www.digireflex.nl
Dat was de binnenkant.. Nu nog de buitenkant he
Verwijderd
mooie CPU cooler !
en je USB poortjes zijn mooi afgewerkt, ik ga ook binnenkort eens zo'n doen denk ik
alleen zijn je kabeltjes binnenin nog een warboel
en je USB poortjes zijn mooi afgewerkt, ik ga ook binnenkort eens zo'n doen denk ik
alleen zijn je kabeltjes binnenin nog een warboel
Mooie kasie trouwens en een mooie koeler. En handig die ronde kabels en nog handiger die USB aansluiting voorop. W8 ff je hele computer ziet er goed uit
mooi van binnen, nu idd de buitenkant nog!
Maaruh, die koeler wil ik ook kopen, maar dan met een fanadapter naar 80mm, is ie niet tezwaar voor het mobo dan?!!
Maaruh, die koeler wil ik ook kopen, maar dan met een fanadapter naar 80mm, is ie niet tezwaar voor het mobo dan?!!
Wat is er mis met gele rounded cables, ik heb zelf liever gele dan zwarte.Op zondag 24 februari 2002 17:32 schreef MasterDisaster het volgende:
Waarom heb ik nou gele rounded cables
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Hoe zou je die kabels oplossen dan?
www.digireflex.nl
Op zondag 24 februari 2002 17:35 schreef gjrebels het volgende:
mooi van binnen, nu idd de buitenkant nog!
Standaardvraag... *zucht* over dat onderwerp zijn er elke dag wel een paar topics (die ook weer gesloten worden omdat er al zoooveeel over zijn geweest).
Hoe heb je die USB aansluitingen voorop gemaakt, wil ik ook wel! Verders mooie mod, zal wel stil wezen met al die isolatie.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Heb weer gezochtOp zondag 24 februari 2002 17:38 schreef AMDude het volgende:
[..]
![]()
Standaardvraag... *zucht* over dat onderwerp zijn er elke dag wel een paar topics (die ook weer gesloten worden omdat er al zoooveeel over zijn geweest).
Temminste eentje die uitsluitsel geeft dan!
Verwijderd
hey,
mooi gedaan en netjes afgewerkt die usb poorten.
die koeler heb ik er ook opzitten en koelt erg goed. alleen hij maakt een pokke lawaai!!! dus andere fan erop is zeker een aanrader. tenzij je wilt stofzuigen.
mooi gedaan en netjes afgewerkt die usb poorten.
die koeler heb ik er ook opzitten en koelt erg goed. alleen hij maakt een pokke lawaai!!! dus andere fan erop is zeker een aanrader. tenzij je wilt stofzuigen.
Produktie USB-poorten
1x middag vrij van me werk
2x oud metalen usbslot met 2 poortjes met kabel
1x 3,5 plaatje waar eerst de floppydrive zat
Van de ene USB kabel het voetje eraf geknipt van de andere de USB-poortjes eraf gehaald.
Kabels geslodeerd (kabel was te kort) isolatietape erom tegen storingen. Metalen plaatje eraf geschroefd. totaal 4 schroefjes. 3,5 plaatje afgetekend met het metalen plaatje.
Dremelen, beetje schuren meten nog eens schuren. 4 gaatjes geboort, schroeven erin klaar. Plaatje in je kast duwen, voetje op je mammaplank duwen en klaar is de klus.
30 tot 45 minuten werk. Als je het netjes doe.
1x middag vrij van me werk
2x oud metalen usbslot met 2 poortjes met kabel
1x 3,5 plaatje waar eerst de floppydrive zat
Van de ene USB kabel het voetje eraf geknipt van de andere de USB-poortjes eraf gehaald.
Kabels geslodeerd (kabel was te kort) isolatietape erom tegen storingen. Metalen plaatje eraf geschroefd. totaal 4 schroefjes. 3,5 plaatje afgetekend met het metalen plaatje.
Dremelen, beetje schuren meten nog eens schuren. 4 gaatjes geboort, schroeven erin klaar. Plaatje in je kast duwen, voetje op je mammaplank duwen en klaar is de klus.
30 tot 45 minuten werk. Als je het netjes doe.
www.digireflex.nl
zeur niet johOp zondag 24 februari 2002 17:38 schreef AMDude het volgende:
[..]
![]()
The desire to know is natural to all good people!
gewoon zoveel mogelijk (stroomkabels) bij elkaar binden met tiewraps en dan van die rubberen vijverslang eromheen!Op zondag 24 februari 2002 17:37 schreef Graaf_slis het volgende:
Hoe zou je die kabels oplossen dan?
Scheelt dat nou echt zoveel die noppenbekleding? en heb je wel airflow, zie geen outakefans achter!
ziet er netjes uit hoor
alleen zou ik wat doen aan die voedings kabels. Ga bij conrad kabelverslinders kopen. Dat maakt een hele nette indruk!
alleen zou ik wat doen aan die voedings kabels. Ga bij conrad kabelverslinders kopen. Dat maakt een hele nette indruk!
Ik vind dat me computer wel stiller is geworden.
De pc word idle 34 graden en full load 41 graden. Lijk me aanvaardbaar. Er zit wel een slot koeler in boven de videokaart. Kan er nog een fannetje bij knallen aan de achterkant onder de voeding. Eerst ff testen zoals tie nu is.
De pc word idle 34 graden en full load 41 graden. Lijk me aanvaardbaar. Er zit wel een slot koeler in boven de videokaart. Kan er nog een fannetje bij knallen aan de achterkant onder de voeding. Eerst ff testen zoals tie nu is.
www.digireflex.nl
Nu ook de buitenkant gedaan. Met raamrubber van de carglass.

