Ik ben van plan om binnenkort een kaos pad of een air fex van alesis te kopen, kan iemand mij vertellen welke ik beter kan kopen, ik ga hem voornamelijk gebruiken naast mijn draaitafels en laat er het uitgaande ignaal van mijn mixer doorheen gaan. Ik heb nu een djxb van yamaha en deze wil ik graag in combinatie met bovenstaande apparaten gaan gebruiken.
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het ontbreken van MIDI op de Alesis een ontzettend groot nadeel en zou ik voor de KaosPad gaan, maarja....ik weet niet precies wat jij ermee wilt gaan doen.Op zondag 24 februari 2002 19:12 schreef djcrossfire het volgende:
Ik ben van plan om binnenkort een kaos pad of een air fex van alesis te kopen, kan iemand mij vertellen welke ik beter kan kopen, ik ga hem voornamelijk gebruiken naast mijn draaitafels en laat er het uitgaande ignaal van mijn mixer doorheen gaan. Ik heb nu een djxb van yamaha en deze wil ik graag in combinatie met bovenstaande apparaten gaan gebruiken.
Zelf gewoon even uitproberen in een winkel lijkt me het beste, zeker omdat ze beide ongeveer hetzelfde doen...