[CM] Eindelijk is ie af.....de casemod dan.

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08 18:11
Nou ik heb al eerder een paar pics geplaatst, maar dan zonder ccfl. Ik heb mijn Aopen HQ8A metallic blauw en zilver gespoten. Een window erin gemaakt en bovenin een rode ccfl geplaatst en onderin een blacklight.
Hieronder de pics!

Nog even bij daglicht:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/demaa/kassie3.JPGAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/demaa/kassie4.JPG

En dan met de lampies erin:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/demaa/lightred.JPGAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/demaa/lightblue.JPG

Het is jammer dat je het niet goed ziet, de webcam is een beetje brakkies. Maar op de linker zie jhe het effect wel van de rode lamp die door de voorgeborduurde 60mm hole heen schijnen. Het geeft een gaaf effect op de muur. De web cam kan de blacklight niet goed zichtbaar maken vanwege het UV licht. Maar het effect is heel gaaf. De layers van het mobo en de kaarten lichten namelijk helemaal op. Hetzelfde effect krijg je als je een mobo onder de zonnebank legt. Alleen jammer dat je het op de foto niet goed ziet. Ik kan het je wel aanraden om er eens een blacklight in te doen!

Deze week komen er nieuwe dvd/rw drives in en die worden dan uiteraard ook gespoten. Ik wou het de koper van de huidige drives niet aandoen >:)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
ziet er super uit :9~ . Ik ga binnenkort ook maar eens aan het modden.

Keep up the good work ;)

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:26

WiXX

Kijk uit malloot een...

Waarom maakt iedereen tegenwoordig precies dezelfde casemods? Het wordt echt eens tijd dat iemand iets B&O achtigs gaat maken ofzo

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
ziet er :9~ uit ! :9

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

nais *D

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• MacDokie
Op zondag 24 februari 2002 19:05 schreef WiXX het volgende:
Waarom maakt iedereen tegenwoordig precies dezelfde casemods? Het wordt echt eens tijd dat iemand iets B&O achtigs gaat maken ofzo
Ga je gang en post je pics zouk zo zeggen! :)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Verwijderd

Ziet er super uit!! Wanneer je je nieuwe drives erin hebt en die ook gespoten is hij helemaal kek! *D

Verwijderd

super cool 8-)

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Leuk gedaan !! :)

• MadMod
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 11:31
nice *D

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 10:27
Heel netjes gedaan.

• koe161
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 08:10

koe161

koe(c)

kewl :9~

Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.

Verwijderd

Flex :)

Verwijderd

Erg netjes hoor !

• Cryolite
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:11
Netjes.

Dacht eerst even, wat een klein logo'tje op dat raam, maar toen zag ik dat het je koeler was. :?

• El_BingO
  • Laatst online: 18-08 20:06
Yo dude! Dat ziet er errug koelio uit! :9~
Ik moet ook maar eens bezig, alleen bij mij staat mn bak onder mn bureau, dus ziet niemand hem dan... :'(

Verwijderd

Okey jochie nou moet jij eens ff heel goed luisteren begrepen?? :( [ :9 ]
Nu zeg je heel gauw welke spuitbusSEN je hebt gebruikt en precies het merk en nummer enzo ervan..begrepen? [ ;) ]
Want als ik niet heel gouw die kleuren krijg dan wordt ik boos hoor *D
lolz
mja dat is PRECIES mijn idee man
GREAT MINDS THINK ALIKE! :D
Alleen ik heb dan ook nog blauwe ledje's [mn kast moet trouwens nog komen :D]
maaruh Kan je mij ff vertellen welke size die ledje's zijn?..
5mm
of 3mm?

Verwijderd

Wel geinig gedaan. Maar ik zie nu echt elke dag nieuwe casemods. En elke keer een plexiglas plaat. Ook laatst op Drome 9. Praktisch iedereen een glasplaat. Dan is voor mijn de lol er echt af. Denk je dat je vernieuwend bent op zo'n grote LAN en dan heeft gewoon 50 procent hetzelfd idee bij wijze van spreke.
Dus hopelijk zijn er snel mensen die iets vernieuwends bedenken en niet alleen maar ideeen kopieeren. :Z

