God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Hmzz, hier behoort een review te komen staanOp zondag 24 februari 2002 16:23 schreef Buzzman het volgende:
*gelezen*
nou en?Op zondag 24 februari 2002 16:24 schreef nelske het volgende:
[..]
Hmzz, hier behoort een review te komen staan
Moet je 'm eerder dichtgooienOp zondag 24 februari 2002 16:24 schreef nelske het volgende:
Hmzz, hier behoort een review te komen staan
Hmm, volgens mij is dit toch écht LA en geen SU, of ik moet me sterk vergissen...Op zondag 24 februari 2002 16:16 schreef moto-moi het volgende:
Bij deze, een speciaal SU berichtje voor mijn Held, ook beter bekend als Jelske
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Volgens mij stond ie net toch echt in SUOp zondag 24 februari 2002 16:28 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is dit toch écht LA en geen SU, of ik moet me sterk vergissen...
hij is gemoved enzo..Op zondag 24 februari 2002 16:28 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij is dit toch écht LA en geen SU, of ik moet me sterk vergissen...
Verwijderd
Op zondag 24 februari 2002 16:28 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Op zondag 24 februari 2002 16:26 schreef nelske het volgende:
Whehehe, welke idioot heeft hem naar LA gegooid
Hmzz, de eigenlijke bedoeling van dit topic was dat ik een review zou plaatsen straks onder moto-moi's naam
Zet hem dan terug *mopper* Kan ik niet eens gewoon een Modje meer vereren hieroOp zondag 24 februari 2002 16:28 schreef ItSnows het volgende:
Volgens mij stond ie net toch echt in SU
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Daar is LA voorOp zondag 24 februari 2002 16:29 schreef moto-moi het volgende:
Zet hem dan terug *mopper* Kan ik niet eens gewoon een Modje meer vereren hiero![]()
Verwijderd
Daar hebben we LA voorOp zondag 24 februari 2002 16:29 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Zet hem dan terug *mopper* Kan ik niet eens gewoon een Modje meer vereren hiero![]()
Op zondag 24 februari 2002 16:29 schreef Buzzman het volgende:
[..]
hij is gemoved enzo..
[16:29:16] <@ItSnows> Wat is?
[16:30:34] <@ItSnows> staat ie niet goed in LA?
Verwijderd
Jouw beurt komt nog welOp zondag 24 februari 2002 16:32 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Daar hebben we LA voor
Nee dat is geen dreigement, maar een belofte
Op zondag 24 februari 2002 16:34 schreef yeadder het volgende:
ooow heilig nelske wil aub NOS goed moden.
Verwijderd
Wat moet die ene met een Cambuur Leeuwarden-vlaggetje dan?Op zondag 24 februari 2002 16:42 schreef Piepeltjes het volgende:
Hail to da mods!
Verwijderd
Maar goed, alles is op z'n pootjes terecht gekomen
dat zijn zijn eigen kat en vliegOp zondag 24 februari 2002 19:04 schreef Tuxus het volgende:
Nelske>>> Jouw icoon is best welWaar heb je die vandaan
Verwijderd
Whehe, de 2e die het vandaag vraagtOp zondag 24 februari 2002 19:04 schreef Tuxus het volgende:
Nelske>>> Jouw icoon is best welWaar heb je die vandaan
Ik zou absoluut niet meer weten waar ik hem vandaan heb. Ik vond hem wel komisch, vandaar dat ik hem in mijn icoon verwerkt heb.
Origineel:

Gehehe, onze huisbij en de kat die door een chloorbad gehaald isOp zondag 24 februari 2002 19:19 schreef yeadder het volgende:
[..]
dat zijn zijn eigen kat en vlieg
Verwijderd
Hoezo?Op zondag 24 februari 2002 16:39 schreef nelske het volgende:
Jouw beurt komt nog wel
Nee dat is geen dreigement, maar een belofte
Zoiets hoort in LA
Verwijderd
Je weet toch dat je geen gesloten topics moet kicken en movenOp zondag 24 februari 2002 19:21 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Hoezo?
Zoiets hoort in LA
Verwijderd
Ah! Maar dat topic was OPEN toen ik een move gafOp zondag 24 februari 2002 19:22 schreef nelske het volgende:
[..]
Je weet toch dat je geen gesloten topics moet kicken en moven![]()
![]()
Zeker weten.
En je bent een LA topic waard hoor
Verwijderd
De Dobbelsteen rolt nogOp zondag 24 februari 2002 19:30 schreef Tuxus het volgende:
En wie is er dan morgen
En het is geworden:Op zondag 24 februari 2002 19:32 schreef ItSnows het volgende:
[..]
De Dobbelsteen rolt nog
ItSnows
We wensen hem morgen veel succes!
Verwijderd
Op zondag 24 februari 2002 19:24 schreef ItSnows het volgende:
Ah! Maar dat topic was OPEN toen ik een move gaf
Zeker weten.
Whehehe. Wie verandert er even de titel naar: "Lever uw gefundeerde kritiek op nelske"?En je bent een LA topic waard hoorLunatic is vrijdag aan de beurt geweest, gisteren Phreak en vandaag jij
Verwijderd
Verwijderd
Dan geloof je me nietOp zondag 24 februari 2002 19:35 schreef nelske het volgende:
[..]
tuurlijk
![]()
[..]
Whehehe. Wie verandert er even de titel naar: "Lever uw gefundeerde kritiek op nelske"?
Kan ik niet veranderen, maar als je wilt maak dan ff een nieuw topic aan
Verwijderd
/me wacht op odysseus. Ik hoop dat je vanavond je review kan plaatsenOp zondag 24 februari 2002 19:37 schreef janjanjansen het volgende:
Nou je dan toch bezig bent: schiet eens wat op !!!Ik wil mijn slaKware review plaatsen, kan ik weer verder met dat brakke SuSE
Verwijderd
Het topic is een tijdje open geweest. Daarna heb ik het gesloten voordat Buzzman antwoordde.Op zondag 24 februari 2002 19:40 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Dan geloof je me nietMaar ik weet zeker dat het topic open was voordat Negotiator antwoordde en dat was voor de move
Ik geloof je wel hoor
Anders had je het wel gedaan heKan ik niet veranderen, maar als je wilt maak dan ff een nieuw topic aan
Mjah, is wel een beetje krom om zelf een topic in LA te openen waarin men hun kritiek kwijt kan over mij
snie slim, denk ik.
da moejje niet in een NOS-gerelateerd topic zetten hoorOp zondag 24 februari 2002 19:43 schreef janjanjansen het volgende:
En dan nu: reboot
reboot is een windows-woord!
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/13874Op zondag 24 februari 2002 19:51 schreef BreadFan het volgende:
Nelske?
Klinkt als een lekker w**f!
PICS!
WheheOp zondag 24 februari 2002 19:51 schreef Jotti het volgende:
jeboot
Nou Jotti, spui ook eens wat kritiek...( /me weet wat er gaat komen...
Duh...Op zondag 24 februari 2002 19:53 schreef nelske het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/13874
Noticed the
Verwijderd
Mjah, je zou niet de eerste zijnOp zondag 24 februari 2002 20:01 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Duh...
Noticed the?
Daarnaast ben ik zo hetero als maar kan, dus ik zit er niet echt op te wachten
K nie snapOp zondag 24 februari 2002 19:56 schreef Jotti het volgende:
1 woord: 'typo'
Ligt allemaal aan een haperende dataswitch hoor