Elsa of Hercules GTS?

Pagina: 1
Acties:

• Kad
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-03-2022
Welke wordt het?

SB

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb sinds een week de Hercules 3D Prophet II, 32MB DDR, en TV out, en ben prima te spreken... Ook niet zo duur als de rest, ik heb hem voor 735 gevonden (pricewatch)
Maar ik dacht dat de meeste Geforce 2 weinig verschil toonde, dus als je de Elsa ergens goedkoper vindt....

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
pak gewoon de goedkoopste. Mocht je een elsa willen vanwege de revelator ondersteuning, dan flash je je bios toch gewoon met de cracked elsa bios ( zie messageboard van zoiah.m3dzone.com ). Heb ik ook gedaan met mun geforce ddr (creative) en werkt perfect!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

of creative of asus of binnenkort gainward ?

Tja wat wil je, tv-out e.d. of gewoon de goedkoopste?

In het begin waren er over de hercules wel wat negatieve verhalen over de heatsinks (dat ze dus slecht werkte)

Verwijderd

Dat over die Hercules heatsinks kan best wel eens kloppen. Mijn Prophet2 heatsinks worden best wel warm.

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb de Prophet 2, ook met die mooie vinnetjes erop (mooi blauw is niet lelijk) en mijn kaart loopt prima, memory op 300Mhz, en core op 275Mhz... niks geen problemen...
Maar ik denk inderdaad dat er wel wat slechtere exemplaren bij zitten, ze zijn ook een van goedkoperen....
Maar goed, mijn Hercules Prophet 2 bevalt prima...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Volgens mij heb ik zo'n rot exemplaar, mijn GeForce 2 weigert samen te gaan met een dood ordinaire Diamond Monstersound 2...(tis een Creative kaart trouwens).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik heb een elsa gladiac 32 mb g-force2 en ben daar heel tevreden over

nooit geen rottigheidjes gehad met oc-en

hij loopt stabiel op 122 mhz busclock zonder extra koeling

Verwijderd

Ik ben voorstander van kunnen zien wat er te zien is, en daarmee bedoel ik de snelheid van de SDRAM van de kaart, ik weet dat de Prophet retail (met blauwe koelvinnetjes) 5,5ns heeft, maar er zijn ook OEM en Bulk verpakkingen van verschijdene merken die 6 of zelfs 7ns geheugens hebben, dus je bent gewaarschuwd.
Pagina: 1