Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Ik heb bij White Electronics gewerkt, die repareren Compaq monitoren. Daar hadden wij een truukje voor:
leg de monitor op de beeldbuis op iets zachts dat niet krast(b.v. je bed) met de onderkant naar je toe.
Geef nu aan allebei de kanten van de monitor een klap ter hoogte van de overgang van achtercover en frontcover (aardig hard maar niet zo hard dat je het plastic kapot slaat) en til de monitor tegelijkertijd aan de achterkap op.
Dus in een beweging slaan en oppakken. Dit zou moeten werken. Misschien moet je het een aantal keer proberen, maar als je het vaak doet krijg je er aardig handigheid in :-)
leg de monitor op de beeldbuis op iets zachts dat niet krast(b.v. je bed) met de onderkant naar je toe.
Geef nu aan allebei de kanten van de monitor een klap ter hoogte van de overgang van achtercover en frontcover (aardig hard maar niet zo hard dat je het plastic kapot slaat) en til de monitor tegelijkertijd aan de achterkap op.
Dus in een beweging slaan en oppakken. Dit zou moeten werken. Misschien moet je het een aantal keer proberen, maar als je het vaak doet krijg je er aardig handigheid in :-)
Hmm, dat zal ik zo dan eens proberen. Want het komt niet vaak voor dat ik iets niet open krijg, maar nu dus wel.
Te gek voor woorden he
Alvast bedankt!
Te gek voor woorden he
Alvast bedankt!
Je kan natuurlijk nu ook die andere service provider proberen misschien krijg je dan weer een nieuwe monitor.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Haha, kan het eens proberen....
dat zou wel te gek zijn (in de zin van meest zotte actie dan wel te verstaan) van 1 kapotte naar 2 goede
Is opzich het proberen wel waard wat denken jullie?
Zou Compaq niet niet kunnen zien in een mge grote database?
dat zou wel te gek zijn (in de zin van meest zotte actie dan wel te verstaan) van 1 kapotte naar 2 goede
Is opzich het proberen wel waard wat denken jullie?
Zou Compaq niet niet kunnen zien in een mge grote database?