

Dit topic is gesloten.