mijn eigen pc.
amd duron 800
msi k7t pro 2 a
windows 2000 prof.
In win2k kreeg ik ineens een blauw scherm en m'n hele systeem viel dood.
toen ik opnieuw op wilde starten gaf m'n mobo aan dat m'n cpu dood was.
Ik de cpu in een ander mobo geprobeerd. Een ECS k7s5a. Doet ie ook niks. krijg ik allemaal vage piepjes.
In de pc van m'n vrouwtje cpu gestopt. Ook een msi k7t 2pro a. Doet ie het wel?
Nu heb ik de bios van m'n eigen mobo gereset en blijft ie aangeven dat er een geheugen fout is. memory not installed properly. Maar m'n geheugen werkt gewoon in de andere pc.
Ik krijg bij de ecs mobo vijf piepjes. Iemand een idee waar dat aan kan liggen? er staat niks over in het boekje namelijk.
En zou m'n msi bordje dood zijn? zo ja...dan kan ik terug naar memo, want ik heb van hun een ander gehad omdat mijn vorige msi mobo ook dood was
amd duron 800
msi k7t pro 2 a
windows 2000 prof.
In win2k kreeg ik ineens een blauw scherm en m'n hele systeem viel dood.
toen ik opnieuw op wilde starten gaf m'n mobo aan dat m'n cpu dood was.
Ik de cpu in een ander mobo geprobeerd. Een ECS k7s5a. Doet ie ook niks. krijg ik allemaal vage piepjes.
In de pc van m'n vrouwtje cpu gestopt. Ook een msi k7t 2pro a. Doet ie het wel?
Nu heb ik de bios van m'n eigen mobo gereset en blijft ie aangeven dat er een geheugen fout is. memory not installed properly. Maar m'n geheugen werkt gewoon in de andere pc.
Ik krijg bij de ecs mobo vijf piepjes. Iemand een idee waar dat aan kan liggen? er staat niks over in het boekje namelijk.
En zou m'n msi bordje dood zijn? zo ja...dan kan ik terug naar memo, want ik heb van hun een ander gehad omdat mijn vorige msi mobo ook dood was