Toon posts:

[debian woody] Hoe woody cd samenstellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een instalatie cd voor woody maken.Ik heb op de site van debian de volgende files kunnen downloaden (onder windows 98, contents-i386 en basedebs. Deze heb ik van de volgende ftp server gedownload ftp.nl.debian.org/pub/lin...6/base-images-20020127.De twee bestanden heb ik al uitgepakt. Hiermee wil ik een bootable cd maken (want ik heb in die pc geen diskette drive). Volgens mij moet ik wat meer bestanden hebben maar ik weet niet welke en met search, google en de debian site kon ik er niet uitkomen. En hoe moet ik deze bestanden dan zo plaatsen op de cd rom, dat het goed loopt?

Al hebben julie daarover nog een goeie site weten wil ik die wel hebben.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als je gezocht had, was je ook dit tegengekomen ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar daar snapte ik niet veel van bij donwload a minimal bootable cd image stond iets heel vaags waar ik geen drol van snapte. Want ik kon nergens zon download pakket vinden. Of kijk ik weer verkeerd?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zondag 24 februari 2002 18:46 schreef Kick het volgende:
Ja maar daar snapte ik niet veel van bij donwload a minimal bootable cd image stond iets heel vaags waar ik geen drol van snapte. Want ik kon nergens zon download pakket vinden. Of kijk ik weer verkeerd?
Da's de pure basis, die brand je, die boot je, en daarna kun je via een internet-verbinding de rest downloaden..
Reuze handig volgens mij..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
Sorry had niet goed op de pagina gekeken. Ben het bestand nu aan het downen. Voor de rest kom ik er denk zelf wel uit. Heel erg bedankt. Heb nog wel eens moeite met het lezen en snappen van engelse site. ;)