Toon posts:

Herald 0.5 JAVA MSN client

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand enig idee hoe ik Herald aan de praat kan krijgen? Dit is een Java MSN client die te krijgen is bij SourceForge: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=4760

Als je de client download dan krijg je een leuke .jar file. Ik heb geprobeerd deze te executen in Internet Explorer en Netscape Navigator door 'm als applet te runnen en het ARCHIVE= aan te geven, echter zonder effect, krijg een of andere vage error.

Vervolgens de laatste JAVA2 runtime gedownload en geprobeerd om het programma daarmee te runnen, maar ook dan krijg ik foutmeldingen over dat bepaalde imports niet gevonden kunnen worden.

Heeft iemand van jullie dit programma ooit werkend gehad? Of zou iemand van jullie kunnen kijken of hij/zij dit programma aan de praat kan krijgen en hoe je het gedaan hebt. ALvast bedankt.

Verwijderd

gebruik gewoon even kmerlin

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:02
Of Gaim

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat niet om de alternatieven die er zijn. Gaat er om dat ik dat ding heel graag op een website draaiende kan krijgen voor de momenten dat ik ergens ben waar ik niets kan installeren (school, werk etc.). Ik kan moeilijk de NT machines op de zaak gaan formatteren en er Linux opknallen :)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Beetje fout proggie. Kijkt naar je locale, maar vergeet vervolgens om een default locale te gebruiken als ie die van jou niet kent.

En Nederlands kent ie niet.

Probeer eens "java -Duser.language=en -Duser.region=US -jar herald-0.5.jar".
Op maandag 25 februari 2002 00:22 schreef mswinkels het volgende:
Gaat er om dat ik dat ding heel graag op een website draaiende kan krijgen
Dat lukt je sowieso niet. Het is geen applet.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks. Had ik niet aan gedacht. Wordt even decompilen, default locale instellen en recompilen :-)
Pagina: 1