www.digireflex.nl
Mooie mod, wat kostte dat rubber, en hadden ze ze ook iets smaller?
Het ziet er wel netjes uit... Niet dat we veel-eisend zijn, hoor
Maar krijgt je kastje nog een kleurtje?!
Sorry, geen kleur.......Brood is dood.
www.digireflex.nl
Leuke gedaan --> mooie kast!! Ook die blauwe LED-MOD is kewl
(is toch blauw he?)
USB aan voorkant voor digitale camera: extreem handig, MAAR: USB aan voorkant voor webcam, lijkt me nu niet zo erg handig. Die staat normaal toch altijd aangesloten, dus die kan ook achterin..
verder alles perfect
USB aan voorkant voor digitale camera: extreem handig, MAAR: USB aan voorkant voor webcam, lijkt me nu niet zo erg handig. Die staat normaal toch altijd aangesloten, dus die kan ook achterin..
verder alles perfect
Voor de sfeer zitten er ook 2 blauwe leds in de kast.
www.digireflex.nl
damn wat een bende die kabel's
waaaarom lopen er 2 grote naar een pci kaart
?
die usb is nijs !!
waaaarom lopen er 2 grote naar een pci kaart
die usb is nijs !!
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Damn wat mooi man die usb! 
En dr schiet me toch in 1 e wat te binnen........
Ik heb een MSI mobo met daarop ook een extra usb bus.......
jah ik ga het ook gewoon doen (lekker na apen
)
Verders is het idd een coolcase echt bruut
jah ik ga het ook gewoon doen (lekker na apen
Lijkt me toch logisch, ooit gehoord van een IDE controller kaart? Daarmee kan je een paar IDE poorten(of SCSI als je een SCSI controller erin propt) bijplaatsen.Op zondag 17 maart 2002 16:56 schreef Firecow het volgende:
waaaarom lopen er 2 grote naar een pci kaart?
Handig als je meer dan 4 opslagapparaten hebt.
Nice mod!
Je ziet tegenwoordig veel te veel overdreven mods, en deze is nog normaal; strak gedaan!
Dit vind ik ook gewoon netjes en strak mischien nog een mooi kleurtje d'r over en klaar. De kast is trouwens niet helemaal mijn smaak (model).Op zondag 17 maart 2002 14:58 schreef NextGeneration het volgende:
Heel netjes, geen fratsen
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Verwijderd
En dat heb ik gedaan ook!!!! hij is echtOp zondag 17 maart 2002 17:20 schreef GuusD het volgende:
Damn wat mooi man die usb!
jah ik ga het ook gewoon doen (lekker na apen)
Sorry maar ik kan geen pics plaatsen want ik heb geen beschikking over een digicam of iets wat er mee te maken heeft
Ik vind niet dat me Pc te warm is. Kijk naar de MBM schema.

Lijk met niet te warm. Is wel idle. Full load is tie 45 klein nulletje C en de kast temp 30. Kast heeft een 8 cm fan voorin en een slotcooler en dan de voedings fan. Ik denk dat het niet gek is. De coolermaster H001 op de cpu is van puur koper en blaast 7500 toeren.

Lijk met niet te warm. Is wel idle. Full load is tie 45 klein nulletje C en de kast temp 30. Kast heeft een 8 cm fan voorin en een slotcooler en dan de voedings fan. Ik denk dat het niet gek is. De coolermaster H001 op de cpu is van puur koper en blaast 7500 toeren.
www.digireflex.nl
Nog ff een kleine tip om die 7500 rpm koeler wat stiller te maken: schroef effe die fangrill eraf. Staat iets minder stoer, maar dan ben je wel van die irritante fluittoon af. Het wordt dan een meer blazend geluid, overigens nog steeds erg hard, maar toch.
Oerbrood!
Ja idd waar heb je die gele vandaan?Op zondag 24 februari 2002 17:37 schreef DustMan4u het volgende:
[..]
Wat is er mis met gele rounded cables, ik heb zelf liever gele dan zwarte.
Pagina: 1