T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Veertje kapot? Schoonmaken? Haal de Z even van je toetsenbord af en kijk even of er niet iets er onder ligt wat een blokade veroorzaakt voor de toets.
Verwijderd
Ik had ook zoeits.. ik had het knopje eraf gehaald en wat zonnebloemolie ertussen gedonderd...
works for me
works for me
Zit verder niks tussen, kheb ze eergister schoongemaakt
‹(◕‿◕)›
Hoe oud is dat keyboard? Ik heb eens gelezen dat toetsen na 2 miljoen keer indrukken versleten zijn.
Nog niet eens zo oud, dek jaartje of 2
‹(◕‿◕)›
goeie reden om een knap toetsenbord uit te gaan zoeken, denk?
dan denk ik dat z'n 'e' knop eerder versleten zou zijn, of z'n spatiebalk ofzo want zeg nou zelf, hoevaak gebruik je nou die 'z'? ik niet zo vaak eigelijkOp zondag 24 februari 2002 18:26 schreef Terw_Dan het volgende:
Hoe oud is dat keyboard? Ik heb eens gelezen dat toetsen na 2 miljoen keer indrukken versleten zijn.
Wat wel grappig is, is dat ik exact hetzelfde probleem heb met mijn logitech deluxe 104.
Wat voor TB heb jij eigelijk?
Kheb so'n Packard Bell ding, mt van die "multifunctionele" knoppen
‹(◕‿◕)›
Deze meneer speelt heel veel GP2 / GP3 en gebruikt daarbij veel te vaak de rem (Z-toets) ...
haha, ja zou best kunnenOp dinsdag 26 februari 2002 09:57 schreef Gianni Rombios het volgende:
Deze meneer speelt heel veel GP2 / GP3 en gebruikt daarbij veel te vaak de rem (Z-toets) ...
Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij, net zoals ik, z'n complete TB uitelkaar heeft gehaald, schoongemaakt, en weer inelkaar heeft gezet en daarbij iets fout ging
Een echt toetsenbord halen? Veel mensen bezuinigen op hun TB, terwijl ze die toch heel veel gebruiken!
De snelheid van je toetsenbord is eigenlijk belangrijker dan die van je processor eigenlijk
Pagina: 1