Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
ik heb nu ook redelijk wat krasjes op me case door me blowhole die ik gemaakt heb... boeit me niet, want ik ben van plan als ik alles gemod heb de case tespuiten (metalic zilver en blue)
en spuiten hoort wel een beetje bij een mod die af is
en spuiten hoort wel een beetje bij een mod die af is
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
je kunt die randen vijlen, heb ik ook gedaan.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Misschien vanaf de buitekant doen, maar eerst tape leggen? (heb ook geen ervaring mee hoor, is maar een idtje)
nog ff een ander misschien stom vraagje: is het nodig om het moederbord eruit te halen? ik zorg wel dat er geen ijzervijlsel opvalt.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
koop bij een boeken winkel kaft plastic en plak dat op het stuk wat je gaat dremmelen heb ik ook gedaan kan je van buiten naar binnen werken
Ik zelf werk alleen maar met lege cases. Er kan altijd iets fout gaan, mezelf kennende gebeurd dat ook meestal
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
Verwijderd
het is beter dat je je case ewoon leeg haalt je weet het maar nooit!!!!Op zondag 24 februari 2002 19:25 schreef Darkmagic het volgende:
nog ff een ander misschien stom vraagje: is het nodig om het moederbord eruit te halen? ik zorg wel dat er geen ijzervijlsel opvalt.
Altijd case leeg. Je weet maar nooit. Verders weet je dan zeker dat de trillingen die je veroorzaakt geen gevolg hebben. En besides. Scheelt ook in gewicht, gevolg, makkelijker hanteerbaar.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Pagina: 1