Ik heb een ASUS V3800 Riva TNT2 Pro waar een active koeling op zat. Deze begon na een tijdje echter een rotherrie te maken waarna ik hem er heb afgesloopt en van plan ben hem te vervangen voor een passieve koeling. Volgens mijn buurman, die veel ervaring heeft in de IT wereld, moet dit geen probleem zijn. Kan ik hem vertrouwen.
Verwijderd
Dat moet goed te doen zijn, mits je een koelblok neemt dat groot genoeg is een oude 486 koelblok moet al wel voldoende zijn denk ik.
Verwijderd
Nee kan je absoluut niet vertrouwen! Ga niet meer bij hem langs! hij probeert je af te zetten en af te persen tegelijk! En wie weet wat nog meer!
Op zondag 24 februari 2002 17:52 schreef Gladiator het volgende:
Nee kan je absoluut niet vertrouwen! Ga niet meer bij hem langs! hij probeert je af te zetten en af te persen tegelijk! En wie weet wat nog meer!
ik had een Nvidia Riva TNT2 M64 (AGP) en die deed het ook zonder actieve koeling, ik kon hem zelfs tweaken
maar hij deed nix, behalve afremmen dus heb ik maar een gf 3 ti 200
heb hier ook passieve koeling op een TNT2 
overgeklokt loopt op 160/150 (engine/mem)
met wolfenstein wil de "heetsink" nog wel eens richting 40'C gaan
overgeklokt loopt op 160/150 (engine/mem)
met wolfenstein wil de "heetsink" nog wel eens richting 40'C gaan
Ik zit ook met zo'n herriefan. Ik denk er aan om hem of schoon te maken/smeren of hem eraf te halen.
Edit: slopen en een nieuwe regelen via garantie kan nog net bedenk ik
Edit: slopen en een nieuwe regelen via garantie kan nog net bedenk ik
Schoonmaken helpt niet. Dat heb ik al zo vaak geprobeerd. Ik denk dat ik er maar een passieve op zet, tot dat ik heb besloten welke nieuwe kaart ik ga kopen ;-)
Ach, je hebt vast ergens nog wel een 40mm fan liggen. Deze erop zetten!
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
ik had hem meteen afgeschoten...Op zondag 24 februari 2002 17:52 schreef Gladiator het volgende:
maar ja wie ben ik :\
Pagina: 1