Toon posts:

sdram>>>ddr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo even dit ik heb 256sdram ingebruik op mijn mobo`tje
is het nu echt nodig om eventueel ddr geheugen tekopen en de sdram er uit te halen?? zal dit een grote vooruitgang boeken?? kwa prestaties??

systeem= AMD 1400,256 sdram, elitegroup mobo[k7s5a],voodoo3,ctx 17ich,3com netwerkkaart,30gig 7200tpm hd, 40gig ata100

:7
ik hoor het graag van U mvg jan

Verwijderd

op dit mobo maakt het niet zoveel uit. Ik zou mn geld liever aan meer sd uitgeven als ik jou was.

Verwijderd

als je het geld er voor over hebt moet je het doen, zeker als je je sdram voor een leuk prijsje kwijt kan.

scheelt niet zo heel erg veel, maar alle beetjes zijn meegenomen :)

Verwijderd

ik zou het zeker doen.....
hangt er ook vanaf hoeveel DDR je er in wou gaan gooien
bij 128 heeft het niet zo veel zin

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht zelf aan 512 ddr maar ach waarom eigenlijk ik speel alleen online UT en doe een beetje aan foto bewerking

maar op laag niveau

bedankt voor jullie reactie`s!!!!!!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
In die combinatie-borden valt het voordeel van DDR meestal NOG lager uit...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
In die combinatie-borden valt het voordeel van DDR meestal NOG lager uit...
dat komt omdat bijvoorbeeld de kt266 chipset op zich al sneller is dan de kt133a, ongeacht het geheugen.

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 21:58
Je kan het beter aan een goeie videokaart uitgeven is mijn mening.. Geforce 2 titanium of GF3 bijvoorbeeld.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
om even terug te komen op dat ik beter mijn geld aan een andere videokaart kan uitgeven = een geforce 2 of 3 een goed vervanger van de voodoo3 ivm dat ik veel UT en deltaforce speel[en mijn zoon ook ] of maakt dat niet uit =die ondersteuning 100 procent?? beter dan voodoo

:?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op maandag 25 februari 2002 07:55 schreef jan.pijpers het volgende:
om even terug te komen op dat ik beter mijn geld aan een andere videokaart kan uitgeven = een geforce 2 of 3 een goed vervanger van de voodoo3 ivm dat ik veel UT en deltaforce speel[en mijn zoon ook ] of maakt dat niet uit =die ondersteuning 100 procent?? beter dan voodoo

:?
Voor UT voldoet een geforce kaart heel goed, voor deltaforce weet ik dat zo niet.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik weet een ding, als je een GeForce 3 hebt draai je alles perfect, de ondersteuning zal nooit slechter zijn dan bij voodoo (zeker nu ze failliet zijn daar)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55
Het is in ieder geval niet echt nuttig, om Sdram te vervangen door DDR, voor de snelheid boeit het nu niet echt. Vooral een XP heeft er voordeel van, een normale Athlon niet echt. Ik had zelf al 384 Mb sdram en was niet van plan dat te vervangen door DDR. Daarom heb ik ook een K7s5a met daarop een XP. Draait perfect. Heb alleen tijdelijk 256, dus dat is minder onder XP.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Heb sdram en dit houd ik lekker. Geheugen prijzen vind ik veels te duur :(

iStockphoto

Pagina: 1