[CM] Afwerking dremel

Pagina: 1
Acties:

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hoe kan ik het beste een gat in een kast dremelen. van binnenuit of van buitenaf.

als je binnenuit begint dan krijg je opstaande randen aan de buitenkant.

als je van buitenaf begint dan wil je nog wel eens wegglijden en een kras op de paint maken.

weet iemand nog iets waar je op moet letten om een gat te maken. of om de afwerking mooi te krijgen?

bvd.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik heb nu ook redelijk wat krasjes op me case door me blowhole die ik gemaakt heb... boeit me niet, want ik ben van plan als ik alles gemod heb de case tespuiten (metalic zilver en blue)

en spuiten hoort wel een beetje bij een mod die af is :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
je kunt die randen vijlen, heb ik ook gedaan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Misschien vanaf de buitekant doen, maar eerst tape leggen? (heb ook geen ervaring mee hoor, is maar een idtje)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nog ff een ander misschien stom vraagje: is het nodig om het moederbord eruit te halen? ik zorg wel dat er geen ijzervijlsel opvalt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

koop bij een boeken winkel kaft plastic en plak dat op het stuk wat je gaat dremmelen heb ik ook gedaan kan je van buiten naar binnen werken

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 19:11
Ik zelf werk alleen maar met lege cases. Er kan altijd iets fout gaan, mezelf kennende gebeurd dat ook meestal >:)

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 19:25 schreef Darkmagic het volgende:
nog ff een ander misschien stom vraagje: is het nodig om het moederbord eruit te halen? ik zorg wel dat er geen ijzervijlsel opvalt.
het is beter dat je je case ewoon leeg haalt je weet het maar nooit!!!!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:03
Altijd case leeg. Je weet maar nooit. Verders weet je dan zeker dat de trillingen die je veroorzaakt geen gevolg hebben. En besides. Scheelt ook in gewicht, gevolg, makkelijker hanteerbaar.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Pagina: 1