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 20:59 schreef Reficul het volgende:
Wel geinig gedaan. Maar ik zie nu echt elke dag nieuwe casemods. En elke keer een plexiglas plaat. Ook laatst op Drome 9. Praktisch iedereen een glasplaat. Dan is voor mijn de lol er echt af. Denk je dat je vernieuwend bent op zo'n grote LAN en dan heeft gewoon 50 procent hetzelfd idee bij wijze van spreke.
Dus hopelijk zijn er snel mensen die iets vernieuwends bedenken en niet alleen maar ideeen kopieeren. :Z
Khad een idee om zo'n uhm ff w8en checkL:
Je kent wel van die bollen met dat electriciteit erin ofzo? dat naar je vingers gaat als je je handen ertegen aan houd nou dit hebben ze ook als recht glas en ook best dun ik dacht aan zoiets om erin te doen :D :D :D lijkt me onwijs tof :D
Mja ik weet niet of dat wat erinzit schadelijk kan zijn voor mn pc.. dus nog ff vragen enzo

Verwijderd

zie maar weer:

Aopen kasten roeleren gewoon VET

Verwijderd

ziet er echt wel vet uit
super

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 19:30
Geeft niet veel licht vanbinnen gooi der us een rooie CCFL in ofzo? zo'n neon buisje in de volksmond....

:+

• MacDokie
Op maandag 25 februari 2002 20:59 schreef Reficul het volgende:
Het gaat mij er niet om op iemand te lijken. Ik wil gewoon een mooie kast hebben. En ik heb er mijn best op gedaan en ik ben blij met het resultaat. Ik heb juist geprobeerd om iets anders te maken door bovenin een rode ccfl te plaatsen en die door 2 60MM holes te laten schijnen. Geeft wel leuk effect.

En ja op de foto geeft het niet veel licht, dat zie je niet op de camera. Het is UV licht wat er van een blacklight af komt, en dat kan je niet fotograferen. Maar in mijn kamer zie je het wel vet goed.

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:36 schreef dodemaa het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om op iemand te lijken. Ik wil gewoon een mooie kast hebben. En ik heb er mijn best op gedaan en ik ben blij met het resultaat. Ik heb juist geprobeerd om iets anders te maken door bovenin een rode ccfl te plaatsen en die door 2 60MM holes te laten schijnen. Geeft wel leuk effect.

En ja op de foto geeft het niet veel licht, dat zie je niet op de camera. Het is UV licht wat er van een blacklight af komt, en dat kan je niet fotograferen. Maar in mijn kamer zie je het wel vet goed.
antw op mn post??

• MacDokie
Op maandag 25 februari 2002 21:38 schreef Blue_Tweaker het volgende:

[..]

antw op mn post??
Hoezo :?

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:40 schreef dodemaa het volgende:

[..]

Hoezo :?
Op deze:
Okey jochie nou moet jij eens ff heel goed luisteren begrepen?? [ ]
Nu zeg je heel gauw welke spuitbusSEN je hebt gebruikt en precies het merk en nummer enzo ervan..begrepen? [ ]
Want als ik niet heel gouw die kleuren krijg dan wordt ik boos hoor
lolz
GREAT MINDS THINK ALIKE!
Alleen ik heb dan ook nog blauwe ledje's [mn kast moet trouwens nog komen ]
5mm
of 3mm?

PLZ????
kwil het graag weten :)

Verwijderd

Ik eigenlijk ook wel.

Geef je het niet, dan ga ik op eigen initiatief 8-)

• MacDokie
Op maandag 25 februari 2002 21:45 schreef Blue_Tweaker het volgende:

[..]

Op deze:
Okey jochie nou moet jij eens ff heel goed luisteren begrepen?? [ ]
Nu zeg je heel gauw welke spuitbusSEN je hebt gebruikt en precies het merk en nummer enzo ervan..begrepen? [ ]
Want als ik niet heel gouw die kleuren krijg dan wordt ik boos hoor
lolz
GREAT MINDS THINK ALIKE!
Alleen ik heb dan ook nog blauwe ledje's [mn kast moet trouwens nog komen ]
5mm
of 3mm?

PLZ????
kwil het graag weten :)
owww, sorry kerel. Nou ik moet je eerlijk zeggen dat ik die bussen gekocht heb bij een dumpzaak op de grote markt in Groningen. Het is botenlak speciaal voor kunstof en licht metaal. De kleurcodes heb je niet veel aan denk ik. Er staat alleen EVINRUDE metallic blue -1988. Het is wel vet goeie verf want het krast totaal niet en houd vet en vocht buiten de deur zalk maar zeggen. Maar goed, een mooie donkerblauwe metallic kleur heb je zo gevonden. En het kapje aan de zijkant is gewoon zilvergrijs metallic. Het zijn wel doorsnee kleuren dus moet niet erg moeilijk te vinden zijn.

edit:

Het is dus wel degenlijk een echte kleurnaam ik heb het net opgezocht, het is EVINRUDE BLUE.

