Compaq V700 scherm niet open te krijgen :-(

Pagina: 1
Acties:

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 00:34
Het onderwerp spreekt eigenlijk voorzich. Ik had dus in een vorig draadje mijn V700 kapot, en hier heb ik nu een nieuwe voor gekregen.
Echter nu wil ik voor de 3e keer een poging doen om de defecte V700 monitor open te maken, maar ik krijg echt met geen mogelijkheid die kap eraf!!
Er zitten aan de achterkant onderin 2 schroeven, maar verder nergens. Met deze schroeven eruit klemt het hele geheel nog dusdanig dat de kap er niet vanaf wil. Wrikken met een schroevedraaier gaf ook geen soelaas. Ik wil de boel niet helemaal slopen.

Wie herkent dit maffe probleem en weet misschien een oplossing?

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 12:44

mymind*

A Beautiful Mind

Ik heb bij White Electronics gewerkt, die repareren Compaq monitoren. Daar hadden wij een truukje voor:

leg de monitor op de beeldbuis op iets zachts dat niet krast(b.v. je bed) met de onderkant naar je toe.

Geef nu aan allebei de kanten van de monitor een klap ter hoogte van de overgang van achtercover en frontcover (aardig hard maar niet zo hard dat je het plastic kapot slaat) en til de monitor tegelijkertijd aan de achterkap op.

Dus in een beweging slaan en oppakken. Dit zou moeten werken. Misschien moet je het een aantal keer proberen, maar als je het vaak doet krijg je er aardig handigheid in :-)

• Charlie932
Hmm, dat zal ik zo dan eens proberen. Want het komt niet vaak voor dat ik iets niet open krijg, maar nu dus wel.

Te gek voor woorden he ;)

Alvast bedankt!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-02 21:53
Je kan natuurlijk nu ook die andere service provider proberen misschien krijg je dan weer een nieuwe monitor.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• Charlie932
Haha, kan het eens proberen....
dat zou wel te gek zijn (in de zin van meest zotte actie dan wel te verstaan) van 1 kapotte naar 2 goede :+

Is opzich het proberen wel waard wat denken jullie?
Zou Compaq niet niet kunnen zien in een mge grote database?
:) :) :)