Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Btw, bij mij zaten er allemaal freessporen in. Die heb ik met schuurpapier en polijstlinnen weggehaald.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
1. JA een stuk van een pjama best wel zachtOp zondag 24 februari 2002 18:31 schreef obsidian het volgende:
Jij bent er met een doekje overheen gegaan en nu zitten er krassen in??? Wat voor doekje heb je gebruikt dan?
Btw, bij mij zaten er allemaal freessporen in. Die heb ik met schuurpapier en polijstlinnen weggehaald.
2. cif, en een gladde plank met een ouwe lap stof, beter kan niet!
gaat dat echt met cif gaat dat niet nog meer krassen ?
3. polijstlinnen is dat erg z8 en fijn ? en waar haal ik dat werkt da goed en moet dat eerst met schuurpapier is schuurpapier niet krasmakend ?
Verwijderd
Bij grote onefenheden neem je waterproof schuurpapier op en stuk glas/spiegel.
Je begind met bv 400 tot hij overal geraakt is daarna ga je verder met 800 ook tot hij nog gladder is dan eindig je met het zo fijn mogenlijk dus bv 1200 als dit alles gedaan is .
Polijst je het eventueel droog op een stuk hard karton.
Bij het polijsten met waterproof kan je het beste rond draaiende bewegingen maken en af en toe het te polijsten deel een kwart slag draaien .(papier ligt op de spiegel)
Ook moet je genoeg water gebruiken en ook afentoe het schuurpapier even afspoelen onder de kraan .
Succes.PS als je polijst middelen gebruikt(koperpolish,enz)
moet je na het polijsten altijd goed het opervlak reinigen met bv alcohol of id.Anders zijn de kleinste porien gevuld met polish en niet met bv AS2.
TOM
Het belangrijkste is niet dat hij glanst maar dat hij absoluut 100 procent vlak is.de rest doet de koelpasta.
Verwijderd
ik woon ook in zeeland ik kan hem wel voor je polijstenOp zondag 24 februari 2002 19:28 schreef BruceLee het volgende:
maar polijst ik dat ding nou zelf beter ?
Verwijderd
Ik ken em redelijk goed, en ikzelf kan ook wel goed polijsten...
Met tandpasta en een goeie doek kun je ook wel leuk polijsten!!
waar woon jij dan psies ? en hoe wou jij hem polijsten ?Op zondag 24 februari 2002 19:37 schreef ScHrOeFjE het volgende:
[..]
ik woon ook in zeeland ik kan hem wel voor je polijsten
ff over dat tandpasta gaat dat echt goed ? jij gedaan ? krijg ik dan niet meer krassen poleisten is toch krassen maken ? kleine ik ben bang voor krassen
Verwijderd
gedaan nu zitten er nog meer krassen opOp zondag 24 februari 2002 20:03 schreef Tanglung het volgende:
Hee Bruce,
een pannesponsje werkt ook goed
en om het nog gladder te maken dan het al was: sigaretten-as. Ja klinkt raar, maar het is heeeeel fijn schuurmiddel.
wel afspoelen met water en daarna met alcohol afpoetsen. Want die zilverpoets laat een laagje zooi achter waarvan het gaat glimmen.
als je dit werkelijk gedaan hebt heb je niet nagedacht. Dit kan je van te voren toch wel verzinnen denk ik zoOp zondag 24 februari 2002 20:17 schreef BruceLee het volgende:
[..]
gedaan nu zitten er nog meer krassen opnu mag jij m gaan vergoeden