Verwijderd

Op de grote markt in Groningen!!! Ik woon ook in Groningen, beters, daar ga ik ook ff kijken :9

• MacDokie
Op maandag 25 februari 2002 21:52 schreef Timmieboy het volgende:
Op de grote markt in Groningen!!! Ik woon ook in Groningen, beters, daar ga ik ook ff kijken :9
Sorry ik bedoel de vismarkt, naast de Grote markt. Hij zit in het pand waar eerst de kwantum zat, naast Scapino en intertoys ofzow. Overigens is de spuittroep daar vet goedkoop, ik had 5 bussen voor 12 Euro!!

Verwijderd

Wow okey thnx
Ennuh de ledjes van jouw in je HQ08 zijn die 5mm of 3mm?

• MacDokie
Op maandag 25 februari 2002 21:55 schreef Blue_Tweaker het volgende:
Wow okey thnx
Ennuh de ledjes van jouw in je HQ08 zijn die 5mm of 3mm?
5mm zijn ze.

Verwijderd

Okey btw dit is toch geen verschil of verschilt dat wel? is dat via je meoderbord ofzo??? :?
kben onwijze n00b ja thnx :P
als ik een HQ-08 kast koop dan zitten er al ledjes bij :? of niet :?
zo ja..RELAXED.. :d zo nee het ligt aan je IETS IN JE KAST
damnit :S

• MacDokie
Op maandag 25 februari 2002 21:58 schreef Blue_Tweaker het volgende:
Okey btw dit is toch geen verschil of verschilt dat wel? is dat via je meoderbord ofzo??? :?
kben onwijze n00b ja thnx :P
als ik een HQ-08 kast koop dan zitten er al ledjes bij :? of niet :?
zo ja..RELAXED.. :d zo nee het ligt aan je IETS IN JE KAST
damnit :S
Hehehe nee de voorste ledjes zitten er al in, ik heb alleen 1 kleur veranderd. Een HQ8A heeft gewoon standaard de ledjes er al bij. De CCFL's (neon lampen) moet je wel zelf kopen. Die zijn overigens 6mm breed en zo'n 25cm lang. Ze zijn wel speciaal voor plaatsing bij gevoelige apparatuur want een gewone kleine TL kan er niet in vanwege frequenties enz. dat gaat storen nl.

Als je in Groningen of omstreken woont, moet je het maar zeggen. Ik werk in een pc zaak en kan wel cheapo een HQ8A voor je regelen. Maar uiteraard niet beneden inkoopprijs :)

• Altaphista
  • Laatst online: 16-08 16:51

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Ziet er goed uit, dodemaa!

(wat zijn je prijzen ;))

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 19:05 schreef WiXX het volgende:
Dan mot je ff bij m'n topic gaan kijken misschien komt dat in de buurt van Bang & Olufsen.. ( [CM] RVS LOOK CASE )

Nice Mod Trouwens lekker blauwig :)

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 22:03 schreef dodemaa het volgende:

[..]

Hehehe nee de voorste ledjes zitten er al in, ik heb alleen 1 kleur veranderd. Een HQ8A heeft gewoon standaard de ledjes er al bij. De CCFL's (neon lampen) moet je wel zelf kopen. Die zijn overigens 6mm breed en zo'n 25cm lang. Ze zijn wel speciaal voor plaatsing bij gevoelige apparatuur want een gewone kleine TL kan er niet in vanwege frequenties enz. dat gaat storen nl.

Als je in Groningen of omstreken woont, moet je het maar zeggen. Ik werk in een pc zaak en kan wel cheapo een HQ8A voor je regelen. Maar uiteraard niet beneden inkoopprijs :)
hmm goedkoper als
€108?

Verwijderd

lieeefff....
}:O

• MacDokie
Op dinsdag 26 februari 2002 08:49 schreef Blue_Tweaker het volgende:

[..]

hmm goedkoper als
€108?
Geen id ik kijk wel ffkies,

Pagina: 1