Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mp3 luister op mijn iPaq 3850, skipt ie uit zichzelf naar een ander nummer, terwijl ie nog niet klaar is met dat liedje dat ik aant luisteren ben. Dit gebeurt at random, soms gebeurt het niet - maar het gebeurt vaak genoeg om me eraan te ergeren.

feiten op een rijtje:
Compaq pda, model 3850
Windows Media Player 8.0
ik luister naar variable bitrate mp3's,
vanaf een 64MB MultiMediaCard

wie weet hier een oplossing voor? Vind dit nogal irritant. :(

Verwijderd

Vaag.. Staan de MP3's op je SD kaart? Zo ja, heb je je SD kaart goed geformateerd?

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-03 10:52

SambalBij

We're all MAD here

Kan dat ding wel met VBR mp3's overweg??
Als ie de lengte van het nummer bepaald aan de hand van de grootte van het bestand en de bitrate, kan dat hopeloos in de soep lopen bij vbr's :)
Aan de andere kant zou hij het dan steeds moeten doen op hetzelfde punt bij dezelfde mp3.
Probeer het anders eens met 'normale' mp3's.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
de mp3's staan niet op een SD kaart, maar op een 64MB MMCard, van het merk "tHE". Deze was gebundeld met die iPaq, die ik in Singapore heb aangeschaft.

Ik weet niet of WMP8.0 kotst van VBR files, de playback klinkt redelijk tot goed (volgens mij converteert ie de boel naar een statische bitrate bij de filetransfer). Ik zal het inderdaad nog een keer proberen met "gewone" mp3's - al heb ik die zoveel mogelijk vervangen met --r3mix rips. Wat ik wel moet opmerken is dat hij ook af en toe skipt met gewone 128kbit mp3's, minder vaak maar zelfs die waren niet 100% "skipproof". Hoe dan ook, informatie daarover is niet te vinden op WindowsMedia.com :(

Misschien komt het door de MMC zelf (vaag merk). Ik heb nog een 32MB Infineon MMC hier liggen, zal het een keer met die uitproberen om te kijken waar het aan ligt.

Dank voor de replies. :)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de bump, maar ik denk dat ik al een oplossing heb.

Ik heb vandaag alle mp3's eerst in .wma omgezet (tip gelezen op pocketpc-club.nl, leuke site trouwens :)) en daar heeft WMP8.0 opeens geen problemen mee. De skips zijn eruit!

Of het nu ligt aan de VBR codering weet ik nog niet, misschien test ik dat nog een keer.

Dan had ik nog een ander klein vraagje, ik gebruik nu Windows Media Encoder om mijn mp3's in wma om te zetten - maar dat proces gaat me te moeizaam (ik kan telkens maar 1 tegelijk omzetten en moet handmatig de titels enzo invoeren). Is er een ander programmatje die een hele batch kan omtoveren?

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-03 22:23
Ik heb ook het probleem dat m'n mp3 soms skippen op m'n Ipaq 3630, het maakt niet uit of ze op m'n cf geheugen of m'n RAm geheugen zet. Het zijn VBR mp3's dus ik begrijp eht neit.

Ik heb eigenlijk geen zin om alle mp3's om tezetten naar wma, iemand anders nog tips?

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

"al je mp3's" oowhenjuu wel 64 mb omzetten das toch geen werk man :?

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

• jjbstolk
  • Laatst online: 10-03 22:23
Voor mij is dat wel veel werk, meestal zet ik sochtends voor ik ga werken nog even een stuk of wat mp3's op m'n Ipaq en die kan ik er dan vaak de volgedden dag alweer af, nu is dat 5 minuten werk maar als ik eerst moet gaan omzetten naar wma is eht wel veel werk, en zeker geen 5 mintuen meer.
Pagina: 1