Plannen is voor loosers
move --> ans
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ja, zolang de drivers die bij de isdn kaart zitten dit ondersteunen natuurlijk!
je kan een ISDN kaart het beste vergelijken met een NEtwerkkaart,
welke ook werken onder Netware zolang er maar drivers bij zitten.
je kan een ISDN kaart het beste vergelijken met een NEtwerkkaart,
welke ook werken onder Netware zolang er maar drivers bij zitten.
A wise man's life is based around fuck you
Als je met ISDN bezig wilt kun je het beste een extern ISDN geval regelen, want er zijn maar zeer weinig ISDN kaarten die NetWare drivers hebben. Extern daarentegen werkt altijd wel.
Het is niet alleen zo dat je beter een externe kunt nemen vanwege de drivers, maar ook vanwege het type modem.
Als je nu een ISDN modem koopt (intern) zijn ze bijna altijd passive. Oftewel de helft moet door de proc gedaan worden.
NW ondersteund deze modems niet, en werkt dus gewoon niet met dat soort modems.
Het is vaak moeilijk een goede active moem te vinden die ook nog eens drivers meeleverd (of met de default ISDN drivers werkt).
Als je een extern ISDN modem neemt, is de kans groot dat je met de buitlin ISDN drivers aan de slag kunt.
Move [forum=24]
Als je nu een ISDN modem koopt (intern) zijn ze bijna altijd passive. Oftewel de helft moet door de proc gedaan worden.
NW ondersteund deze modems niet, en werkt dus gewoon niet met dat soort modems.
Het is vaak moeilijk een goede active moem te vinden die ook nog eens drivers meeleverd (of met de default ISDN drivers werkt).
Als je een extern ISDN modem neemt, is de kans groot dat je met de buitlin ISDN drivers aan de slag kunt.
Move [forum=24]
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Hmm Koffie weet je wat me vreemd in de oren klinkt is ISDN Modem. EEN ISDN interface moduleert en demoduleert toch niet.
Dus is geen Modem maar een INTERFACE
Dus is geen Modem maar een INTERFACE
Pff dat weet de helft hier wel hoor..Het gaat erom dat je weet waar hij het over heeft..
hij kan toch wel simuleren... telt dat ook?Op maandag 25 februari 2002 13:04 schreef Sebatech het volgende:
EEN ISDN interface moduleert en demoduleert toch niet.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Lekker boeidend allemaal 
Nu weer ontopic over het onderwerp.
Nu weer ontopic over het onderwerp.
Tijd voor een nieuwe sig..
Gewoon een Eicon Diva Server d'r in en gaan met die hap.
Werkt perfect, heb ik zelf een aantal malen gemaakt.
Werkt perfect, heb ik zelf een aantal malen gemaakt.
Specs? Zie ondertitel...
Pagina: 1