TV bij Blokker

Pagina: 1
Acties:

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
aanbieding bij blokker

provision portable kleuren-tv

-37 cm zichtbare beeldbuis
-met sleep timer,smart zoom,automatische zenderzoeker en sorteersysteem.
- 60 voorkeurzenders en euroscart
-teletekst met geheugen

prijs 120 euro

is dit een goede tv?
of zijn er betere alternatieven voor onder de 150 euro

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:16

Steffie

Opaque

Hardware doen we in AV; NSTM >> AV

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Tja, het is een budget tv. Provision valt in dezelfde categorie als bv. AudioSonic. Heb ik zelf een tv van. Ik vind het voor het geld een goede tv. Beeld is gewoon OK, niet super, maar ook niet slecht. Het is een 55 cm beeldbuis van die ALDI, toendertijd voor iets van 300 gulden. Vond ik iig niet veel, en ik ben er met mn 14 jaar tevreden mee :) Onder de €150 zal je heel misschien een betere vinden, maar ik betwijfel het. Kijk es rond of je ergens een (2ehands) Philips, Samsung, Grundig, etc kan vinden, die zitten een kwaliteitsklasse hoger...

edit: typo's

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:36
Hoe zit het dan met de kwaliteit van de zender ontvangst met zo'n ding?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:21

Klippy

Still Game

Is heb zelf ook zo'n AudioSonic ding gekocht ooit paar jaar geleden, jaar of 4 denk ik toch wel. Maar doet 't nog prima hoor, ontvangst is gewoon goed, heel goed zelfs als je bedenkt dat er 20 meter kabel naar boven loopt.

Beeld ook ,alleen 't geluid is niet al te best.

Denk dat dat met al die goedkope TV's wel ongeveer hetzelfde is. Voor boven is dat ding pefect voor mij, gebruik 'm toch maar een uur in de week gemiddeld.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO